3 мин. четене

Meta AI UK получава зелена светлина за развитие

Meta AI UK получи одобрение да използва публични публикации от възрастни потребители на Facebook и Instagram за обучение по AI. Това значително развитие позволява на базираната в Обединеното кралство инициатива за изкуствен интелект да използва генерирано от потребителите съдържание за подобряване на своите модели на изкуствен интелект.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Meta AI UK получава зелена светлина за развитие
Източник: Depositphotos

Този ход следва преговори с британските власти и бележи решаваща стъпка в усилията на Meta за разработване на AI в Обединеното кралство. Meta планира да започне да обучава модели на изкуствен интелект, използвайки публично съдържание, споделено от възрастни във Facebook и Instagram в Обединеното кралство през следващите месеци, като има за цел да възпроизведе човешкото взаимодействие и да подобри моделите на изкуствен интелект за функции и преживявания, включително за хора в Обединеното кралство.

„През следващите месеци ще започнем обучение за AI в Meta, използвайки публично съдържание, споделено от възрастни във Facebook и Instagram в Обединеното кралство. Това означава, че нашите генеративни модели на изкуствен интелект ще отразяват британската култура, история и идиом и че британските компании и институции ще могат да използват най-новите технологии. Изграждаме AI в Meta, за да отразява разнообразните общности по света и очакваме с нетърпение да го пуснем в повече страни и езици по-късно тази година.“ Мета заявява.

Компанията използва публична информация, като публични публикации, коментари, снимки и надписи, от акаунти на възрастни потребители в Instagram и Facebook, за да подобри генеративните модели на AI за своите функции и преживявания на AI at Meta. Този ход е значителна стъпка за развиващите се усилия на Meta за изкуствен интелект, тъй като тя не използва лични публикации или директни съобщения с приятели и семейство.

Както Обединеното кралство, така и Бразилия се съгласиха да позволят на Meta да използва публични публикации за обучение на AI, отбелязвайки още една важна стъпка в развиващите се усилия за AI. Властите на ЕС обаче все още обмислят ограниченията върху използването на данни за европейски потребители от Meta. Целта на компанията е да намали съпротивата срещу използването на потребителски данни за обучение на AI.

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката
5 мин. четене

Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката

Как хората гледат видео съдържание днес? Какво смятат за „телевизия“ и къде рекламата работи най-добре? CTV (Connected TV) все още не е в центъра на вниманието на нашата електронна търговия, но развитието в чужбина предполага, че това скоро може да се промени. Ново проучване на RTL AdAlliance предлага ясни данни и тенденции, които си струва […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+