На Meta Документът Catalyzing Connections разкрива, че 87% от потребителите на поколение Z са започнали да следват марка, след като са гледали нейния Reel. 80% дори са направили покупка, след като са го гледали. Това ясно показва значението на видеосъдържанието за влияние върху поведението на потребителите.
С нарастващия дял на видеото, което сега представлява 60% от времето, прекарано във Facebook и Instagram, рекламите на Reels предлагат на марките уникална възможност да достигнат до клиентите там, където са най-ангажирани.
Meta набляга на три ключови творчески принципа, които увеличават максимално ефективността на Reels Ads:
- Мислете вертикално: рекламите във формат 9:16 се представят по-добре.
- Заложете на звук: Видеоклиповете със звук постигат по-високи нива на ангажираност.
- Поддържайте безопасната зона: Творческите елементи в рекламата трябва да са видими и ефективни в интерфейса на Reels. „Безопасната зона“ е пространството във видеоклипа, където съдържанието няма да се припокрива с потребителския интерфейс на приложението, като контроли, графични елементи или надписи.
Според данните на Meta използването на тези творчески принципи води до 34% по-ниска цена на резултат (CPR) в сравнение с графичните реклами и до два пъти по-голямо разпространение в рамките на разположението на Reels.
Кампаниите с оптимизирани елементи на рекламното послание отчитат 68% разпределение в емисиите, историите и макарите, което потвърждава тяхната ефективност.
Знаете ли вече как ще използвате Reels Ads в подкрепа на вашата марка?