2 мин. четене

Google разкрива нови функции, обещава подобрено търсене

На неотдавнашната конференция на Google I/O компанията представи нови актуализации. Една от най-важните нови функции е въвеждането на прегледи на AI, които предоставят кратки отговори на сложни въпроси. За съжаление засега е достъпен само за потребители на Google в САЩ.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Google разкрива нови функции, обещава подобрено търсене
Източник: Depositphotos

Иновацията използва генеративен AI, задвижван от Google Gemini. AI Overreviews е предназначен да добави стойност отвъд традиционните резултати от търсенето. Той предоставя фрагменти от информация от уеб съдържание, предназначени за по-сложни заявки. Наред с новините, Google ще въведе и нов уеб филтър, който ще позволи на потребителите да се върнат към традиционния изглед на текстовите връзки по всяко време.

Кога ще видим промяната? Както съобщава компанията:

„Днес прегледите на изкуствения интелект ще започнат да се показват за всички в САЩ, като скоро ще се появят още държави. Това означава, че стотици милиони потребители ще имат достъп до AI Stories тази седмица и очакваме повече от милиард души да имат достъп до края на годината.“

Споделяне на статия
Подобни статии
Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж
3 мин. четене

Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж

Британският гигант за търговия на дребно Marks & Spencer значително променя стратегията си за онлайн продажби. Според доклад на ChannelX, компанията е подписала сделка със Zalando за извършване на цялата логистика в континентална Европа и едновременно с това навлиза в TikTok Shop, където един продукт за красота се продава всяка секунда в Обединеното кралство.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца
3 мин. четене

TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца

TikTok Shop публикува цифри, показващи мащаба на борбата с измамите в онлайн търговията. Платформата отхвърли над 70 милиона продукта, преди да бъде листната през първите шест месеца на 2025 г. – това е с 40% повече от предходното полугодие. На всичкото отгоре те са отказали 1,4 милиона заявления за регистрация на продавачи.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята
3 мин. четене

Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята

Германският търговец на дребно стартира пилотен проект, който може да промени играта на опаковките. Клиентите на Kaufland в Мюнхен сега връщат празни опаковки за козметика по същия начин, по който биха върнали бутилка кока-кола – за 29 цента всяка в депозитната машина. Подробностите идват от прессъобщението на Kaufland , публикувано в техния корпоративен нюзрум.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU