2 мин. четене

Threads стартира реклама: Нова възможност за марките за електронна търговия

Компанията майка на Instagram, Meta, обяви откриването на рекламна платформа в Threads, нейната разширяваща се социална мрежа. Като се има предвид, че платформата е достигнала впечатляващия крайъгълен камък от 300 милиона активни потребители месечно, това представлява значителна възможност за марките за електронна търговия да достигнат до нова аудитория.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Threads стартира реклама: Нова възможност за марките за електронна търговия
Източник: Depositphotos

Забележително е, че три четвърти от потребителите на Threads в момента следват поне една марка, което предполага, че бизнес акаунтите имат голям потенциал. Започвайки с малък тест на графични реклами с избран набор от рекламодатели, Meta възприема методичен подход за внедряване на реклами.

За маркетолозите е важно да знаят, че преместването на текущите кампании в Threads ще бъде лесно и ще изисква само поставяне на отметка в квадратче в Ads Manager.

Не е необходимо да инвестирате в нови ресурси или да създавате оригинално творческо съдържание. Безопасността на марката също е основен приоритет за Meta. Meta е въвела своите доказани мерки за безопасност, включително „филтър за инвентар“, който позволява на рекламодателите да контролират чувствителността на органичното съдържание в близост до техните реклами.

Threads Launches Advertising

Source: Facebook.com/business

Повече от тридесет езика ще бъдат поддържани от системата. Потребителите ще могат да персонализират рекламното си изживяване, като докладват, скриват или пропускат реклами.

През следващите месеци Meta възнамерява да въведе допълнителни подобрения, като например инструменти за проверка на трети страни.

Threads предлага на компаниите за електронна търговия обещаващ шанс да достигнат до по-широка аудитория на платформа, която естествено свързва потребители и марки.

Споделяне на статия
Подобни статии
Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.
3 мин. четене

Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.

В изявление на главния изпълнителен директор Сундар Пичай относно публикуването на приходите на Alphabet за Q4 2024 г. компанията заяви, че възнамерява да похарчи около 75 милиарда долара капиталови разходи през 2025 г. Това е значително увеличение спрямо 32.3 милиарда долара, които бяха похарчени през 2023 г., и показва как се увеличава конкуренцията между технологичните […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност
6 мин. четене

Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност

Видеосъдържанието привлича вниманието – виждаме това в почти всички платформи. Reels доминират в Instagram, Facebook е пълен с видеоклипове и дори YouTube, който е изграден върху видеоклипове, има своите Shorts. И накрая, срещаме ги в електронната търговия, когато представяме продукти. Бизнес мрежата LinkedIn съобщи, че гледаемостта на видеоклипове се е увеличила с 36% на годишна […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?
3 мин. четене

DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?

Спомняте ли си скорошната ни статия за китайската сензация за изкуствен интелект, наречена DeepSeek? Е, изглежда, че тази история е взела доста интересен обрат. Докато миналия път пишех за успеха му, днес трябва да ви разкажа как този обещаващ проект се озова в доста затруднено положение.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+