2 мин. четене

Какво представлява Content ID в YouTube?

Content ID в YouTube е система за цифрови пръстови отпечатъци, разработена от YouTube, за да помогне на създателите на съдържание и притежателите на авторски права да управляват и защитават интелектуалната си собственост в платформата. Content ID в YouTube е: 1.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Content ID в YouTube е система за цифрови пръстови отпечатъци, разработена от YouTube, за да помогне на създателите на съдържание и притежателите на авторски права да управляват и защитават интелектуалната си собственост в платформата.

Content ID в YouTube е:

1. Автоматизирана система за управление на авторските права
2. Стартиран през 2007 г. от YouTube
3. Проектиран да идентифицира и управлява съдържание, защитено с авторски права

Как работи:

  • Собствениците на съдържание изпращат оригиналното си съдържание в YouTube
  • YouTube създава дигитален отпечатък на това съдържание
  • След това системата сканира всички качени видеоклипове спрямо тази база данни с пръстови отпечатъци
  • Ако бъде намерено съвпадение, предприетото действие зависи от избраното от собственика на авторските права правило (блокиране, осигуряване на приходи или проследяване)



Content ID помага на създателите и притежателите на авторски права:

  • Автоматично откриване на използването на съдържанието им в YouTube
  • Изберете как да се обработва съдържанието му, когато бъде намерено
  • Осигуряване на приходи от неоторизирани качвания на тяхното съдържание
  • Получете информация за това как се използва тяхното съдържание

Тази система се превърна в ключов инструмент за защита на авторските права и осигуряване на приходи от съдържание в YouTube от въвеждането си.

 

Споделяне на статия
Подобни статии
Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си
4 мин. четене

Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си

Meta разширява Opportunity Score – показател, който незабавно разкрива в Ads Manager как можете да подобрите кампаниите и да намалите разходите. Този нов показател, базиран на изкуствен интелект, достига до повече рекламодатели след тестване. Той предоставя ясен резултат от кампанията и конкретни предложения за подобрение.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността
4 мин. четене

Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността

Наскоро три големи британски марки за търговия на дребно – Marks & Spencer, Co-op и Harrods – станаха жертва на мащабни кибератаки, които значително нарушиха дейността им и разкриха сериозни пропуски в сигурността на техните ИТ системи. Тези инциденти подчертават нарастващите заплахи за киберсигурността, пред които е изправен секторът на търговията на дребно в Обединеното […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ
4 мин. четене

GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ

GPeC SUMMIT, най-значимото събитие за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и Източна Европа, ще отпразнува своята 20-та годишнина през май 2025 г. с изключителна двудневна програма. Събитието ще привлече елита на дигиталния пазар, включително повече от 800 участници на ниво C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+