5 мин. четене

Google Ads стартира тестове на бюджета за максимална ефективност

Google Ads стартира нова функция, позволяваща оценка на промените в бюджета от динамични реклами при търсене (DSA) или кампании в дисплейната мрежа към кампании за максимална ефективност (PMax). Актуализацията е предназначена да помогне за постигане на по-висока ефективност и по-добри резултати.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Google Ads стартира тестове на бюджета за максимална ефективност
Източник: Depositphotos

Кампаниите за максимална ефективност са известни със способността си да използват изкуствен интелект за оптимизиране на различни канали. Това ги прави мощен инструмент за достигане до клиенти и увеличаване на реализациите. С новия метод рекламодателите могат да симулират потенциалното въздействие на промените в бюджета, което им позволява да вземат решения, базирани на данни, и да увеличат максимално възвръщаемостта на инвестициите.

Как да прехвърлите бюджетите към максимална ефективност

За да тествате ефективността на бюджетните промени, изпълнете следните стъпки:

  • Кликнете върху иконата Кампании в профила си в Google Ads и отворете страницата Експерименти.
  • Кликнете върху бутона „+“ и стартирайте нов експеримент с максимална ефективност.
  • Изберете отговаряща на условията съществуваща кампания в DSA или Google Дисплейни реклами (GDA). Уверете се, че е активен и не е част от друг експеримент.
  • Разделете процента на трафика между контролна (DSA или GDA) и тестова кампания (максимална ефективност).
  • Създайте нова кампания за максимална ефективност, която да служи като тестова група. Уверете се, че рекламните послания, бюджетите и стратегиите за офериране са настроени така, че да поддържат целите Ви.
  • Прегледайте активите, бюджета и настройките за оферти в потока на мигрирането. Когато сте доволни, кликнете върху Създаване на експеримент.
  • Преименувайте експеримента и задайте начална и крайна дата, преди да планирате.

Защо да използвате промени в бюджета в Google Ads

1. Разделяне на трафика

Тази функция дава възможност на рекламодателите да решат коя част от трафика да насочат към първоначалната кампания и каква част към новата кампания за максимална ефективност. Това ви дава контрол върху тестването и по-добра възможност за анализ на производителността.

2. Препоръки въз основа на статистическа значимост

Google маркира кампаниите с достатъчно данни за минали периоди като „Препоръчителни“. Това означава, че тези кампании имат потенциала да предоставят надеждни резултати, базирани на експерименти.

3. Ясен анализ на ефективността

Експериментите предлагат ясно сравнение на ключовите показатели, което дава възможност за по-добро разбиране на ползите от пренасочването на бюджетите от първоначалните кампании към максималната ефективност.

Google Ads Launches Budget Tests for Performance Max

Source: Depositphotos

Ползи за електронната търговия

Актуализацията на Google Ads обещава полезни инструменти за улесняване на управлението на кампаниите и по-ефективно използване на бюджета. Маркетолозите трябва да разбират по-добре ефективността на рекламите и да вземат информирани решения за бъдеща реклама. Нека разгледаме очакваните предимства:

Оптимизация на бюджета въз основа на резултатите

Чрез анализ на данни можете точно да определите кои кампании дават най-добри резултати. Това ви позволява да изместите бюджетите там, където те имат най-голямо въздействие, осигурявайки максимална възвръщаемост на инвестициите.

Разширени опции за насочване и оптимизация

Максималната ефективност предлага иновативни инструменти, които опростяват процеса на насочване и оптимизиране на кампаниите. Тези опции позволяват по-прецизно насочване към вашата аудитория, което води до по-ефективно ангажиране на клиентите.

Стратегически решения, базирани на данни

Актуализацията дава възможност за експерименти със статистически значими резултати. Тези данни предоставят на маркетолозите надеждна информация за вземане на решения въз основа на реални факти, а не на оценки.

Тестване на въздействието върху промените в бюджета

Инструментите за симулация позволяват да се тества как промените в бюджета между кампаниите биха повлияли на цялостната ефективност. По този начин можете да увеличите максимално ефективността на кампанията, преди да правите промени.

Актуализацията има за цел да даде на маркетолозите конкурентно предимство в динамичната дигитална рекламна среда и да им помогне да използват пълноценно възможностите, предлагани от Google Ads. С тези инструменти маркетолозите могат по-ефективно да постигнат своите бизнес цели.

Споделяне на статия
Подобни статии
Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.
3 мин. четене

Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.

В изявление на главния изпълнителен директор Сундар Пичай относно публикуването на приходите на Alphabet за Q4 2024 г. компанията заяви, че възнамерява да похарчи около 75 милиарда долара капиталови разходи през 2025 г. Това е значително увеличение спрямо 32.3 милиарда долара, които бяха похарчени през 2023 г., и показва как се увеличава конкуренцията между технологичните […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност
6 мин. четене

Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност

Видеосъдържанието привлича вниманието – виждаме това в почти всички платформи. Reels доминират в Instagram, Facebook е пълен с видеоклипове и дори YouTube, който е изграден върху видеоклипове, има своите Shorts. И накрая, срещаме ги в електронната търговия, когато представяме продукти. Бизнес мрежата LinkedIn съобщи, че гледаемостта на видеоклипове се е увеличила с 36% на годишна […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?
3 мин. четене

DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?

Спомняте ли си скорошната ни статия за китайската сензация за изкуствен интелект, наречена DeepSeek? Е, изглежда, че тази история е взела доста интересен обрат. Докато миналия път пишех за успеха му, днес трябва да ви разкажа как този обещаващ проект се озова в доста затруднено положение.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+