
Както съобщава Ройтерс, Shein представи своите онлайн пазарни услуги на събитие в Мадрид миналия месец, заедно с Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food и испанската козметична марка Bella Aurora.
„Всички свързват Shein с модата, но ние сме посветени на всички вертикали“, каза Кристина Фонтана, директор на операциите на марката за региона на EMEA.
Според Фонтана платформата просто отговаря на потребителското търсене на маркови продукти. Ройтерс съобщава, че Фонтана преди това е работил за Alibaba Group и е един от няколкото пазарни експерти, които Shein е придобил от китайския гигант.
В мащаба на Европейския съюз
Shein има средно 108 милиона активни потребители месечно в ЕС. Именно поради големия брой потребители Европейският съюз я класира като основна интернет платформа. Като такъв, той попада в обхвата на Законодателния акт за цифровите услуги (DSA) и ще подлежи на по-строг контрол.
Той трябва да спазва строгите правила за защита на потребителите и повишаване на сигурността на услугите си до края на август. Компаниите, които нарушават правилата, могат да бъдат глобени до 6% от годишния си оборот, включително забрана за дейност в случай на сериозни и повтарящи се нарушения. Shein е 23-тата платформа, която е обхваната от правилата. Други включват компании като X, TikTok, Meta и Google.