
Преглед на цената пристига
Една от най-значимите актуализации е показателят „Честота на показване“, който показва какъв процент от зрителите са гледали видеоклипа за повече от три секунди. Този резултат се сравнява със средното поведение на зрителите в другите ви видеоклипове.
Това ви помага да определите дали даден видеоклип е задържал вниманието по-добре или по-лошо от обикновено.
Преглеждания на развитието във времето
Друга важна актуализация е Views Over Time, която предоставя по-подробен поглед върху това как се развива ангажираността на аудиторията. Възможността за филтриране на данни между последователи и произволни профили, които са гледали вашето съдържание, добавя още едно ниво на сегментиране на аудиторията.
Разбирането на моделите на задържане на зрителите позволява на марките да коригират своето послание и визуален стил за по-добри резултати.
Нови съвети за подобряване на ефективността на видеото
Instagram представи нов раздел за съвети за представяне на Reels, предоставящ бърз преглед на това как се представят отделните видеоклипове. Това трябва да помогне да се определи кои формати и теми интересуват аудиторията най-много.
Какво ще донесе Instagram и неговите нови показатели?
Instagram подчерта, че най-важният фактор за увеличаване на обхвата на видеото е общото време за гледане. Колкото по-дълго зрителят остава с видеоклипа, толкова по-добре алгоритъмът на Instagram го оценява и разпространява.
Сега е моментът да се съсредоточите върху създаването на ангажиращо съдържание, което поддържа вниманието на зрителите възможно най-дълго.
Използвайки тези актуализации, марките могат да идентифицират елементи, които поддържат аудиторията да гледа, да оптимизират творческите стратегии, за да увеличат максимално времето за гледане и да разберат по-добре предпочитанията както на последователите, така и на потенциалните нови клиенти.
Тъй като Instagram все повече предпочита видео съдържанието, тези нови показатели ще бъдат от решаващо значение за увеличаване на ангажираността и разширяване на аудиторията или подпомагане на продажбите.