3 мин. четене

Meta Reels стимулира 87% по-висока ангажираност на марката от поколение Z

Meta има за цел да демонстрира силата си в подкрепа на растежа на бизнеса. Те твърдят, че форматът Reels може да впрегне креативността, което го прави мощен инструмент за свързване с потребителите. Всъщност, с повече от 3,5 милиарда макари, споделяни ежедневно във Facebook и Instagram, кратките видеоклипове се превърнаха в ключов елемент за ангажираност. До 50% от времето, прекарано в Instagram, е посветено на гледане на Reels. И така, как човек може да се възползва максимално от тях?

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Meta Reels стимулира 87% по-висока ангажираност на марката от поколение Z
Източник: Meta

На Meta Документът Catalyzing Connections разкрива, че 87% от потребителите на поколение Z са започнали да следват марка, след като са гледали нейния Reel. 80% дори са направили покупка, след като са го гледали. Това ясно показва значението на видеосъдържанието за влияние върху поведението на потребителите.

С нарастващия дял на видеото, което сега представлява 60% от времето, прекарано във Facebook и Instagram, рекламите на Reels предлагат на марките уникална възможност да достигнат до клиентите там, където са най-ангажирани.

Meta набляга на три ключови творчески принципа, които увеличават максимално ефективността на Reels Ads:

  1. Мислете вертикално: рекламите във формат 9:16 се представят по-добре.
  2. Заложете на звук: Видеоклиповете със звук постигат по-високи нива на ангажираност.
  3. Поддържайте безопасната зона: Творческите елементи в рекламата трябва да са видими и ефективни в интерфейса на Reels. „Безопасната зона“ е пространството във видеоклипа, където съдържанието няма да се припокрива с потребителския интерфейс на приложението, като контроли, графични елементи или надписи.
Meta Reels Drives 87% Higher Gen Z Brand Engagement

Source: Meta

Според данните на Meta използването на тези творчески принципи води до 34% по-ниска цена на резултат (CPR) в сравнение с графичните реклами и до два пъти по-голямо разпространение в рамките на разположението на Reels.

Кампаниите с оптимизирани елементи на рекламното послание отчитат 68% разпределение в емисиите, историите и макарите, което потвърждава тяхната ефективност.

Знаете ли вече как ще използвате Reels Ads в подкрепа на вашата марка?

Споделяне на статия
Подобни статии
Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж
3 мин. четене

Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж

Британският гигант за търговия на дребно Marks & Spencer значително променя стратегията си за онлайн продажби. Според доклад на ChannelX, компанията е подписала сделка със Zalando за извършване на цялата логистика в континентална Европа и едновременно с това навлиза в TikTok Shop, където един продукт за красота се продава всяка секунда в Обединеното кралство.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца
3 мин. четене

TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца

TikTok Shop публикува цифри, показващи мащаба на борбата с измамите в онлайн търговията. Платформата отхвърли над 70 милиона продукта, преди да бъде листната през първите шест месеца на 2025 г. – това е с 40% повече от предходното полугодие. На всичкото отгоре те са отказали 1,4 милиона заявления за регистрация на продавачи.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята
3 мин. четене

Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята

Германският търговец на дребно стартира пилотен проект, който може да промени играта на опаковките. Клиентите на Kaufland в Мюнхен сега връщат празни опаковки за козметика по същия начин, по който биха върнали бутилка кока-кола – за 29 цента всяка в депозитната машина. Подробностите идват от прессъобщението на Kaufland , публикувано в техния корпоративен нюзрум.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU