3 мин. четене

Google актуализира указанията за маркиране на продукти

Google въведе подобрения в насоките си за въвеждане на маркиране на продукти, за да подобри точността и уместността на резултатите от пазаруването при търсене. Как можете да поддържате оптимална видимост в резултатите от търсенето с Google?

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Google актуализира указанията за маркиране на продукти
Източник: Depositphotos

Ключови актуализации за маркиране на продукта

Приоритизиране на HTML маркиране

Google вече силно препоръчва да поставите маркиране на продукта директно в първоначалния HTML на страницата. Това ще гарантира, че данните за продуктите ви се индексират по-надеждно и бързо, увеличавайки шанса да се появят в резултатите от търсенето при пазаруване.

Не разчитайте на JavaScript маркиране

Въпреки че маркирането, генерирано чрез JavaScript, все още се поддържа, Google предупреждава за потенциални проблеми. Страниците, които използват JavaScript за създаване на данни за продукти, може да се сблъскат с проблеми с честотата на обхождане, което намалява надеждността на навременното индексиране. Ако е възможно, поставете маркиране директно в HTML. Ако решите да използвате маркиране, създадено чрез JavaScript, уверете се, че сървърите ви могат да се справят с увеличен трафик на робота. Само тогава можете да поддържате производителността на страницата и правилното индексиране на вашите данни.

Само отделни продуктови страници

Google поясни, че богатите фрагменти за маркиране на продукти ще бъдат ограничени до страници, фокусирани върху един продукт или неговите варианти. Това означава, че страниците или категориите с продуктови обяви няма да отговарят на условията за подобрено показване на резултатите.

Структурирането на страницата ви, за да подчертаете отделните продуктови страници, ще подобри шансовете ви за постигане на богати резултати.

Отделни URL адреси за различни валути

За електронна търговия,която работи на няколко пазара, Google препоръчва да използвате отделни URL адреси за всяка валута. Това ще помогне на Google да покаже правилна информация за продукта въз основа на местоположението на потребителя, подобрявайки пазаруването.

Обяви за автомобили

За тези, които работят в автомобилния сектор, Google препоръчва да включват типове автомобили и продукти в структурирани данни. Тази двойна класификация подобрява видимостта и точността при търсения, свързани с автомобили. Спазването на тези указания ще подобри видимостта на вашите продукти в търсенето с Google, като по този начин ще помогне за привличането на по-целенасочен трафик към вашия сайт за електронна търговия.

Споделяне на статия
Подобни статии
Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.
3 мин. четене

Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.

В изявление на главния изпълнителен директор Сундар Пичай относно публикуването на приходите на Alphabet за Q4 2024 г. компанията заяви, че възнамерява да похарчи около 75 милиарда долара капиталови разходи през 2025 г. Това е значително увеличение спрямо 32.3 милиарда долара, които бяха похарчени през 2023 г., и показва как се увеличава конкуренцията между технологичните […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност
6 мин. четене

Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност

Видеосъдържанието привлича вниманието – виждаме това в почти всички платформи. Reels доминират в Instagram, Facebook е пълен с видеоклипове и дори YouTube, който е изграден върху видеоклипове, има своите Shorts. И накрая, срещаме ги в електронната търговия, когато представяме продукти. Бизнес мрежата LinkedIn съобщи, че гледаемостта на видеоклипове се е увеличила с 36% на годишна […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?
3 мин. четене

DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?

Спомняте ли си скорошната ни статия за китайската сензация за изкуствен интелект, наречена DeepSeek? Е, изглежда, че тази история е взела доста интересен обрат. Докато миналия път пишех за успеха му, днес трябва да ви разкажа как този обещаващ проект се озова в доста затруднено положение.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+