
Потребителите могат да изберат публичен форум за споделяне, да докоснат иконата „Споделяне“, да изберат шаблон и да споделят прегледа на дъската като история с анимирано изображение на избраните от тях елементи. Маркерът „Куриран в Pinterest“, който може да се разглежда като воден знак, изчезва и е насочен към истории и повторно споделяне на щифтове чрез този формат. Това може да е чудесен начин да споделите колекциите си от щифтове и нещата, които ви интересуват с приложението.
Pinterest се надява , че това ще привлече по-млади потребители:
„Потребителите на Pinterest гледат на своите табла като на лични убежища за мечтаене за техния свят и демонстриране на техните уникални личности и естетика. За потребителите от поколение Z Pinterest не е просто платформа, той служи като пространство за себеоткриване и изразяване, където те оформят идентичността си според собствените си условия, свободни от външен натиск. Тази връзка с интроспекцията подхрани ръста на броя на дъските, създадени от потребителите на поколението Z от миналата година, изпреварвайки другите поколения.“
С над 500 милиона активни месечни данни, Pinterest се стреми да се възползва от тази демографска група, за да увеличи максимално потенциала си за растеж, главно с по-млади потребители.