
Възприемане на AI за подобряване на творческите инструменти
Платформата обеща значително да промени инструментите си по отношение на креативността.
„Instagram наистина се основава на идеята да позволим на всеки да сподели нещо креативно, което се гордее да сподели, и затова искаме да удвоим това, като се уверим, че нашите творчески инструменти са най-добрите в класа си, което не е в момента“, казва Мосери.
Той подчертава, че технологиите за изкуствен интелект ще подобрят настоящите си инструменти, за да помогнат на създателите да създават съдържание от по-висок калибър. Instagram започна да предпочита по-малките създатели пред агрегаторите на съдържание през април миналата година, което беше последвано от значителни алгоритмични промени.
Съобщенията се очертават като основен начин за споделяне на съдържание
Вторият основен стълб е комуникацията с потребителите. Изненадващо, основният канал на платформата за споделяне на съдържание вече е изпращането на съобщения. Това изследване променя начина, по който се разглеждат конвенционалните показатели за успех; Директната комуникация става все по-важна от харесванията и последователите.
„По отношение на свързването с приятели, ние удвояваме съобщенията, което, между другото, е основният начин, по който хората споделят в Instagram днес, въпреки че много хора не мислят за нас по този начин“, каза Мосери във връзка с акцента върху съобщенията в платформата.
Интересно е, че над половината от съдържанието в емисиите на Instagram е получено от препоръки за изкуствен интелект, особено от формата Reels, като се имат предвид последните промени в политиките на Meta по отношение на приемливата реч и проверката на фактите. Според Мосери платформата възнамерява да тества нови начини за взаимодействие на потребителите.
Факторите за успех на съдържанието се променят с поведението на потребителите
Въпреки че все още не е ясно как да категоризират съдържанието, генерирано от AI, създателите на съдържание трябва да продължат да дават приоритет на оригиналността. Според изследванията най-вероятното съдържание да стане вирусно и да увеличи конверсиите е това, което предизвиква чувство на доминиране, възбуда и удоволствие.
Тези модификации съвпадат с голяма промяна в поведението на потребителите в социалните медии, което преминава към по-лични методи за споделяне на съдържание.