
TikTok Shop в Испания: Основни констатации
TikTok се превърна в четвъртата най-популярна социална мрежа в страната , защото достига 20 милиона потребители всеки месец. Платформата за електронна търговия TikTok Shop се превърна в най-бързо развиващата се платформа в Обединеното кралство от стартирането си през 2021 г., докато бързооборотните потребителски стоки съставляват повече от 20% от британските покупки в платформата.
Платформата получава положителни отзиви от 50% от потребителите, които я намират за лесна за използване, и 40%, които харесват системата за плащане с ясна разплащателност. Платформата позволява на потребителите да намират нови марки чрез своята платформа и 83% от потребителите позволяват на TikTok да влияе върху избора им за покупка. Освен това 70% от потребителите откриват нови марки чрез платформата.
Изненадваща демография
Най-изненадващото откритие е, че:
- Поколението X представлява 44% от разходите
- Поколението Y допринася с 33%
- Поколение Z само 15,3%
- Жените водят пазаруването с 60 %
- Продуктите за лична хигиена са най-добрият избор с 40%
- Храната заема второ място с 26% в поведението на потребителите в Испания
Храната е втората най-популярна категория в Испания, докато не е сред най-добрите категории в други европейски нации.
Най-популярният ден за пазаруване е в сряда, тъй като продажбите достигат 24% през това време. Търговският регион на Каталуния води на пазара с 19% от общите покупки, следван от Андалусия.
Показатели за растеж
Платформата демонстрира силен потенциал за привличане на нови клиенти, тъй като 17% от потребителите на TikTok Shop са напълно нови в електронната търговия.
Испанският пазар на електронна търговия отбеляза 18% ръст през предходната година, което сега представлява 6,6% от общите продажби.