4 мин. четене

Facebook актуализира политиката за съхранение на видео на живо

Facebook направи важни съобщения относно начина, по който ще управлява видеоклипове на живо в своята мрежа. Значителна промяна ще влезе в сила днес, на 19 февруари 2025 г.: всички нови предавания на живо ще бъдат достъпни на платформата само 30 дни след излъчването им. Те ще бъдат автоматично изтрити от сървърите на компанията в края на това време.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Facebook актуализира политиката за съхранение на видео на живо
Източник: Depositphotos

Промени в съхранението на видео на живо

Видеоклиповете на живо не са единствените, засегнати от тази промяна. Facebook възнамерява постепенно да премахне всички видеоклипове на живо, които са на повече от 30 дни. Потребителите обаче не трябва да се притесняват, тъй като бизнесът казва, че ще предупреди всички чрез имейл и самото приложение.

❗Потребителите ще разполагат с 90 дни от момента на уведомяването, за да архивират съдържанието си.

Нови инструменти и опции за управление

Facebook пуска нови инструменти за управление на видео на живо , за да рационализира целия процес. Потребителите ще могат да управляват видеоклиповете си по няколко начина.

  • Директното изтегляне на видео, едно по едно или групово, е първият избор.
  • Преместването на съдържание в облачно хранилище е вторият избор, а Facebook позволява интеграция с добре познати услуги като Dropbox и Google Drive.
  • Опцията за превръщане на техните видеоклипове на живо в барабани – кратки видеоклипове, които винаги ще бъдат в профила им – е достъпна за тези, които искат да запазят най-добрите части от своите предавания.

Удължен график за изтриване

Facebook предоставя опция за отлагане за потребители, които се нуждаят от допълнително време, за да вземат решения или да проверят съдържанието си. Към забавянето на изтриването на видеото могат да бъдат добавени допълнителни шест месеца , което ви дава достатъчно време да помислите какво да правите по-нататък.

Facebook Live Video storage

Source: about.fb.com/news

Разбиране на решението на Facebook

Анализът на поведението на потребителите, който показва, че по-голямата част от гледанията на видеоклипове на живо се извършват в първите седмици след предаването, се използва от компанията, за да подкрепи решението си. Това също е опит да се съчетаят насоките за запазване на съдържанието с нормите на индустрията на социалните медии.

Важни срокове и предупреждения

Потребителите трябва да вземат навременни решения за това как да боравят с архивните си видеоклипове и да гарантират, че няма да пропуснат известията на Facebook.

⚠️Видеоклиповете ще бъдат изтрити за постоянно и ще не могат да бъдат възстановени след изтичане на крайния срок.

Модификацията е отражение на променящия се подход на Facebook към управлението на съдържанието. Това подчертава стойността на навременното запазване на съдържанието, като същевременно се запазва функционалността на платформата.

Потребителите разполагат с 90 дни от момента, в който получат известието , за да предприемат действия, като например изтегляне, прехвърляне или конвертиране на видеоклиповете си на живо в по-постоянен формат.

Споделяне на статия
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU