3 мин. четене

Meta и Universal Music работят повече заедно. Ще има музика в WhatsApp

Meta и Universal Music Group (UMG) извеждат партньорството си на съвсем ново ниво. Поради по-голямата сделка, певците и композиторите на UMG ще имат още повече шансове да се свържат с фенове в сайтове за социални медии като Facebook, Instagram и WhatsApp. Тази промяна може да бъде добра и за компаниите за електронна търговия.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Meta и Universal Music работят повече заедно. Ще има музика в WhatsApp
Източник: Depositphotos

Една от най-важните музикални компании, UMG, работи с големи звезди в поп музиката като Джъстин Бийбър, Били Айлиш и Тейлър Суифт. Още повече възможности се отвориха за художници и композитори на UMG във Facebook, Instagram, Messenger, Horizon, Threads, а сега и WhatsApp благодарение на новата, разширена сделка.

Откакто връзката започна през 2017 г., музикалният бизнес и социалните медии работят по-тясно заедно. Последната битка с TikTok може да е единственото изключение. UMG критикува TikTok, че не плаща достатъчно на художници и автори. TikTok им предложи около 1% от целия доход на UMG, но компанията смяташе, че това не е достатъчно. Компаниите най-накрая постигнаха споразумение и известната платформа не загуби нито един от любимите си изпълнители.

Музиката, която е лицензирана, ще се използва още повече в кратки видеоклипове и други материали на платформите на Meta. Една голяма промяна е, че музиката вече ще бъде достъпна в WhatsApp. Това означава, че марките могат да се свързват с клиентите си по напълно нови начини чрез музика. В изявлението си обаче UMG не каза как музиката ще се използва в WhatsApp.

Маркетинговите марки за електронна търговия могат да се възползват от нови шансове, свързани с музиката, за да привлекат клиентите си по-активно и да ги опознаят по-добре.

Друг важен момент е, че компаниите искат да защитят правата на артистите и композиторите срещу материали, направени от AI , които не са техни. Новият договор трябва да гарантира, че художниците получават справедливо заплащане за работата си.

Тази промяна в начина, по който хората работят заедно, дава на хората нови начини за използване на музика в социалните мрежи и дава на марките нови начини да се свързват с аудиторията си чрез музика и да накарат повече клиенти да използват платформите на Meta.

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
4 мин. четене

WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители

Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop
6 мин. четене

83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop

8 милиона часа потоци за пазаруване на живо, 70 милиона продукта и един зашеметяващ факт: повечето клиенти намират марки, за които никога не са знаели, че съществуват. Това не е просто растеж – това е пълно прекъсване на пазара, според последните данни за ефективността на TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа
5 мин. четене

AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа

Китайският пазарен гигант AliExpress току-що придоби 10 склада в цяла Европа, обещавайки 7-дневна доставка, за да се конкурира с Amazon, Temu и Shein. Ето какво означава това за милиони европейски купувачи. Това развитие може да промени начина, по който европейците пазаруват онлайн, според доклади на EcommerceNews.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+