3 мин. четене

Meta си партнира с eBay: Нова ера за Facebook Marketplace

Meta си партнира с eBay. Това новаторско партньорство ще позволи на Facebook Marketplace да показва директно обяви в eBay, съобщава CNBC. Този стратегически ход идва в отговор на решението на Европейската комисия от ноември да глоби Meta със 797 милиона евро за нарушаване на антитръстовите разпоредби на ЕС.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Meta си партнира с eBay: Нова ера за Facebook Marketplace
Източник: Depositphotos

Съединените щати, Франция и Германия са трите основни пазара , където новата интеграция ще бъде тествана за първи път. Докато извършват транзакциите си в платформата eBay, потребителите ще имат възможност да разглеждат обявите в eBay директно в средата на Facebook Marketplace. Това действие бележи съществена промяна в подхода на Meta, тъй като тя се опитва да изпълни правните задължения на ЕС.

В решението си Европейската комисия твърди, че свързвайки Facebook Marketplace с основната си платформа Facebook, Meta злоупотребява с властта си и несправедливо превъзхожда конкурентите. Комисията също така отбеляза, че конкурентните онлайн рекламни мрежи са били обект на нелоялни условия за търговия от страна на Meta.

Това сътрудничество представлява основна повратна точка за eBay. С 9% увеличение акциите на компанията достигнаха най-високото си ниво от ноември 2021 г. насам.

Партньорството може да подобри способността на eBay да се конкурира с пазарните лидери Temu, Amazon и Walmart. Джейми Яноне, главен изпълнителен директор на eBay, разглежда сътрудничеството като шанс за повишаване на видимостта на списъка на продавачите и засилване на лоялността на клиентите.

Meta работи активно за въвеждане на решения, които да отговарят на регулаторните изисквания, въпреки че обжалва решението на Европейската комисия. По-специално, през 2023 г. Meta и Amazon си партнираха по подобен начин, позволявайки на потребителите да купуват продукти директно в приложението Facebook.

Това действие бележи съществена промяна в динамиката на онлайн пазарите и може да бъде началото на нов модел на сътрудничество между големите технологични дружества в отговор на регулаторния натиск.

Споделяне на статия
Подобни статии
Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?
3 мин. четене

Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?

През 2025 г. онлайн търговците на дребно са изправени пред безпрецедентно предизвикателство: вниманието на потребителите е фрагментирано в безброй приложения, платформи и устройства. Последните проучвания показват драматична промяна в поведението на потребителите – линейната телевизионна гледаемост е спаднала под 50% от общото екранно време.

Прочетете статия
Тръмп заплашва ЕС с нови мита
3 мин. четене

Тръмп заплашва ЕС с нови мита

Според Ройтерс президентът на САЩ Доналд Тръмп описа търговските практики на ЕС като „много, много лоши“ за САЩ и обяви планове за налагане на нови мита на ЕС на 21 януари. Потенциално голяма промяна в търговията между САЩ и ЕС може да бъде резултат от декларацията на Тръмп в Белия дом, че митата са „единственият […]

Прочетете статия
Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят
6 мин. четене

Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят

Само 26% от клиентите оценяват дигиталните изживявания като отлични. Какво може да се направи? Миналата година се наблюдава скок в новините за унифицирани данни и генеративен AI, като и двете имат потенциала да трансформират клиентското изживяване. Защо персонализацията често се проваля? И какво отличава пазарните лидери от другите компании? Докладът на Adobe Digital Trends 2024 […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+