1 мин. четене

Степен на отпадане

Степента на отпадане е делът на хората, които напускат уебсайт, след като са прочели само една страница, без да взаимодействат или да отидат на допълнителни сайтове. Това показва колко интересна и подходяща е първата страница за изискванията и очакванията на посетителите.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Степента на отпадане е делът на хората, които напускат уебсайт, след като са прочели само една страница, без да взаимодействат или да отидат на допълнителни сайтове. Това показва колко интересна и подходяща е първата страница за изискванията и очакванията на посетителите. Много пъти високият процент на отпадане означава, че посетителите не са били достатъчно заинтересовани, за да останат наоколо, или не са намерили това, което искат. За да подобрят потребителското изживяване, да оптимизират съдържанието и да насърчат потребителите да останат по-дълго или да изследват по-дълбоко уебсайта – всичко това с крайната цел да повишат общата ангажираност и процента на реализация – маркетолозите и уебмастърите изследват степента на отпадане.

Споделяне на статия
Подобни статии
Италия призовава ЕС да облага с данък колетите с ниска стойност две години по-рано
2 мин. четене

Италия призовава ЕС да облага с данък колетите с ниска стойност две години по-рано

Италианският министър на икономиката Джанкарло Джорджети иска от Европейския съюз да въведе такса върху колетите с ниска стойност от 2028 до 2026 г., съобщи Ройтерс. Според Джорджети ЕС се нуждае от „силни и бързи“ правила срещу евтини и нерегулирани продукти извън ЕС.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Черен петък 2024: Какво разкриват цифрите за електронната търговия в Гърция
5 мин. четене

Черен петък 2024: Какво разкриват цифрите за електронната търговия в Гърция

Черният петък продължава да служи като един от най-значимите показатели за секторите на търговията на дребно и електронната търговия. В Гърция тя се превърна от новост в утвърдено събитие за пазаруване, оформяйки очакванията на потребителите и тестващо оперативната готовност на онлайн магазините всеки ноември. Данните за 2024 г. подчертават не само как гръцките потребители пазаруват, […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz
Печеливши цени: 78% от скандинавските потребители вече пазаруват трансгранично
4 мин. четене

Печеливши цени: 78% от скандинавските потребители вече пазаруват трансгранично

До 78% от скандинавските клиенти са направили покупка в чужбина през изминалата година, което е с 4 процентни пункта повече от 2024 г., според PostNord E-commerce in the Nordics 2025: Autumn Report. Китай остава най-популярната дестинация с дял от 30%, като цената е ясният основен мотив – цитиран от повече от половината купувачи.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU