4 мин. четене

GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ

GPeC SUMMIT, най-значимото събитие за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и Източна Европа, ще отпразнува своята 20-та годишнина през май 2025 г. с изключителна двудневна програма. Събитието ще привлече елита на дигиталния пазар, включително повече от 800 участници на ниво C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ
Източник: GPeC summit

Богата програма и глобални личности

Програмата започва в понеделник, 26 май , в BT Stup в Букурещ с два първокласни майсторски класа. Анди Крестодина, класиран сред тримата най-добри световни инфлуенсъри в маркетинга на съдържанието според SEMrush, ще води майсторски клас по маркетинг на съдържанието и генериране на потенциални клиенти. Едновременно с това Елс Аертс, евангелист за потребителско тестване и използваемост, ще представи правилните методологии за изследване на UX.

Вторият ден, 27 май, се премества в Националния театър в Букурещ, където се провежда основната конференция GPeC с цял ден, посветен на най-новите тенденции в електронната търговия и онлайн маркетинга. Успоредно с конференцията, GPeC Expo ще предостави платформа за доставчиците на услуги за електронна търговия, за да покажат своите решения на онлайн магазини.

Участниците могат да се възползват от GPeC Networking Lounge и да използват приложението SwapCard , за да организират срещи с други участници. Вечерта ще завърши с ексклузивно GPeC Networking Soirée, което ще събере повече от 200 ръководители на висше ниво от водещи компании в индустрията.

Изключителен състав от лектори

20-годишнината на GPeC носи впечатляващ списък от лектори. Освен Елс Аертс и Анди Крестодина, потвърдени гости включват:

  • Скот Бринкър (вицепрезидент на платформената екосистема, Hubspot)
  • Карл Гилис (UX и CRO експерт)
  • Майкъл Кинг (SEO, стратегия за съдържание и експерт по изкуствен интелект)
  • Марк Шейфър (водещ световен маркетингов футурист и автор на бестселъри) и много други…

Местната сцена на електронната търговия ще бъде представена от видни фигури като:

  • Ирина Пенча (генерален мениджър на eMAG за Румъния, България и Унгария)
  • Андрей Раду (основател и главен изпълнителен директор на GPeC)
  • Драгош Станка (предприемач, инвеститор и президент на BRAT)

Две десетилетия иновации в електронната търговия

От основаването си през 2006 г. GPeC се превърна в цялостна платформа, предоставяща не само конференции, но и образование и инструменти за цялата екосистема за електронна търговия.

Освен майската среща на върха, организаторите подготвят и есенно събитие, провеждат най-сложния бенчмарк за електронна търговия за онлайн магазини, организират лятно училище за електронна търговия и онлайн маркетинг, представят годишните награди за електронна търговия в Румъния и предоставят критични пазарни данни чрез годишни доклади за състоянието на пазара на електронна търговия.

Практическа информация

  • Понеделник, 26 май 2025 г. – BT Stup, Букурещ: Майсторски класове по маркетинг на съдържанието и UX изследвания
  • Вторник, 27 май 2025 г. – Национален театър в Букурещ и Aria TNB: Конференция GPeC, GPeC Expo и GPeC Networking Soirée
  • По време на събитието специални паузи за кафе и работа в мрежа ще позволят на участниците да се свържат с други участници и изложители

За повече информация относно събитието и опциите за регистрация посетете официалния уебсайт на GPeC SUMMIT.

Споделяне на статия
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Подобни статии
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
4 мин. четене

WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители

Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop
6 мин. четене

83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop

8 милиона часа потоци за пазаруване на живо, 70 милиона продукта и един зашеметяващ факт: повечето клиенти намират марки, за които никога не са знаели, че съществуват. Това не е просто растеж – това е пълно прекъсване на пазара, според последните данни за ефективността на TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа
5 мин. четене

AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа

Китайският пазарен гигант AliExpress току-що придоби 10 склада в цяла Европа, обещавайки 7-дневна доставка, за да се конкурира с Amazon, Temu и Shein. Ето какво означава това за милиони европейски купувачи. Това развитие може да промени начина, по който европейците пазаруват онлайн, според доклади на EcommerceNews.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+