3 мин. четене

4А в маркетинга

Моделът 4А се отнася до маркетингова стратегия, която определя дали даден продукт или услуга си струва да се предложи на група клиенти. Първата точка е достъпността, която се разглежда преди всичко от гледна точка на клиента. Втората е наличността, която е цялостната достъпност на това как рекламата може да помогне на марката да достигне до клиента. Следващата точка е осъзнаването, което се отнася до това колко добре познат е продуктът. Последната точка е приемливостта, която е или осведоменост за продукта, или желание да опитате продукта или услугата.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

 

Приемливост:

Приемливостта се отнася до степента, в която даден продукт или услуга отговаря на нуждите и очакванията на целевата аудитория. Това е степента, в която даден продукт или услуга се възприемат като ценни, подходящи и задоволителни. Приемливостта се влияе от фактори като характеристики на продукта, качество и производителност.

Достъпност:

Достъпността се отнася до цената на продукт или услуга спрямо бюджета на целевата аудитория. Това е степента, в която даден продукт или услуга се възприемат като достъпни и достъпни. Достъпността се влияе от фактори като цена, стойност и финансово състояние.

Достъпност:

Достъпността се отнася до лекотата, с която целевата аудитория може да получи продукт или услуга. Това е степента, до която даден продукт или услуга са лесно достъпни и удобни. Достъпността се влияе от фактори като местоположение, наличност и логистика.

Осведоменост:

Осведомеността се отнася до степента, до която даден продукт или услуга са известни и разпознати от целевата аудитория. Това е степента, в която даден продукт или услуга се възприемат като подходящи и познати. Осведомеността се влияе от фактори като реклама, маркетинг и от уста на уста.

Моделът 4А предоставя цялостна рамка за разбиране на поведението на потребителите и разработване на ефективни маркетингови стратегии. Като вземат предвид четирите фактора за приемливост, достъпност, достъпност и осведоменост, фирмите могат да приспособят маркетинговите си усилия, за да отговорят на нуждите и предпочитанията на целевата си аудитория.

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU