Степента на отпадане е делът на хората, които напускат уебсайт, след като са прочели само една страница, без да взаимодействат или да отидат на допълнителни сайтове. Това показва колко интересна и подходяща е първата страница за изискванията и очакванията на посетителите. Много пъти високият процент на отпадане означава, че посетителите не са били достатъчно заинтересовани, за да останат наоколо, или не са намерили това, което искат. За да подобрят потребителското изживяване, да оптимизират съдържанието и да насърчат потребителите да останат по-дълго или да изследват по-дълбоко уебсайта – всичко това с крайната цел да повишат общата ангажираност и процента на реализация – маркетолозите и уебмастърите изследват степента на отпадане.
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.