4 мин. четене

Dognet 2.0: Най-голямата партньорска мрежа в Централна Европа стартира своята чисто нова платформа

След три години създаване, Dognet навлиза в нова ера на технологиите. След успешната миграция на издателите на 20 май започва следващият етап: рекламодателите вече ще се присъединят към надстроената система Dognet 2.0 . Изградена вътрешно, платформата предлага повече гъвкавост, подобрено отчитане и по-бързо адаптиране към непрекъснато променящия се пазар, което е от полза за хиляди партньори в цяла Европа.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Dognet 2.0: Най-голямата партньорска мрежа в Централна Европа стартира своята чисто нова платформа
Източник: Canva

Dognet преодоля технологичната пропаст, като разработи своя собствена платформа

В продължение на години мрежата работеше на готова платформа, Post Affiliate Network, която обслужваше добре източноевропейския пазар. Но с бързия растеж дойдоха и нови предизвикателства: повече кампании, нови територии и по-високи очаквания на клиентите. През 2021 г. беше взето решение да се изгради персонализирана платформа от самото начало. След строг период на разработка, тестване и усъвършенстване, Dognet 2.0 вече е активен – създаден, за да отговори на нуждите на рекламодателите и издателите в Централна и Източна Европа и Балканите.

По-лесно управление на кампаниите, по-задълбочени прозрения и по-голяма гъвкавост

Новата система трансформира начина, по който се проследява ефективността на партньорските кампании. Ключово подобрение е използването на пренасочващи връзки, които позволяват пълен контрол върху UTM параметрите. Тази функция позволява по-точно проследяване на реализациите в GA4 и по-ефективно наблюдение на трафика като цяло.

Dognet 2.0 въвежда подробно проследяване на ефективността на всеки проект на издателя, а не само на ниво акаунт. Тази функционалност предоставя на рекламодателите точна представа за това кои конкретни сайтове или подпроекти водят до успех. Въпреки че този тип анализ беше възможен преди, Dognet 2.0 издига функцията на съвсем ново ниво.

Dognet 2.0 предлага още:

  • Разширено отчитане и по-интуитивна система за администриране,
  • По-голяма гъвкавост в настройките на кампанията,
  • Подробна информация за ефективността на отделните издатели,
  • Достъп до статистически данни чрез REST API,
  • Персонализирана функционалност

Миграцията достига своя връх – миграцията на рекламодателите започва на 20 май

След плавна миграция на издатели по-рано тази година, Dognet съобщава, че повечето са били успешно включени. От 20 май рекламодателите ще получат достъп и до новата система за администриране. Всичко, което трябва да направят, е да влязат или да актуализират своите API връзки към вътрешни системи.

Цялата мрежа ще работи на Dognet 2.0 най-късно до септември, подготвяйки сцената за въвеждането на нови услуги през 2026 г.

Бъдещето на Dognet надхвърля партньорския маркетинг

Със стартирането на своята платформа Dognet вече има пълен контрол върху пътната карта за развитие – без ограниченията на доставчици на трети страни, техните приоритети или срокове. Мрежата планира да представи първите си продукти извън традиционното партньорско пространство по-късно тази година. По този начин Dognet се позиционира не само като мрежа за маркетинг на ефективността , но и като технологична компания.

„Трябваше да направя избор: да продам компанията или да се изправя пред голямо технологично предизвикателство. Избрах по-трудния път. Днес съм уверен, че преодоляхме технологичната пропаст и изградихме здрава основа за бъдещето“, казва Щефан Полгари, основател на Dognet.

Съобщение за медиите

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
4 мин. четене

WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители

Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop
6 мин. четене

83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop

8 милиона часа потоци за пазаруване на живо, 70 милиона продукта и един зашеметяващ факт: повечето клиенти намират марки, за които никога не са знаели, че съществуват. Това не е просто растеж – това е пълно прекъсване на пазара, според последните данни за ефективността на TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа
5 мин. четене

AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа

Китайският пазарен гигант AliExpress току-що придоби 10 склада в цяла Европа, обещавайки 7-дневна доставка, за да се конкурира с Amazon, Temu и Shein. Ето какво означава това за милиони европейски купувачи. Това развитие може да промени начина, по който европейците пазаруват онлайн, според доклади на EcommerceNews.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+