
Промени в съхранението на видео на живо
Видеоклиповете на живо не са единствените, засегнати от тази промяна. Facebook възнамерява постепенно да премахне всички видеоклипове на живо, които са на повече от 30 дни. Потребителите обаче не трябва да се притесняват, тъй като бизнесът казва, че ще предупреди всички чрез имейл и самото приложение.
❗Потребителите ще разполагат с 90 дни от момента на уведомяването, за да архивират съдържанието си.
Нови инструменти и опции за управление
Facebook пуска нови инструменти за управление на видео на живо , за да рационализира целия процес. Потребителите ще могат да управляват видеоклиповете си по няколко начина.
- Директното изтегляне на видео, едно по едно или групово, е първият избор.
- Преместването на съдържание в облачно хранилище е вторият избор, а Facebook позволява интеграция с добре познати услуги като Dropbox и Google Drive.
- Опцията за превръщане на техните видеоклипове на живо в барабани – кратки видеоклипове, които винаги ще бъдат в профила им – е достъпна за тези, които искат да запазят най-добрите части от своите предавания.
Удължен график за изтриване
Facebook предоставя опция за отлагане за потребители, които се нуждаят от допълнително време, за да вземат решения или да проверят съдържанието си. Към забавянето на изтриването на видеото могат да бъдат добавени допълнителни шест месеца , което ви дава достатъчно време да помислите какво да правите по-нататък.

Source: about.fb.com/news
Разбиране на решението на Facebook
Анализът на поведението на потребителите, който показва, че по-голямата част от гледанията на видеоклипове на живо се извършват в първите седмици след предаването, се използва от компанията, за да подкрепи решението си. Това също е опит да се съчетаят насоките за запазване на съдържанието с нормите на индустрията на социалните медии.
Важни срокове и предупреждения
Потребителите трябва да вземат навременни решения за това как да боравят с архивните си видеоклипове и да гарантират, че няма да пропуснат известията на Facebook.
⚠️Видеоклиповете ще бъдат изтрити за постоянно и ще не могат да бъдат възстановени след изтичане на крайния срок.
Модификацията е отражение на променящия се подход на Facebook към управлението на съдържанието. Това подчертава стойността на навременното запазване на съдържанието, като същевременно се запазва функционалността на платформата.
Потребителите разполагат с 90 дни от момента, в който получат известието , за да предприемат действия, като например изтегляне, прехвърляне или конвертиране на видеоклиповете си на живо в по-постоянен формат.