2 мин. четене

Pinterest добавя нови начини за споделяне на пинбордове в различни приложения

Pinterest подобри споделянето на табла , за да повиши осведомеността за присъствието на Pin на потребителите и да улесни споделянето на колекции от пинове в други социални приложения.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Pinterest добавя нови начини за споделяне на пинбордове в различни приложения
Източник: Pinterest

Потребителите могат да изберат публичен форум за споделяне, да докоснат иконата „Споделяне“, да изберат шаблон и да споделят прегледа на дъската като история с анимирано изображение на избраните от тях елементи. Маркерът „Куриран в Pinterest“, който може да се разглежда като воден знак, изчезва и е насочен към истории и повторно споделяне на щифтове чрез този формат. Това може да е чудесен начин да споделите колекциите си от щифтове и нещата, които ви интересуват с приложението.

Pinterest се надява , че това ще привлече по-млади потребители:

Потребителите на Pinterest гледат на своите табла като на лични убежища за мечтаене за техния свят и демонстриране на техните уникални личности и естетика. За потребителите от поколение Z Pinterest не е просто платформа, той служи като пространство за себеоткриване и изразяване, където те оформят идентичността си според собствените си условия, свободни от външен натиск. Тази връзка с интроспекцията подхрани ръста на броя на дъските, създадени от потребителите на поколението Z от миналата година, изпреварвайки другите поколения.“

С над 500 милиона активни месечни данни, Pinterest се стреми да се възползва от тази демографска група, за да увеличи максимално потенциала си за растеж, главно с по-млади потребители.

Споделяне на статия
Подобни статии
7,000+ маркетолози се насочват към Будапеща – ето защо
4 мин. четене

7,000+ маркетолози се насочват към Будапеща – ето защо

Affiliate World Europe идва в Будапеща на 4-5 септември 2025 г. в конгресния и изложбен център Hungexpo Budapest. Тази първокласна конференция за партньорски маркетинг събира най-добрите търговци, рекламодатели и технологични иноватори в индустрията за два дни работа в мрежа, обучение и бизнес растеж.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти
3 мин. четене

Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти

Meta завърши глобалното внедряване на своята функция Opportunity Score във всички рекламни акаунти, след първоначалните фази на тестване, които започнаха по-рано тази година. Инструментът за оптимизиране, управляван от изкуствен интелект, има за цел да помогне на рекламодателите да подобрят ефективността на кампаниите си чрез систематични препоръки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Instagram добавя седмични обобщения и сигнали за постижения за създателите
3 мин. четене

Instagram добавя седмични обобщения и сигнали за постижения за създателите

Вчера Instagram пусна две функции, ориентирани към създателите , предназначени да подобрят ангажираността на потребителите и да осигурят по-добра видимост на производителността за създателите на съдържание в платформата.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+