2 мин. четене

Pinterest добавя нови начини за споделяне на пинбордове в различни приложения

Pinterest подобри споделянето на табла , за да повиши осведомеността за присъствието на Pin на потребителите и да улесни споделянето на колекции от пинове в други социални приложения.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Pinterest добавя нови начини за споделяне на пинбордове в различни приложения
Източник: Pinterest

Потребителите могат да изберат публичен форум за споделяне, да докоснат иконата „Споделяне“, да изберат шаблон и да споделят прегледа на дъската като история с анимирано изображение на избраните от тях елементи. Маркерът „Куриран в Pinterest“, който може да се разглежда като воден знак, изчезва и е насочен към истории и повторно споделяне на щифтове чрез този формат. Това може да е чудесен начин да споделите колекциите си от щифтове и нещата, които ви интересуват с приложението.

Pinterest се надява , че това ще привлече по-млади потребители:

Потребителите на Pinterest гледат на своите табла като на лични убежища за мечтаене за техния свят и демонстриране на техните уникални личности и естетика. За потребителите от поколение Z Pinterest не е просто платформа, той служи като пространство за себеоткриване и изразяване, където те оформят идентичността си според собствените си условия, свободни от външен натиск. Тази връзка с интроспекцията подхрани ръста на броя на дъските, създадени от потребителите на поколението Z от миналата година, изпреварвайки другите поколения.“

С над 500 милиона активни месечни данни, Pinterest се стреми да се възползва от тази демографска група, за да увеличи максимално потенциала си за растеж, главно с по-млади потребители.

Споделяне на статия
Подобни статии
Shein прекроява модната търговия на дребно
3 мин. четене

Shein прекроява модната търговия на дребно

Китайският гигант Shein става все по-важен играч на онлайн модния пазар. Известна със своето агресивно ценообразуване и ултрабърза мода, компанията се разраства по начини, които бяха немислими само преди няколко години. Следващият анализ на данните се основава на данни на ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия
4 мин. четене

Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия

Получили ли сте имейл за промени в начина, по който Мениджър на маркери на Google (GTM) ще зарежда маркерите на Google Ads и Floodlight от 10 април 2025 г.? Тази актуализация може да засегне проследяването на реализациите, ремаркетинга и начина, по който управлявате маркерите в GTM. Какво точно се променя, защо се случва и какво […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Увеличете резултата си за ефективност на TikTok Shop с нови бенчмаркове за категории
3 мин. четене

Увеличете резултата си за ефективност на TikTok Shop с нови бенчмаркове за категории

В сила от вчера, 13 март 2025 г., TikTok завърши голяма актуализация на своята система за оценка на ефективността на магазина . Новият подход вече сравнява представянето на вашия продавач с други продавачи в същата категория продуктови обяви, а не с пазара като цяло.

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+