3 мин. четене

Instagram разкрива стратегическите приоритети за 2025 г.

След седмица на промени в политиката на Meta и разгорещени дебати около приемливата реч, Instagram разкрива стратегически приоритети. Главният изпълнителен директор Адам Мосери очертава амбициозната визия на платформата за 2025 г., като се фокусира силно върху нови творчески инструменти и подобрени потребителски връзки.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Instagram разкрива стратегическите приоритети за 2025 г.
Източник: Depositphotos

Възприемане на AI за подобряване на творческите инструменти

Платформата обеща значително да промени инструментите си по отношение на креативността.

„Instagram наистина се основава на идеята да позволим на всеки да сподели нещо креативно, което се гордее да сподели, и затова искаме да удвоим това, като се уверим, че нашите творчески инструменти са най-добрите в класа си, което не е в момента“, казва Мосери.

Той подчертава, че технологиите за изкуствен интелект ще подобрят настоящите си инструменти, за да помогнат на създателите да създават съдържание от по-висок калибър. Instagram започна да предпочита по-малките създатели пред агрегаторите на съдържание през април миналата година, което беше последвано от значителни алгоритмични промени.

Съобщенията се очертават като основен начин за споделяне на съдържание

Вторият основен стълб е комуникацията с потребителите. Изненадващо, основният канал на платформата за споделяне на съдържание вече е изпращането на съобщения. Това изследване променя начина, по който се разглеждат конвенционалните показатели за успех; Директната комуникация става все по-важна от харесванията и последователите.

„По отношение на свързването с приятели, ние удвояваме съобщенията, което, между другото, е основният начин, по който хората споделят в Instagram днес, въпреки че много хора не мислят за нас по този начин“, каза Мосери във връзка с акцента върху съобщенията в платформата.

Интересно е, че над половината от съдържанието в емисиите на Instagram е получено от препоръки за изкуствен интелект, особено от формата Reels, като се имат предвид последните промени в политиките на Meta по отношение на приемливата реч и проверката на фактите. Според Мосери платформата възнамерява да тества нови начини за взаимодействие на потребителите.

Факторите за успех на съдържанието се променят с поведението на потребителите

Въпреки че все още не е ясно как да категоризират съдържанието, генерирано от AI, създателите на съдържание трябва да продължат да дават приоритет на оригиналността. Според изследванията най-вероятното съдържание да стане вирусно и да увеличи конверсиите е това, което предизвиква чувство на доминиране, възбуда и удоволствие.

Тези модификации съвпадат с голяма промяна в поведението на потребителите в социалните медии, което преминава към по-лични методи за споделяне на съдържание.

Споделяне на статия
Подобни статии
Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си
4 мин. четене

Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си

Meta разширява Opportunity Score – показател, който незабавно разкрива в Ads Manager как можете да подобрите кампаниите и да намалите разходите. Този нов показател, базиран на изкуствен интелект, достига до повече рекламодатели след тестване. Той предоставя ясен резултат от кампанията и конкретни предложения за подобрение.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността
4 мин. четене

Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността

Наскоро три големи британски марки за търговия на дребно – Marks & Spencer, Co-op и Harrods – станаха жертва на мащабни кибератаки, които значително нарушиха дейността им и разкриха сериозни пропуски в сигурността на техните ИТ системи. Тези инциденти подчертават нарастващите заплахи за киберсигурността, пред които е изправен секторът на търговията на дребно в Обединеното […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ
4 мин. четене

GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ

GPeC SUMMIT, най-значимото събитие за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и Източна Европа, ще отпразнува своята 20-та годишнина през май 2025 г. с изключителна двудневна програма. Събитието ще привлече елита на дигиталния пазар, включително повече от 800 участници на ниво C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+