1 мин. четене

Средно време на място

Средното време на сайта е като хронометър за ангажиране на уебсайта. Той ви казва колко дълго средно посетителите се мотаят и разглеждат вашите уеб страници по време на едно посещение.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Средното време на сайта е като хронометър за ангажиране на уебсайта. Той ви казва колко дълго средно посетителите се мотаят и разглеждат вашите уеб страници по време на едно посещение. Този показател ви дава представа колко завладяващо е вашето съдържание и колко добре сайтът ви задържа вниманието на посетителите. По-високото средно време на сайта обикновено означава, че посетителите намират това, от което се нуждаят, и се наслаждават на престоя си, докато по-краткото време може да сигнализира за подобряване на потребителското изживяване или уместността на съдържанието. Това е решаващ показател за уебмастърите и маркетолозите да прецизират своите стратегии, да подобрят ангажираността и в крайна сметка да създадат по-удовлетворяващо онлайн изживяване за посетителите.

Споделяне на статия
Подобни статии
Транспортен мениджмънт в логистиката
21 мин. четене

Транспортен мениджмънт в логистиката

Управлението на транспорта е от съществено значение за ефективната логистика, като гарантира, че стоките се движат гладко по веригите на доставки. Това включва избор на правилните превозвачи, оптимизиране на маршрутите и интегриране на технологии за намаляване на разходите и подобряване на скоростта на доставка. С разширяването на глобализацията логистичните компании са изправени пред нарастващи предизвикателства, […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Прочетете статия
Shein прекроява модната търговия на дребно
3 мин. четене

Shein прекроява модната търговия на дребно

Китайският гигант Shein става все по-важен играч на онлайн модния пазар. Известна със своето агресивно ценообразуване и ултрабърза мода, компанията се разраства по начини, които бяха немислими само преди няколко години. Следващият анализ на данните се основава на данни на ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия
4 мин. четене

Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия

Получили ли сте имейл за промени в начина, по който Мениджър на маркери на Google (GTM) ще зарежда маркерите на Google Ads и Floodlight от 10 април 2025 г.? Тази актуализация може да засегне проследяването на реализациите, ремаркетинга и начина, по който управлявате маркерите в GTM. Какво точно се променя, защо се случва и какво […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+