5 мин. четене

Snapchat 2024: 850 милиона потребители стимулират 5X AR ангажираност

Според Newsroom на Snapchat, с повече от 850 милиона активни потребители месечно, процъфтяващата общност на Snapchat е оформила още една невероятна година на социална връзка и дигитални иновации, тъй като 2024 г. е към края си. Сега нека разгледаме основните теми и събития, които оформиха Snapchat през 2024 г.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Snapchat 2024: 850 милиона потребители стимулират 5X AR ангажираност
Източник: Depositphotos

Влиянието на участието в спорт

Тъй като потребителите по целия свят прекарват над 25 милиона минути в потребление на спортно съдържание в Spotlight, спортното съдържание остава доминиращата характеристика на платформата.

С 93% от американските Snapchatters, които съобщават за по-близки връзки с любимите си отбори и спортисти чрез последователи в социалните медии, влиянието на социалните медии върху спортните фенове е особено ясно.

Snapchat

Source: Newsroom.snap.com

Достигане на нови хоризонти в добавената реалност

Когато става въпрос за реклами, Snap Ads и AR обективи, AR функциите на Snapchat показаха забележителни показатели за ангажираност, генерирайки пет пъти повече активно внимание от тези на други социални медийни платформи.

В Съединените щати Venom: The Last Dance и Bojangles бяха най-спонсорираните обективи, докато Pink Dog, Soft Filter и Scribble World 2 бяха най-популярните неспонсорирани обективи.

В световен мащаб потребителите на Bitmoji се интересуваха особено от лещите на Pepsi и Applebee.

Иновации в красотата и модата

Със 113 милиона потребители по целия свят , които имат поне едно изживяване със спонсорирани стъкла за красота, платформата отбеляза бум на съдържанието за красота. В Spotlight ентусиастите на красотата са гледали свързано съдържание в продължение на повече от 262 милиона часа.

Интересното е, че пробите на червило и очна линия имат време за възпроизвеждане, което е съответно с 16% и 14% по-дълго от средния процент на ангажираност.

С широки стилове, преобладаващи сред най-продаваните дрехи, модните тенденции на Bitmoji отразяват вкусовете в реалния свят. Чрез виртуални проби луксозни марки като Dior, Stone Island, Chopard и Cartier ефективно използваха технологията за добавена реалност , за да намалят бариерата за навлизане на скъпата мода.

Преживявания с хранене и пътуване

Потребителите бяха очаровани от съдържание, свързано с пътувания, което натрупа над 73 милиона часа гледане в Spotlight по целия свят. Големи хотелски вериги като Hilton и Marriott, както и California State Parks и NYC Parks, бяха популярни дестинации в САЩ.

Значителна ангажираност, свързана с храната, също беше регистрирана от платформата, тъй като потребителите регистрираха 75 милиона регистрирания и 896 милиона посещения на ресторанти през годината.

Snapchat around the World

Source: Newsroom.snap.com

Развлечения и музика

Тъй като 79% от американските потребители се идентифицират като пламенни любители на музиката, музиката продължава да бъде важна част от изживяването на Snapchat.

Популярните песни за производство на съдържание включват модерни хитове като „MILLION DOLLAR BABY“ на Томи Ричман и вечни мелодии като „Friday I’m in Love“ на The Cure. Кейти Пери и Чарли XCX имаха най-споделяните спонсорирани обективи за музиката.

Развитие на платформи и популации

Тъй като повече от половината от потребителите му в Съединените щати са на възраст 25 или повече години, Snapchat се превърна в платформа за няколко поколения само за 13 години. Със среден петгодишен процент на задържане от 90% за потребители, които завършват първата си година, платформата продължава да поддържа впечатляваща лоялност на потребителите.

95% от ежедневните потребители използват няколко раздела в една сесия, което показва, че ангажираността все още е висока във всички функции.

През 2024 г. 578 милиона потребители по целия свят са натрупали над 118 милиона часа гледане на съдържание, свързано с родители, демонстрирайки значителната му популярност.

Безпрецедентен растеж във всички сектори

Snapchat продължава да предефинира дигиталното творчество и социалната свързаност. От участие в спорта до AR разработки, иновации за красота до материали за пътуване по целия свят, платформата показа невероятно разширяване във всички сфери.

Snapchat не само запазва лидерството си в социалните медии, но също така установява нови стандарти за дигитално участие със своята привлекателност за няколко поколения, изключителни нива на задържане на потребителите и непрекъснати технологични иновации.

Тези успехи отразяват постоянната отдаденост на Snapchat да създава значителни връзки и артистично изразяване в постоянно променящата се дигитална среда, докато потребителите чакат персонализираните си обобщения в края на годината на 17 декември.

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката
5 мин. четене

Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката

Как хората гледат видео съдържание днес? Какво смятат за „телевизия“ и къде рекламата работи най-добре? CTV (Connected TV) все още не е в центъра на вниманието на нашата електронна търговия, но развитието в чужбина предполага, че това скоро може да се промени. Ново проучване на RTL AdAlliance предлага ясни данни и тенденции, които си струва […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+