3 мин. четене

Instagram въвежда нови показатели

Instagram продължава да прецизира своите инструменти за анализ, за да помогне на създателите на съдържание - и по този начин на марките за електронна търговия - да увеличат максимално ангажираността на аудиторията. Платформата въведе нови показатели на Reels, които ще позволят на бизнеса да разбере по-добре поведението на аудиторията и да оптимизира съдържанието, за да постигне максимален обхват и реализации.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Instagram въвежда нови показатели
Източник: Depositphotos

Преглед на цената пристига

Една от най-значимите актуализации е показателят „Честота на показване“, който показва какъв процент от зрителите са гледали видеоклипа за повече от три секунди. Този резултат се сравнява със средното поведение на зрителите в другите ви видеоклипове.

Това ви помага да определите дали даден видеоклип е задържал вниманието по-добре или по-лошо от обикновено.

Преглеждания на развитието във времето

Друга важна актуализация е Views Over Time, която предоставя по-подробен поглед върху това как се развива ангажираността на аудиторията. Възможността за филтриране на данни между последователи и произволни профили, които са гледали вашето съдържание, добавя още едно ниво на сегментиране на аудиторията.

Разбирането на моделите на задържане на зрителите позволява на марките да коригират своето послание и визуален стил за по-добри резултати.

Нови съвети за подобряване на ефективността на видеото

Instagram представи нов раздел за съвети за представяне на Reels, предоставящ бърз преглед на това как се представят отделните видеоклипове. Това трябва да помогне да се определи кои формати и теми интересуват аудиторията най-много.

Какво ще донесе Instagram и неговите нови показатели?

Instagram подчерта, че най-важният фактор за увеличаване на обхвата на видеото е общото време за гледане. Колкото по-дълго зрителят остава с видеоклипа, толкова по-добре алгоритъмът на Instagram го оценява и разпространява.

Сега е моментът да се съсредоточите върху създаването на ангажиращо съдържание, което поддържа вниманието на зрителите възможно най-дълго.

Използвайки тези актуализации, марките могат да идентифицират елементи, които поддържат аудиторията да гледа, да оптимизират творческите стратегии, за да увеличат максимално времето за гледане и да разберат по-добре предпочитанията както на последователите, така и на потенциалните нови клиенти.

Тъй като Instagram все повече предпочита видео съдържанието, тези нови показатели ще бъдат от решаващо значение за увеличаване на ангажираността и разширяване на аудиторията или подпомагане на продажбите.

Споделяне на статия
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Подобни статии
Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си
4 мин. четене

Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си

Meta разширява Opportunity Score – показател, който незабавно разкрива в Ads Manager как можете да подобрите кампаниите и да намалите разходите. Този нов показател, базиран на изкуствен интелект, достига до повече рекламодатели след тестване. Той предоставя ясен резултат от кампанията и конкретни предложения за подобрение.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността
4 мин. четене

Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността

Наскоро три големи британски марки за търговия на дребно – Marks & Spencer, Co-op и Harrods – станаха жертва на мащабни кибератаки, които значително нарушиха дейността им и разкриха сериозни пропуски в сигурността на техните ИТ системи. Тези инциденти подчертават нарастващите заплахи за киберсигурността, пред които е изправен секторът на търговията на дребно в Обединеното […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ
4 мин. четене

GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ

GPeC SUMMIT, най-значимото събитие за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и Източна Европа, ще отпразнува своята 20-та годишнина през май 2025 г. с изключителна двудневна програма. Събитието ще привлече елита на дигиталния пазар, включително повече от 800 участници на ниво C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+