2 мин. четене

Threads стартира реклама: Нова възможност за марките за електронна търговия

Компанията майка на Instagram, Meta, обяви откриването на рекламна платформа в Threads, нейната разширяваща се социална мрежа. Като се има предвид, че платформата е достигнала впечатляващия крайъгълен камък от 300 милиона активни потребители месечно, това представлява значителна възможност за марките за електронна търговия да достигнат до нова аудитория.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Threads стартира реклама: Нова възможност за марките за електронна търговия
Източник: Depositphotos

Забележително е, че три четвърти от потребителите на Threads в момента следват поне една марка, което предполага, че бизнес акаунтите имат голям потенциал. Започвайки с малък тест на графични реклами с избран набор от рекламодатели, Meta възприема методичен подход за внедряване на реклами.

За маркетолозите е важно да знаят, че преместването на текущите кампании в Threads ще бъде лесно и ще изисква само поставяне на отметка в квадратче в Ads Manager.

Не е необходимо да инвестирате в нови ресурси или да създавате оригинално творческо съдържание. Безопасността на марката също е основен приоритет за Meta. Meta е въвела своите доказани мерки за безопасност, включително „филтър за инвентар“, който позволява на рекламодателите да контролират чувствителността на органичното съдържание в близост до техните реклами.

Threads Launches Advertising

Source: Facebook.com/business

Повече от тридесет езика ще бъдат поддържани от системата. Потребителите ще могат да персонализират рекламното си изживяване, като докладват, скриват или пропускат реклами.

През следващите месеци Meta възнамерява да въведе допълнителни подобрения, като например инструменти за проверка на трети страни.

Threads предлага на компаниите за електронна търговия обещаващ шанс да достигнат до по-широка аудитория на платформа, която естествено свързва потребители и марки.

Споделяне на статия
Подобни статии
Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си
4 мин. четене

Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си

Meta разширява Opportunity Score – показател, който незабавно разкрива в Ads Manager как можете да подобрите кампаниите и да намалите разходите. Този нов показател, базиран на изкуствен интелект, достига до повече рекламодатели след тестване. Той предоставя ясен резултат от кампанията и конкретни предложения за подобрение.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността
4 мин. четене

Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността

Наскоро три големи британски марки за търговия на дребно – Marks & Spencer, Co-op и Harrods – станаха жертва на мащабни кибератаки, които значително нарушиха дейността им и разкриха сериозни пропуски в сигурността на техните ИТ системи. Тези инциденти подчертават нарастващите заплахи за киберсигурността, пред които е изправен секторът на търговията на дребно в Обединеното […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ
4 мин. четене

GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ

GPeC SUMMIT, най-значимото събитие за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и Източна Европа, ще отпразнува своята 20-та годишнина през май 2025 г. с изключителна двудневна програма. Събитието ще привлече елита на дигиталния пазар, включително повече от 800 участници на ниво C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+