2 мин. четене

Shein се разширява отвъд модата: грижа за кожата, паста за зъби и играчки на хоризонта

Китайският онлайн магазин Shein, известен с продажбата на евтина мода, се стреми да разшири платформата си. Той ще добави домакински продукти, дрогерии и играчки. С този ход магазинът за бърза мода се опитва да разнообрази предлагането си отвъд дрехите, да увеличи доверието си и да се конкурира с гиганти като Amazon.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Shein се разширява отвъд модата: грижа за кожата, паста за зъби и играчки на хоризонта
Източник: Depositphotos

Както съобщава Ройтерс, Shein представи своите онлайн пазарни услуги на събитие в Мадрид миналия месец, заедно с Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food и испанската козметична марка Bella Aurora.

„Всички свързват Shein с модата, но ние сме посветени на всички вертикали“, каза Кристина Фонтана, директор на операциите на марката за региона на EMEA.

Според Фонтана платформата просто отговаря на потребителското търсене на маркови продукти. Ройтерс съобщава, че Фонтана преди това е работил за Alibaba Group и е един от няколкото пазарни експерти, които Shein е придобил от китайския гигант.

В мащаба на Европейския съюз

Shein има средно 108 милиона активни потребители месечно в ЕС. Именно поради големия брой потребители Европейският съюз я класира като основна интернет платформа. Като такъв, той попада в обхвата на Законодателния акт за цифровите услуги (DSA) и ще подлежи на по-строг контрол.

Той трябва да спазва строгите правила за защита на потребителите и повишаване на сигурността на услугите си до края на август. Компаниите, които нарушават правилата, могат да бъдат глобени до 6% от годишния си оборот, включително забрана за дейност в случай на сериозни и повтарящи се нарушения. Shein е 23-тата платформа, която е обхваната от правилата. Други включват компании като X, TikTok, Meta и Google.

Споделяне на статия
Подобни статии
Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.
3 мин. четене

Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.

В изявление на главния изпълнителен директор Сундар Пичай относно публикуването на приходите на Alphabet за Q4 2024 г. компанията заяви, че възнамерява да похарчи около 75 милиарда долара капиталови разходи през 2025 г. Това е значително увеличение спрямо 32.3 милиарда долара, които бяха похарчени през 2023 г., и показва как се увеличава конкуренцията между технологичните […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност
6 мин. четене

Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност

Видеосъдържанието привлича вниманието – виждаме това в почти всички платформи. Reels доминират в Instagram, Facebook е пълен с видеоклипове и дори YouTube, който е изграден върху видеоклипове, има своите Shorts. И накрая, срещаме ги в електронната търговия, когато представяме продукти. Бизнес мрежата LinkedIn съобщи, че гледаемостта на видеоклипове се е увеличила с 36% на годишна […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?
3 мин. четене

DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?

Спомняте ли си скорошната ни статия за китайската сензация за изкуствен интелект, наречена DeepSeek? Е, изглежда, че тази история е взела доста интересен обрат. Докато миналия път пишех за успеха му, днес трябва да ви разкажа как този обещаващ проект се озова в доста затруднено положение.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+