Влиянието на участието в спорт
Тъй като потребителите по целия свят прекарват над 25 милиона минути в потребление на спортно съдържание в Spotlight, спортното съдържание остава доминиращата характеристика на платформата.
С 93% от американските Snapchatters, които съобщават за по-близки връзки с любимите си отбори и спортисти чрез последователи в социалните медии, влиянието на социалните медии върху спортните фенове е особено ясно.
Достигане на нови хоризонти в добавената реалност
Когато става въпрос за реклами, Snap Ads и AR обективи, AR функциите на Snapchat показаха забележителни показатели за ангажираност, генерирайки пет пъти повече активно внимание от тези на други социални медийни платформи.
В Съединените щати Venom: The Last Dance и Bojangles бяха най-спонсорираните обективи, докато Pink Dog, Soft Filter и Scribble World 2 бяха най-популярните неспонсорирани обективи.
В световен мащаб потребителите на Bitmoji се интересуваха особено от лещите на Pepsi и Applebee.
Иновации в красотата и модата
Със 113 милиона потребители по целия свят , които имат поне едно изживяване със спонсорирани стъкла за красота, платформата отбеляза бум на съдържанието за красота. В Spotlight ентусиастите на красотата са гледали свързано съдържание в продължение на повече от 262 милиона часа.
Интересното е, че пробите на червило и очна линия имат време за възпроизвеждане, което е съответно с 16% и 14% по-дълго от средния процент на ангажираност.
С широки стилове, преобладаващи сред най-продаваните дрехи, модните тенденции на Bitmoji отразяват вкусовете в реалния свят. Чрез виртуални проби луксозни марки като Dior, Stone Island, Chopard и Cartier ефективно използваха технологията за добавена реалност , за да намалят бариерата за навлизане на скъпата мода.
Преживявания с хранене и пътуване
Потребителите бяха очаровани от съдържание, свързано с пътувания, което натрупа над 73 милиона часа гледане в Spotlight по целия свят. Големи хотелски вериги като Hilton и Marriott, както и California State Parks и NYC Parks, бяха популярни дестинации в САЩ.
Значителна ангажираност, свързана с храната, също беше регистрирана от платформата, тъй като потребителите регистрираха 75 милиона регистрирания и 896 милиона посещения на ресторанти през годината.
Развлечения и музика
Тъй като 79% от американските потребители се идентифицират като пламенни любители на музиката, музиката продължава да бъде важна част от изживяването на Snapchat.
Популярните песни за производство на съдържание включват модерни хитове като „MILLION DOLLAR BABY“ на Томи Ричман и вечни мелодии като „Friday I’m in Love“ на The Cure. Кейти Пери и Чарли XCX имаха най-споделяните спонсорирани обективи за музиката.
Развитие на платформи и популации
Тъй като повече от половината от потребителите му в Съединените щати са на възраст 25 или повече години, Snapchat се превърна в платформа за няколко поколения само за 13 години. Със среден петгодишен процент на задържане от 90% за потребители, които завършват първата си година, платформата продължава да поддържа впечатляваща лоялност на потребителите.
95% от ежедневните потребители използват няколко раздела в една сесия, което показва, че ангажираността все още е висока във всички функции.
През 2024 г. 578 милиона потребители по целия свят са натрупали над 118 милиона часа гледане на съдържание, свързано с родители, демонстрирайки значителната му популярност.
Безпрецедентен растеж във всички сектори
Snapchat продължава да предефинира дигиталното творчество и социалната свързаност. От участие в спорта до AR разработки, иновации за красота до материали за пътуване по целия свят, платформата показа невероятно разширяване във всички сфери.
Snapchat не само запазва лидерството си в социалните медии, но също така установява нови стандарти за дигитално участие със своята привлекателност за няколко поколения, изключителни нива на задържане на потребителите и непрекъснати технологични иновации.
Тези успехи отразяват постоянната отдаденост на Snapchat да създава значителни връзки и артистично изразяване в постоянно променящата се дигитална среда, докато потребителите чакат персонализираните си обобщения в края на годината на 17 декември.