
Ключови актуализации за маркиране на продукта
Приоритизиране на HTML маркиране
Google вече силно препоръчва да поставите маркиране на продукта директно в първоначалния HTML на страницата. Това ще гарантира, че данните за продуктите ви се индексират по-надеждно и бързо, увеличавайки шанса да се появят в резултатите от търсенето при пазаруване.
Не разчитайте на JavaScript маркиране
Въпреки че маркирането, генерирано чрез JavaScript, все още се поддържа, Google предупреждава за потенциални проблеми. Страниците, които използват JavaScript за създаване на данни за продукти, може да се сблъскат с проблеми с честотата на обхождане, което намалява надеждността на навременното индексиране. Ако е възможно, поставете маркиране директно в HTML. Ако решите да използвате маркиране, създадено чрез JavaScript, уверете се, че сървърите ви могат да се справят с увеличен трафик на робота. Само тогава можете да поддържате производителността на страницата и правилното индексиране на вашите данни.
Само отделни продуктови страници
Google поясни, че богатите фрагменти за маркиране на продукти ще бъдат ограничени до страници, фокусирани върху един продукт или неговите варианти. Това означава, че страниците или категориите с продуктови обяви няма да отговарят на условията за подобрено показване на резултатите.
Структурирането на страницата ви, за да подчертаете отделните продуктови страници, ще подобри шансовете ви за постигане на богати резултати.
Отделни URL адреси за различни валути
За електронна търговия,която работи на няколко пазара, Google препоръчва да използвате отделни URL адреси за всяка валута. Това ще помогне на Google да покаже правилна информация за продукта въз основа на местоположението на потребителя, подобрявайки пазаруването.
Обяви за автомобили
За тези, които работят в автомобилния сектор, Google препоръчва да включват типове автомобили и продукти в структурирани данни. Тази двойна класификация подобрява видимостта и точността при търсения, свързани с автомобили. Спазването на тези указания ще подобри видимостта на вашите продукти в търсенето с Google, като по този начин ще помогне за привличането на по-целенасочен трафик към вашия сайт за електронна търговия.