2 мин. четене

Shein се разширява отвъд модата: грижа за кожата, паста за зъби и играчки на хоризонта

Китайският онлайн магазин Shein, известен с продажбата на евтина мода, се стреми да разшири платформата си. Той ще добави домакински продукти, дрогерии и играчки. С този ход магазинът за бърза мода се опитва да разнообрази предлагането си отвъд дрехите, да увеличи доверието си и да се конкурира с гиганти като Amazon.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Shein се разширява отвъд модата: грижа за кожата, паста за зъби и играчки на хоризонта
Източник: Depositphotos

Както съобщава Ройтерс, Shein представи своите онлайн пазарни услуги на събитие в Мадрид миналия месец, заедно с Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food и испанската козметична марка Bella Aurora.

„Всички свързват Shein с модата, но ние сме посветени на всички вертикали“, каза Кристина Фонтана, директор на операциите на марката за региона на EMEA.

Според Фонтана платформата просто отговаря на потребителското търсене на маркови продукти. Ройтерс съобщава, че Фонтана преди това е работил за Alibaba Group и е един от няколкото пазарни експерти, които Shein е придобил от китайския гигант.

В мащаба на Европейския съюз

Shein има средно 108 милиона активни потребители месечно в ЕС. Именно поради големия брой потребители Европейският съюз я класира като основна интернет платформа. Като такъв, той попада в обхвата на Законодателния акт за цифровите услуги (DSA) и ще подлежи на по-строг контрол.

Той трябва да спазва строгите правила за защита на потребителите и повишаване на сигурността на услугите си до края на август. Компаниите, които нарушават правилата, могат да бъдат глобени до 6% от годишния си оборот, включително забрана за дейност в случай на сериозни и повтарящи се нарушения. Shein е 23-тата платформа, която е обхваната от правилата. Други включват компании като X, TikTok, Meta и Google.

Споделяне на статия
Подобни статии
Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си
4 мин. четене

Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си

Meta разширява Opportunity Score – показател, който незабавно разкрива в Ads Manager как можете да подобрите кампаниите и да намалите разходите. Този нов показател, базиран на изкуствен интелект, достига до повече рекламодатели след тестване. Той предоставя ясен резултат от кампанията и конкретни предложения за подобрение.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността
4 мин. четене

Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността

Наскоро три големи британски марки за търговия на дребно – Marks & Spencer, Co-op и Harrods – станаха жертва на мащабни кибератаки, които значително нарушиха дейността им и разкриха сериозни пропуски в сигурността на техните ИТ системи. Тези инциденти подчертават нарастващите заплахи за киберсигурността, пред които е изправен секторът на търговията на дребно в Обединеното […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ
4 мин. четене

GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ

GPeC SUMMIT, най-значимото събитие за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и Източна Европа, ще отпразнува своята 20-та годишнина през май 2025 г. с изключителна двудневна програма. Събитието ще привлече елита на дигиталния пазар, включително повече от 800 участници на ниво C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+