2 мин. четене

Какво представлява Content ID в YouTube?

Content ID в YouTube е система за цифрови пръстови отпечатъци, разработена от YouTube, за да помогне на създателите на съдържание и притежателите на авторски права да управляват и защитават интелектуалната си собственост в платформата. Content ID в YouTube е: 1.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Content ID в YouTube е система за цифрови пръстови отпечатъци, разработена от YouTube, за да помогне на създателите на съдържание и притежателите на авторски права да управляват и защитават интелектуалната си собственост в платформата.

Content ID в YouTube е:

1. Автоматизирана система за управление на авторските права
2. Стартиран през 2007 г. от YouTube
3. Проектиран да идентифицира и управлява съдържание, защитено с авторски права

Как работи:

  • Собствениците на съдържание изпращат оригиналното си съдържание в YouTube
  • YouTube създава дигитален отпечатък на това съдържание
  • След това системата сканира всички качени видеоклипове спрямо тази база данни с пръстови отпечатъци
  • Ако бъде намерено съвпадение, предприетото действие зависи от избраното от собственика на авторските права правило (блокиране, осигуряване на приходи или проследяване)



Content ID помага на създателите и притежателите на авторски права:

  • Автоматично откриване на използването на съдържанието им в YouTube
  • Изберете как да се обработва съдържанието му, когато бъде намерено
  • Осигуряване на приходи от неоторизирани качвания на тяхното съдържание
  • Получете информация за това как се използва тяхното съдържание

Тази система се превърна в ключов инструмент за защита на авторските права и осигуряване на приходи от съдържание в YouTube от въвеждането си.

 

Споделяне на статия
Подобни статии
7 ефективни стратегии за студени обаждания за успех в електронната търговия
5 мин. четене

7 ефективни стратегии за студени обаждания за успех в електронната търговия

Студените обаждания могат да бъдат ценна стратегия за генериране на потенциални клиенти за фирмите за електронна търговия, позволявайки им да се свързват директно с потенциални клиенти. Имаме за вас няколко ефективни съвета и най-добри практики за прилагане на студени обаждания в електронната търговия.

Прочетете статия
Пазаруването на живо в Германия се възприема бавно
3 мин. четене

Пазаруването на живо в Германия се възприема бавно

Скорошно проучване на ECC Köln разкрива, че пазаруването на живо в Германия, известно още като „пазаруване в потока“, набира признание. Шест от всеки десет германски потребители вече разбират концепцията, удвоявайки нивото на осведоменост от преди три години. Въпреки това степента на приемане на пазаруването на живо в Германия остава ниска.

Прочетете статия
Приходите на OpenAI нарастват със 1700% на фона на набирането на средства от 7 милиарда долара
4 мин. четене

Приходите на OpenAI нарастват със 1700% на фона на набирането на средства от 7 милиарда долара

Със 1700% увеличение на месечните си приходи от началото на 2023 г., OpenAI може да се похвали, че е истинска история на успеха. Умело яхвайки вълната на генеративния AI, калифорнийският стартъп уверява, че финансите му са в отлично състояние и подготвя почвата за осигуряване на значителен кръг за набиране на средства. OpenAI се готви да […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+