Значението на стратегията
Ангажирането на 95% от потенциалните клиенти, които не търсят активно решения и се открояват на пазар, където 81% от B2B купувачите веднага избират добре познати марки, са две от най-големите предизвикателства пред B2B маркетолозите.
Задълбоченото разбиране на предпочитанията на клиентите и стратегическото привеждане на кампанията в съответствие с корпоративните цели са от съществено значение за успеха.
Важни резултати от изследванията
С над 1,700 купувачи на B2B технологии в САЩ, Великобритания и Индия, обширното проучване „Бизнес на влияние“ идентифицира очарователни модели в потреблението на информация:
Влиянието на видео съдържанието
- Според 63% от купувачите на B2B кратките социални видеоклипове играят решаваща роля при вземането на решения за покупка. По-специално, видеоклиповете, създадени от инфлуенсъри, са класирани като един от най-надеждните формати за B2B съдържание от 80% от потребителите на видео съдържание.
Факторът на влияние
- Шестдесет и седем процента от купувачите, които са запознати с B2B инфлуенсър маркетинга, подчертават колко е важно, когато обмислят опции. 53% от купувачите на B2B посочват експертизата в предмета като най-важния атрибут на инфлуенсъра. Освен това, според 67% от потребителите на B2B инфлуенсърско съдържание, професионалните прозрения повишават осведомеността за продукта и доверието в марката.
Растеж на платформата
Според техните вътрешни показатели видео съдържанието стимулира растежа на платформата LinkedIn, както се вижда от 34% увеличение на качванията на годишна база.
Подобрени функции на платформата
Иновации в събития на живо
Те въвеждат нови функции през това тримесечие в отговор на ръста на събитията на живо от 14,4% през предходните 12 месеца и 2,3 пъти по-високата честота на кликване на Thought Leader Ads в сравнение с традиционните графични реклами:
- Използване на реклами за лидери на мисълта за интегриране на публикации на членове за събития на живо на фирмена страница с 30-секундни видеоклипове за предварителен преглед за популяризиране на събитието
- Подобрено локално насочване за създаване на персонализирани изживявания на събития
- Повече опции за съдържание: възможност за рекламиране на документи и видеоклипове
- Допълнителните цели на кампанията включват показвания на видеоклипове, реализации от уебсайта, ангажираност и информираност за марката.
С творчески инструменти, базирани на изкуствен интелект, достъпни на английски език, бета версията на LinkedIn Accelerate вече поддържа целите за генериране на потенциални клиенти и посещения на уебсайтове по целия свят на всички езици. През следващите месеци в световен мащаб постепенно ще се добавят още формати и цели.