3 мин. четене

TikTok продължава стабилен растеж на потребителите на пазара на ЕС

Експанзията на TikTok продължава със стабилни темпове в ЕС, според последните данни, което противоречи на слуховете за стагнация на растежа. Това се случва въпреки докладваното използване на парични стимули от платформата за привличане на нови създатели на съдържание, ход, който предизвика спекулации за потенциални трудности при привличането на потребители.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
TikTok продължава стабилен растеж на потребителите на пазара на ЕС
Източник: Depositphotos

В Законодателния акт за цифровите услуги на ЕС (DSA) се казва, че всеки голям онлайн сайт трябва да споделя колко активни потребители има в Европа два пъти годишно. Това позволява на хората да разберат колко далеч все още достигат. Последният доклад на TikTok за средните месечни активни потребители за месеците от февруари до юли тази година излезе миналата седмица.

Цифрите показват, че през това време TikTok обслужва 150 милиона потребители от ЕС, които са били онлайн всеки месец. Това е повече от 134 милиона, отчетени през август миналата година и 142 милиона, отчетени през февруари. Това показва, че пазарът на ЕС непрекъснато се разраства.

Растежът на приложението може да не е толкова бърз, колкото преди, но допълнителни 8 милиона души все още са доста добри, особено когато го сравните с други големи платформи в Европа. Snapchat, Facebook и X (бивш Twitter) достигнаха плато. Всъщност X губи редовни потребители в ЕС.

През последните няколко месеца Европа стана по-важна за TikTok. Това се дължи най-вече на предстоящата сметка за разпродажба в САЩ. Тя се бори срещу законопроекта в съда, но ако бъде приет, това може да означава или продажба на американска компания, или пълна забрана в САЩ от началото на следващата година.

Социалната мрежа TikTok планира да стартира нови проекти в региона на ЕС, като например голям тласък за пазаруване в потока и повече награди за авторите.

Твърди се, че TikTok има милиард потребители дневно по целия свят, но потребителите му са разпръснати по различни начини от тези на други приложения. В момента най-големите клиенти на TikTok са:

  • 170 милиона потребители в САЩ
  • 150 милиона потребители в Европа
  • 130 милиона потребители в Индонезия
  • Бразилия: 100 милиона потребители
  • В Мексико 77 милиона души използват
  • Във Виетнам 70 милиона души използват

Повече от половината от потребителите на TikTok са в тези шест области, които също са важни места за приложението да продължи да расте и да се подобрява.

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката
5 мин. четене

Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката

Как хората гледат видео съдържание днес? Какво смятат за „телевизия“ и къде рекламата работи най-добре? CTV (Connected TV) все още не е в центъра на вниманието на нашата електронна търговия, но развитието в чужбина предполага, че това скоро може да се промени. Ново проучване на RTL AdAlliance предлага ясни данни и тенденции, които си струва […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+