Успехът на Temu не се ограничава само до Обединеното кралство; Той е постигнал най-високата класация за изтегляне на 24 международни пазара. Големи икономики като САЩ, Германия, Испания, Ирландия, Австралия, Южна Корея и Мексико са сред тях.
Освен това платформата се класира на второ място в Япония и редица европейски страни, включително Франция и Италия. Въздействието на Temu върху спестяванията на потребителите е значително от стартирането му през април 2023 г. в Обединеното кралство.
Според проучване на Центъра за икономически и бизнес изследвания (CEBR), използването на платформи директно от фабрика като Temu може потенциално да спести на британските домакинства 3000 паунда годишно.
През септември 2022 г. платформата дебютира в Съединените щати, а след това се разшири и в Европа.
В момента Temu присъства на над 80 пазара по целия свят. Успехът му се дължи на креативния модел на веригата за доставки, който премахва ненужните посредници и позволява на клиентите да купуват на конкурентни цени.