3 мин. четене

SHEIN се присъединява към митническия пилотен проект за повишена прозрачност на вноса

SHEIN, модна компания за електронна търговия, обяви , че ще участва в пилотната програма за данни на Митническата и гранична защита на САЩ (CBP) Раздел 321. Това действие бележи съществена промяна в прозрачността на световната търговия с електронна търговия.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
SHEIN се присъединява към митническия пилотен проект за повишена прозрачност на вноса
Източник: Depositphotos

SHEIN доброволно се присъедини към програмата, която позволява на бизнеса да подава повече подробности за вносните пратки, идващи в Съединените щати. В допълнение към ускоряването на доставката на законни пратки за електронна търговия с ниска стойност.

Основната цел е да се подобрят гаранциите срещу навлизане на опасни или незаконни стоки на пазара на САЩ.

Изпълнителният председател на SHEIN Доналд Танг заяви: „Нашето участие в пилотната програма за данни по раздел 321 потвърждава стандартите на SHEIN за прозрачност и съответствие.“ „Като предоставяме по-подробна информация за съдържанието на всеки пакет, можем да облекчим тежестта на CBP, като им позволим да се съсредоточат върху поддържането на ефективен поток от законна търговия, защитата на обществената безопасност, американската икономика и най-важното – американските потребители.“

Положителни резултати са получени през първите 30 дни от участието в програмата. CBP потвърди, че съответните данни относно пратките за внос от SHEIN са получени успешно и че не е имало забавяния или технически проблеми по време на целия процес.

Президентът и главен изпълнителен директор на Американската асоциация за облекло и обувки (AAFA), Стив Ламар, подчерта важността на тази стъпка, като каза:

„Когато погледнем назад, ще видим, че това е моментът, в който веригите за доставки, логистиката и цялата индустрия станаха по-прозрачни от всякога.“

Това развитие показва потенциална тенденция към повишаване на прозрачността в световната търговия за европейския пазар на електронна търговия.

Успешното прилагане в САЩ би могло да вдъхнови подобни инициативи на ЕС, което да доведе до повишена митническа ефективност и защита на потребителите на европейските пазари.

Програмата подчертава основното сътрудничество между публичния и частния сектор в световната търговия, предоставяйки на европейските компании за електронна търговия модел за регулаторна ангажираност.

Споделяне на статия
Подобни статии
Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?
3 мин. четене

Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?

През 2025 г. онлайн търговците на дребно са изправени пред безпрецедентно предизвикателство: вниманието на потребителите е фрагментирано в безброй приложения, платформи и устройства. Последните проучвания показват драматична промяна в поведението на потребителите – линейната телевизионна гледаемост е спаднала под 50% от общото екранно време.

Прочетете статия
Тръмп заплашва ЕС с нови мита
3 мин. четене

Тръмп заплашва ЕС с нови мита

Според Ройтерс президентът на САЩ Доналд Тръмп описа търговските практики на ЕС като „много, много лоши“ за САЩ и обяви планове за налагане на нови мита на ЕС на 21 януари. Потенциално голяма промяна в търговията между САЩ и ЕС може да бъде резултат от декларацията на Тръмп в Белия дом, че митата са „единственият […]

Прочетете статия
Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят
6 мин. четене

Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят

Само 26% от клиентите оценяват дигиталните изживявания като отлични. Какво може да се направи? Миналата година се наблюдава скок в новините за унифицирани данни и генеративен AI, като и двете имат потенциала да трансформират клиентското изживяване. Защо персонализацията често се проваля? И какво отличава пазарните лидери от другите компании? Докладът на Adobe Digital Trends 2024 […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+