Buzzmarketing е вид маркетинг, който има за цел да създаде шум, шум или шум за марка, продукт или услуга сред хората. Целта му е да създаде осведоменост за марката, без да прави големи разходи. Вирусният маркетинг и астротурфинг също са част от buzz маркетинга. Това е един от най-мощните маркетингови инструменти, защото ако кампанията е успешна, самата медия ще разпространи информацията.
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.