3 мин. четене

Google актуализира указанията за маркиране на продукти

Google въведе подобрения в насоките си за въвеждане на маркиране на продукти, за да подобри точността и уместността на резултатите от пазаруването при търсене. Как можете да поддържате оптимална видимост в резултатите от търсенето с Google?

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Google актуализира указанията за маркиране на продукти
Източник: Depositphotos

Ключови актуализации за маркиране на продукта

Приоритизиране на HTML маркиране

Google вече силно препоръчва да поставите маркиране на продукта директно в първоначалния HTML на страницата. Това ще гарантира, че данните за продуктите ви се индексират по-надеждно и бързо, увеличавайки шанса да се появят в резултатите от търсенето при пазаруване.

Не разчитайте на JavaScript маркиране

Въпреки че маркирането, генерирано чрез JavaScript, все още се поддържа, Google предупреждава за потенциални проблеми. Страниците, които използват JavaScript за създаване на данни за продукти, може да се сблъскат с проблеми с честотата на обхождане, което намалява надеждността на навременното индексиране. Ако е възможно, поставете маркиране директно в HTML. Ако решите да използвате маркиране, създадено чрез JavaScript, уверете се, че сървърите ви могат да се справят с увеличен трафик на робота. Само тогава можете да поддържате производителността на страницата и правилното индексиране на вашите данни.

Само отделни продуктови страници

Google поясни, че богатите фрагменти за маркиране на продукти ще бъдат ограничени до страници, фокусирани върху един продукт или неговите варианти. Това означава, че страниците или категориите с продуктови обяви няма да отговарят на условията за подобрено показване на резултатите.

Структурирането на страницата ви, за да подчертаете отделните продуктови страници, ще подобри шансовете ви за постигане на богати резултати.

Отделни URL адреси за различни валути

За електронна търговия,която работи на няколко пазара, Google препоръчва да използвате отделни URL адреси за всяка валута. Това ще помогне на Google да покаже правилна информация за продукта въз основа на местоположението на потребителя, подобрявайки пазаруването.

Обяви за автомобили

За тези, които работят в автомобилния сектор, Google препоръчва да включват типове автомобили и продукти в структурирани данни. Тази двойна класификация подобрява видимостта и точността при търсения, свързани с автомобили. Спазването на тези указания ще подобри видимостта на вашите продукти в търсенето с Google, като по този начин ще помогне за привличането на по-целенасочен трафик към вашия сайт за електронна търговия.

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
4 мин. четене

WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители

Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop
6 мин. четене

83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop

8 милиона часа потоци за пазаруване на живо, 70 милиона продукта и един зашеметяващ факт: повечето клиенти намират марки, за които никога не са знаели, че съществуват. Това не е просто растеж – това е пълно прекъсване на пазара, според последните данни за ефективността на TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа
5 мин. четене

AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа

Китайският пазарен гигант AliExpress току-що придоби 10 склада в цяла Европа, обещавайки 7-дневна доставка, за да се конкурира с Amazon, Temu и Shein. Ето какво означава това за милиони европейски купувачи. Това развитие може да промени начина, по който европейците пазаруват онлайн, според доклади на EcommerceNews.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+