
Ключови актуализации
- Разширен достъп до омниканални реклами за подпомагане на продажбите онлайн и във физически магазини
- Нови приложения на генеративен AI за търговия на дребно, включително виртуално пробване и фоново генериране за каталожни реклами
- Тестване на опростен начин на плащане за реклами в магазини в САЩ и избрани международни пазари
- Въвеждане на реклами във Facebook известия
Омниканални реклами за всеки
Meta разширява в световен мащаб достъпа до омниканални реклами, които ще бъдат достъпни това лято. Тези реклами позволяват на рекламодателите да насочват клиентите до най-близките магазини с налични продукти и да подчертават отстъпки, които мотивират посещенията на физическите магазини. Според данните на Meta рекламодателите, използващи омниканални реклами, са отбелязали 15% по-ниски разходи за привличане на клиенти (CPA) и 12% по-висока възвръщаемост на разходите за реклама (ROAS).
Крейг Бромър, CMO на American Eagle, заяви: „Рекламите са важна част от нашата маркетингова стратегия за достигане до по-млада аудитория и стимулиране на продажбите онлайн и в нашите над 800 магазина. С омниканалните реклами успяхме да постигнем 48% по-висока омниканална възвръщаемост на разходите за реклама с нашата основна аудитория – купувачи на възраст 18-24 години.“
Meta представя нови инструменти: Подобрения за електронната търговия
Meta също така въвежда актуализации на инструментите за онлайн продажби:
- Опростена практическа работа при плащане за реклами в магазини – тестването ще започне тази година, което ще позволи на клиентите да завършат покупката си на уебсайта на рекламодателя, след като изградят количката си в магазин. Тестването ще започне в Австралия и Тайван.
- Комбинирането на партньорски реклами и каталожни реклами Advantage+ – дава възможност за използване на съдържание на създатели в каталожни реклами.
- Нова оптимизация за показване на допълнителни продукти – рекламната система може да показва и други подходящи продукти от каталога. При тестовете рекламодателите отбелязаха средно 14% увеличение на възвръщаемостта на разходите за реклама. Британският търговец на дребно Boden постигна 23% увеличение на възвръщаемостта на инвестициите в реклама, а Dexter в Латинска Америка отбеляза 25% намаление на разходите за преобразуване.

Source: Socialmediatoday.com
Нови възможности с генеративен AI
Meta разширява използването на генеративен AI за търговия на дребно:
- Виртуално пробване на дрехи върху дигитални модели
- Генериране на фон за каталожни реклами
- По-персонализирано генериране на текст за рекламно копие
Нови формати и разположения
Тази пролет Meta ще започне да тества реклами в известията във Facebook, предоставяйки на рекламодателите ново пространство за достигане до клиенти и насърчаване на повторни посещения.
Допълнителните актуализации включват:
- Възможност за заявяване на имейл, преди да споделите промоционални кодове в реклами
- Глобална наличност на връзки към сайтове в реклами в Instagram
Nissan тества връзките към сайтове за директни клиенти към информация за превозните средства в Европа и регистрира 39% увеличение на показванията на целевите страници и 19% увеличение на квалифицираните посещения на уебсайта.