3 мин. четене

TikTok продължава стабилен растеж на потребителите на пазара на ЕС

Експанзията на TikTok продължава със стабилни темпове в ЕС, според последните данни, което противоречи на слуховете за стагнация на растежа. Това се случва въпреки докладваното използване на парични стимули от платформата за привличане на нови създатели на съдържание, ход, който предизвика спекулации за потенциални трудности при привличането на потребители.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
TikTok продължава стабилен растеж на потребителите на пазара на ЕС
Източник: Depositphotos

В Законодателния акт за цифровите услуги на ЕС (DSA) се казва, че всеки голям онлайн сайт трябва да споделя колко активни потребители има в Европа два пъти годишно. Това позволява на хората да разберат колко далеч все още достигат. Последният доклад на TikTok за средните месечни активни потребители за месеците от февруари до юли тази година излезе миналата седмица.

Цифрите показват, че през това време TikTok обслужва 150 милиона потребители от ЕС, които са били онлайн всеки месец. Това е повече от 134 милиона, отчетени през август миналата година и 142 милиона, отчетени през февруари. Това показва, че пазарът на ЕС непрекъснато се разраства.

Растежът на приложението може да не е толкова бърз, колкото преди, но допълнителни 8 милиона души все още са доста добри, особено когато го сравните с други големи платформи в Европа. Snapchat, Facebook и X (бивш Twitter) достигнаха плато. Всъщност X губи редовни потребители в ЕС.

През последните няколко месеца Европа стана по-важна за TikTok. Това се дължи най-вече на предстоящата сметка за разпродажба в САЩ. Тя се бори срещу законопроекта в съда, но ако бъде приет, това може да означава или продажба на американска компания, или пълна забрана в САЩ от началото на следващата година.

Социалната мрежа TikTok планира да стартира нови проекти в региона на ЕС, като например голям тласък за пазаруване в потока и повече награди за авторите.

Твърди се, че TikTok има милиард потребители дневно по целия свят, но потребителите му са разпръснати по различни начини от тези на други приложения. В момента най-големите клиенти на TikTok са:

  • 170 милиона потребители в САЩ
  • 150 милиона потребители в Европа
  • 130 милиона потребители в Индонезия
  • Бразилия: 100 милиона потребители
  • В Мексико 77 милиона души използват
  • Във Виетнам 70 милиона души използват

Повече от половината от потребителите на TikTok са в тези шест области, които също са важни места за приложението да продължи да расте и да се подобрява.

Споделяне на статия
Подобни статии
Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.
3 мин. четене

Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.

В изявление на главния изпълнителен директор Сундар Пичай относно публикуването на приходите на Alphabet за Q4 2024 г. компанията заяви, че възнамерява да похарчи около 75 милиарда долара капиталови разходи през 2025 г. Това е значително увеличение спрямо 32.3 милиарда долара, които бяха похарчени през 2023 г., и показва как се увеличава конкуренцията между технологичните […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност
6 мин. четене

Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност

Видеосъдържанието привлича вниманието – виждаме това в почти всички платформи. Reels доминират в Instagram, Facebook е пълен с видеоклипове и дори YouTube, който е изграден върху видеоклипове, има своите Shorts. И накрая, срещаме ги в електронната търговия, когато представяме продукти. Бизнес мрежата LinkedIn съобщи, че гледаемостта на видеоклипове се е увеличила с 36% на годишна […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?
3 мин. четене

DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?

Спомняте ли си скорошната ни статия за китайската сензация за изкуствен интелект, наречена DeepSeek? Е, изглежда, че тази история е взела доста интересен обрат. Докато миналия път пишех за успеха му, днес трябва да ви разкажа как този обещаващ проект се озова в доста затруднено положение.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+