3 мин. четене

Instagram разкрива стратегическите приоритети за 2025 г.

След седмица на промени в политиката на Meta и разгорещени дебати около приемливата реч, Instagram разкрива стратегически приоритети. Главният изпълнителен директор Адам Мосери очертава амбициозната визия на платформата за 2025 г., като се фокусира силно върху нови творчески инструменти и подобрени потребителски връзки.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Instagram разкрива стратегическите приоритети за 2025 г.
Източник: Depositphotos

Възприемане на AI за подобряване на творческите инструменти

Платформата обеща значително да промени инструментите си по отношение на креативността.

„Instagram наистина се основава на идеята да позволим на всеки да сподели нещо креативно, което се гордее да сподели, и затова искаме да удвоим това, като се уверим, че нашите творчески инструменти са най-добрите в класа си, което не е в момента“, казва Мосери.

Той подчертава, че технологиите за изкуствен интелект ще подобрят настоящите си инструменти, за да помогнат на създателите да създават съдържание от по-висок калибър. Instagram започна да предпочита по-малките създатели пред агрегаторите на съдържание през април миналата година, което беше последвано от значителни алгоритмични промени.

Съобщенията се очертават като основен начин за споделяне на съдържание

Вторият основен стълб е комуникацията с потребителите. Изненадващо, основният канал на платформата за споделяне на съдържание вече е изпращането на съобщения. Това изследване променя начина, по който се разглеждат конвенционалните показатели за успех; Директната комуникация става все по-важна от харесванията и последователите.

„По отношение на свързването с приятели, ние удвояваме съобщенията, което, между другото, е основният начин, по който хората споделят в Instagram днес, въпреки че много хора не мислят за нас по този начин“, каза Мосери във връзка с акцента върху съобщенията в платформата.

Интересно е, че над половината от съдържанието в емисиите на Instagram е получено от препоръки за изкуствен интелект, особено от формата Reels, като се имат предвид последните промени в политиките на Meta по отношение на приемливата реч и проверката на фактите. Според Мосери платформата възнамерява да тества нови начини за взаимодействие на потребителите.

Факторите за успех на съдържанието се променят с поведението на потребителите

Въпреки че все още не е ясно как да категоризират съдържанието, генерирано от AI, създателите на съдържание трябва да продължат да дават приоритет на оригиналността. Според изследванията най-вероятното съдържание да стане вирусно и да увеличи конверсиите е това, което предизвиква чувство на доминиране, възбуда и удоволствие.

Тези модификации съвпадат с голяма промяна в поведението на потребителите в социалните медии, което преминава към по-лични методи за споделяне на съдържание.

Споделяне на статия
Подобни статии
Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.
3 мин. четене

Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.

В изявление на главния изпълнителен директор Сундар Пичай относно публикуването на приходите на Alphabet за Q4 2024 г. компанията заяви, че възнамерява да похарчи около 75 милиарда долара капиталови разходи през 2025 г. Това е значително увеличение спрямо 32.3 милиарда долара, които бяха похарчени през 2023 г., и показва как се увеличава конкуренцията между технологичните […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност
6 мин. четене

Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност

Видеосъдържанието привлича вниманието – виждаме това в почти всички платформи. Reels доминират в Instagram, Facebook е пълен с видеоклипове и дори YouTube, който е изграден върху видеоклипове, има своите Shorts. И накрая, срещаме ги в електронната търговия, когато представяме продукти. Бизнес мрежата LinkedIn съобщи, че гледаемостта на видеоклипове се е увеличила с 36% на годишна […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?
3 мин. четене

DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?

Спомняте ли си скорошната ни статия за китайската сензация за изкуствен интелект, наречена DeepSeek? Е, изглежда, че тази история е взела доста интересен обрат. Докато миналия път пишех за успеха му, днес трябва да ви разкажа как този обещаващ проект се озова в доста затруднено положение.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+