3 мин. четене

Meta и Universal Music работят повече заедно. Ще има музика в WhatsApp

Meta и Universal Music Group (UMG) извеждат партньорството си на съвсем ново ниво. Поради по-голямата сделка, певците и композиторите на UMG ще имат още повече шансове да се свържат с фенове в сайтове за социални медии като Facebook, Instagram и WhatsApp. Тази промяна може да бъде добра и за компаниите за електронна търговия.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Meta и Universal Music работят повече заедно. Ще има музика в WhatsApp
Източник: Depositphotos

Една от най-важните музикални компании, UMG, работи с големи звезди в поп музиката като Джъстин Бийбър, Били Айлиш и Тейлър Суифт. Още повече възможности се отвориха за художници и композитори на UMG във Facebook, Instagram, Messenger, Horizon, Threads, а сега и WhatsApp благодарение на новата, разширена сделка.

Откакто връзката започна през 2017 г., музикалният бизнес и социалните медии работят по-тясно заедно. Последната битка с TikTok може да е единственото изключение. UMG критикува TikTok, че не плаща достатъчно на художници и автори. TikTok им предложи около 1% от целия доход на UMG, но компанията смяташе, че това не е достатъчно. Компаниите най-накрая постигнаха споразумение и известната платформа не загуби нито един от любимите си изпълнители.

Музиката, която е лицензирана, ще се използва още повече в кратки видеоклипове и други материали на платформите на Meta. Една голяма промяна е, че музиката вече ще бъде достъпна в WhatsApp. Това означава, че марките могат да се свързват с клиентите си по напълно нови начини чрез музика. В изявлението си обаче UMG не каза как музиката ще се използва в WhatsApp.

Маркетинговите марки за електронна търговия могат да се възползват от нови шансове, свързани с музиката, за да привлекат клиентите си по-активно и да ги опознаят по-добре.

Друг важен момент е, че компаниите искат да защитят правата на артистите и композиторите срещу материали, направени от AI , които не са техни. Новият договор трябва да гарантира, че художниците получават справедливо заплащане за работата си.

Тази промяна в начина, по който хората работят заедно, дава на хората нови начини за използване на музика в социалните мрежи и дава на марките нови начини да се свързват с аудиторията си чрез музика и да накарат повече клиенти да използват платформите на Meta.

Споделяне на статия
Подобни статии
Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.
3 мин. четене

Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.

В изявление на главния изпълнителен директор Сундар Пичай относно публикуването на приходите на Alphabet за Q4 2024 г. компанията заяви, че възнамерява да похарчи около 75 милиарда долара капиталови разходи през 2025 г. Това е значително увеличение спрямо 32.3 милиарда долара, които бяха похарчени през 2023 г., и показва как се увеличава конкуренцията между технологичните […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност
6 мин. четене

Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност

Видеосъдържанието привлича вниманието – виждаме това в почти всички платформи. Reels доминират в Instagram, Facebook е пълен с видеоклипове и дори YouTube, който е изграден върху видеоклипове, има своите Shorts. И накрая, срещаме ги в електронната търговия, когато представяме продукти. Бизнес мрежата LinkedIn съобщи, че гледаемостта на видеоклипове се е увеличила с 36% на годишна […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?
3 мин. четене

DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?

Спомняте ли си скорошната ни статия за китайската сензация за изкуствен интелект, наречена DeepSeek? Е, изглежда, че тази история е взела доста интересен обрат. Докато миналия път пишех за успеха му, днес трябва да ви разкажа как този обещаващ проект се озова в доста затруднено положение.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+