Степента на отпадане е делът на хората, които напускат уебсайт, след като са прочели само една страница, без да взаимодействат или да отидат на допълнителни сайтове. Това показва колко интересна и подходяща е първата страница за изискванията и очакванията на посетителите. Много пъти високият процент на отпадане означава, че посетителите не са били достатъчно заинтересовани, за да останат наоколо, или не са намерили това, което искат. За да подобрят потребителското изживяване, да оптимизират съдържанието и да насърчат потребителите да останат по-дълго или да изследват по-дълбоко уебсайта – всичко това с крайната цел да повишат общата ангажираност и процента на реализация – маркетолозите и уебмастърите изследват степента на отпадане.
Италия призовава ЕС да облага с данък колетите с ниска стойност две години по-рано
Италианският министър на икономиката Джанкарло Джорджети иска от Европейския съюз да въведе такса върху колетите с ниска стойност от 2028 до 2026 г., съобщи Ройтерс. Според Джорджети ЕС се нуждае от „силни и бързи“ правила срещу евтини и нерегулирани продукти извън ЕС.