2 мин. четене

Threads стартира реклама: Нова възможност за марките за електронна търговия

Компанията майка на Instagram, Meta, обяви откриването на рекламна платформа в Threads, нейната разширяваща се социална мрежа. Като се има предвид, че платформата е достигнала впечатляващия крайъгълен камък от 300 милиона активни потребители месечно, това представлява значителна възможност за марките за електронна търговия да достигнат до нова аудитория.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Threads стартира реклама: Нова възможност за марките за електронна търговия
Източник: Depositphotos

Забележително е, че три четвърти от потребителите на Threads в момента следват поне една марка, което предполага, че бизнес акаунтите имат голям потенциал. Започвайки с малък тест на графични реклами с избран набор от рекламодатели, Meta възприема методичен подход за внедряване на реклами.

За маркетолозите е важно да знаят, че преместването на текущите кампании в Threads ще бъде лесно и ще изисква само поставяне на отметка в квадратче в Ads Manager.

Не е необходимо да инвестирате в нови ресурси или да създавате оригинално творческо съдържание. Безопасността на марката също е основен приоритет за Meta. Meta е въвела своите доказани мерки за безопасност, включително „филтър за инвентар“, който позволява на рекламодателите да контролират чувствителността на органичното съдържание в близост до техните реклами.

Threads Launches Advertising

Source: Facebook.com/business

Повече от тридесет езика ще бъдат поддържани от системата. Потребителите ще могат да персонализират рекламното си изживяване, като докладват, скриват или пропускат реклами.

През следващите месеци Meta възнамерява да въведе допълнителни подобрения, като например инструменти за проверка на трети страни.

Threads предлага на компаниите за електронна търговия обещаващ шанс да достигнат до по-широка аудитория на платформа, която естествено свързва потребители и марки.

Споделяне на статия
Подобни статии
Италия призовава ЕС да облага с данък колетите с ниска стойност две години по-рано
2 мин. четене

Италия призовава ЕС да облага с данък колетите с ниска стойност две години по-рано

Италианският министър на икономиката Джанкарло Джорджети иска от Европейския съюз да въведе такса върху колетите с ниска стойност от 2028 до 2026 г., съобщи Ройтерс. Според Джорджети ЕС се нуждае от „силни и бързи“ правила срещу евтини и нерегулирани продукти извън ЕС.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Черен петък 2024: Какво разкриват цифрите за електронната търговия в Гърция
5 мин. четене

Черен петък 2024: Какво разкриват цифрите за електронната търговия в Гърция

Черният петък продължава да служи като един от най-значимите показатели за секторите на търговията на дребно и електронната търговия. В Гърция тя се превърна от новост в утвърдено събитие за пазаруване, оформяйки очакванията на потребителите и тестващо оперативната готовност на онлайн магазините всеки ноември. Данните за 2024 г. подчертават не само как гръцките потребители пазаруват, […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz
Печеливши цени: 78% от скандинавските потребители вече пазаруват трансгранично
4 мин. четене

Печеливши цени: 78% от скандинавските потребители вече пазаруват трансгранично

До 78% от скандинавските клиенти са направили покупка в чужбина през изминалата година, което е с 4 процентни пункта повече от 2024 г., според PostNord E-commerce in the Nordics 2025: Autumn Report. Китай остава най-популярната дестинация с дял от 30%, като цената е ясният основен мотив – цитиран от повече от половината купувачи.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU