Статии и новини по темата за Генериране на потенциални клиенти

Студените обаждания осигуряват 5-10% процент на реализация спрямо 0.7% на имейла в електронната търговия
6 мин. четене

Студените обаждания осигуряват 5-10% процент на реализация спрямо 0.7% на имейла в електронната търговия

Докато всички преследват социалните медии и имейл маркетинга, интелигентните марки за електронна търговия удвояват студените обаждания – и виждат 7-14 пъти по-добри проценти на реализация от конкурентите само за цифрови технологии. Студените обаждания може да звучат остаряли в нашия свят на всичко в Instagram, но цифрите разказват различна история за бизнеса за електронна търговия. Докато […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Силата на генерирането на потенциални клиенти в електронната търговия: защо вашият бизнес се нуждае от нея
4 мин. четене

Силата на генерирането на потенциални клиенти в електронната търговия: защо вашият бизнес се нуждае от нея

В забързания свят на електронната търговия е лесно да се потопите в непосредствения прилив на транзакции и да се съсредоточите върху краткосрочните печалби. Въпреки това, разпределянето на част от маркетинговия ви бюджет за генериране на потенциални клиенти може да промени играта за вашия бизнес.

Силата на абонаментите за бюлетин в генерирането на потенциални клиенти
6 мин. четене

Силата на абонаментите за бюлетин в генерирането на потенциални клиенти

В дигиталната ера фирмите непрекъснато търсят ефективни начини за генериране на потенциални клиенти и поддържане на взаимоотношенията с клиентите. Абонаментите за бюлетини са мощен и често подценяван инструмент в това усилие.