3 мин. четене

LinkedIn стартира видео тенденции за професионалисти в електронната търговия

Както споменахме в нашата статия, видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност. Напоследък носи и интересна иновация, която може да промени начина, по който експертите по електронна търговия споделят своите прозрения. Платформата въвежда функция за видео тенденции, която ще позволи на потребителите да отговарят със свои собствени видеоклипове на текущи теми в тяхната индустрия.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
LinkedIn стартира видео тенденции за професионалисти в електронната търговия
Източник: Depositphotos

Както първо подчерта експертът по социални медии Линдзи Гембъл, новият формат ще включва специални заглавки директно във видео съдържанието и в основната емисия. Тези етикети ще подчертаят популярни теми, за които потребителите могат лесно да допринесат със собствените си гледни точки.

За сектора на електронната търговия това представлява възможност за споделяне на експертни знания за актуалните тенденции в онлайн продажбите, клиентското изживяване или логистиката по нов, по-динамичен начин. С едно просто щракване върху бутона „Добави към тази тенденция“ професионалистите могат незабавно да запишат своята гледна точка, като участват в по-широки професионални дискусии.

linkedin video trend

Source: threads.net/@lindseygamble

Надграждане на предишен успех с нов видео фокус

Този ход прилича на предишния проект на LinkedIn, наречен „Съвместни статии“, където платформата генерира въпроси от различни индустрии и кани членовете да допринесат с отговорите си. Въпреки че този формат първоначално постигна успех, популярността му намаля, след като LinkedIn премахна експертните значки за най-активните сътрудници.

Въпреки това, видео съдържанието изглежда има нарастващо бъдеще в платформата. LinkedIn обяви, че времето, прекарано в гледане на видеоклипове, се е увеличило с 36% на годишна база, което предполага, че потребителите все повече предпочитат визуални формати за информация.

Възможност за изграждане на личен бранд

За предприемачите и търговците в електронната търговия това представлява възможност да покажат своя опит и да изградят лични марки чрез кратки, кратки видео публикации. Тази функция може да помогне за достигане до нова аудитория на професионалната платформа в момент, когато по-младите поколения все повече предпочитат видео форматите за получаване на информация.

В момента LinkedIn тества тази иновация сред потребителите в Съединените щати, но може да се очаква, че с успех тя ще се разшири и в други страни. За професионалистите в електронната търговия това сигнализира, че инвестирането във видео съдържание в LinkedIn може да осигури конкурентно предимство в бъдеще.

Често задавани въпроси

Как мога ефективно да използвам новата функция за видео тенденции в LinkedIn?

За да използвате ефективно функцията за видео тенденции на LinkedIn:

  • Създавайте ангажиращо кратко съдържание.
  • Използвайте теми, свързани с индустрията.
  • Оптимизирайте с надписи и ключови думи.
  • Ангажирайте се с аудиторията си чрез коментари.
  • Тествайте и прецизирайте стратегията си въз основа на показатели за ефективност.

Какви са някои успешни видео стратегии за професионалисти в електронната търговия в LinkedIn?

Успешните видео стратегии за професионалисти в електронната търговия в LinkedIn включват:

  • Демонстриране на продукти.
  • Споделяне на прозрения за индустрията.
  • Подчертаване на моменти зад кулисите.
  • Оптимизиране за мобилни устройства.
  • Използване на разказване на истории.

Как мога да измеря успеха на моето видео съдържание в LinkedIn?

За да измерите успеха на видео съдържанието в LinkedIn, проследявайте тези ключови показатели:

  • Показвания на видеоклипове: Общият брой гледания на видеоклипа ви в продължение на поне 2 секунди.
  • Време на гледане: Общата сума на минутите, които зрителите са прекарали в гледане на видеоклипа ви, което показва ангажираност.
  • Степен на завършване: Процентът на зрителите, които са гледали видеоклипа ви до края, показващ уместността на съдържанието.
  • Ангажираност: Харесвания, коментари и споделяния за оценка на взаимодействието с аудиторията.
  • Честота на кликване: Броят кликвания върху подканващи фрази във видеоклипа Ви за проследяване на реализациите.
Споделяне на статия
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката
5 мин. четене

Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката

Как хората гледат видео съдържание днес? Какво смятат за „телевизия“ и къде рекламата работи най-добре? CTV (Connected TV) все още не е в центъра на вниманието на нашата електронна търговия, но развитието в чужбина предполага, че това скоро може да се промени. Ново проучване на RTL AdAlliance предлага ясни данни и тенденции, които си струва […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+