2 мин. четене

Google разкрива нови функции, обещава подобрено търсене

На неотдавнашната конференция на Google I/O компанията представи нови актуализации. Една от най-важните нови функции е въвеждането на прегледи на AI, които предоставят кратки отговори на сложни въпроси. За съжаление засега е достъпен само за потребители на Google в САЩ.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Google разкрива нови функции, обещава подобрено търсене
Източник: Depositphotos

Иновацията използва генеративен AI, задвижван от Google Gemini. AI Overreviews е предназначен да добави стойност отвъд традиционните резултати от търсенето. Той предоставя фрагменти от информация от уеб съдържание, предназначени за по-сложни заявки. Наред с новините, Google ще въведе и нов уеб филтър, който ще позволи на потребителите да се върнат към традиционния изглед на текстовите връзки по всяко време.

Кога ще видим промяната? Както съобщава компанията:

„Днес прегледите на изкуствения интелект ще започнат да се показват за всички в САЩ, като скоро ще се появят още държави. Това означава, че стотици милиони потребители ще имат достъп до AI Stories тази седмица и очакваме повече от милиард души да имат достъп до края на годината.“

Споделяне на статия
Подобни статии
Големите данни увеличават успеха на електронната търговия
7 мин. четене

Големите данни увеличават успеха на електронната търговия

Големите данни вече са от решаващо значение за компаниите, които търсят предимство. Също така е жизненоважно за марките и магазините. Тази огромна част от информацията идва от различни източници. Те включват проучвания, онлайн транзакции и социални медии. Големите данни могат да приемат различни форми. Тя може да бъде структурирана, полуструктурирана или неструктурирана. Известен е със […]

Прочетете статия
Приписването с последно кликване не е достатъчно: Защо е време да се развиваме
6 мин. четене

Приписването с последно кликване не е достатъчно: Защо е време да се развиваме

Широко разпространеното разчитане на модели за приписване с последно кликване се оказва все по-неадекватно, особено когато е насочено към по-млади, технологично грамотни поколения. Последните открития от Snapchat подчертават спешната нужда от промяна на парадигмата в методологиите за измерване. Традиционният подход на последния клик често рисува непълна картина, представяйки погрешно истинската ефективност на сложни, многоканални маркетингови […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+