3 мин. четене

TikTok Shop достигна рекорд от 100 милиона долара: 165% ръст на продажбите за Черен петък 2024 г

Според последните данни магазинът TikTok е нараснал в популярност като дестинация за празничните купувачи този сезон. Черният петък и Кибер понеделникът през 2024 г. отбелязаха безпрецедентни нива на ангажираност както от големи марки, така и от независими търговци на дребно, според гиганта в социалните медии.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
TikTok Shop достигна рекорд от 100 милиона долара: 165% ръст на продажбите за Черен петък 2024 г
Източник: Depositphotos

Рекорден растеж: представянето на TikTok Shop за Черния петък

Данните от платформата показват, че в сравнение с предходната година е имало значително увеличение от 165% на участието на купувачите по време на уикенда на Черния петък/Кибер понеделник.

Тъй като #tiktokshopcybermonday получи 3,5 милиарда гледания и #tiktokshopblackfriday получи над 4 милиарда гледания, показателите на платформата показаха колко страстни са потребителите към пазаруването.

Продажбите за Черен петък в TikTok Shop достигнаха над 100 милиона долара за един ден, три пъти повече от общата сума от предходната година. Този крайъгълен камък беше особено важен.

Разнообразна гама търговци на дребно участва в разширената кампания за празнично пазаруване, която продължи от 13 ноември до 2 декември. TikTok съобщава, че малките и средните предприятия са направили една трета от всички покупки през този период.

Забележителните истории за успех включват известни марки като Crocs, Rhino USA и Fenty Beauty, както и нови бизнеси като EZ Bombs и Little ELF Products, Inc.

tiktok shop

Source: Depositphotos

Изграждане на успех на създателя чрез TikTok Shop

Предпочитанията на потребителите показаха жив интерес към редица категории по време на кампанията, с особен акцент върху стоките за дома, козметиката и уредите за упражнения.

Анализите на платформата показаха, че продуктите за грижа за кожата, гримът, парфюмите и кухненските уреди са най-популярните продукти.

Функцията за пазаруване на живо на TikTok беше особено успешна, тъй като платформата отчете почти 500 000 сесии за пазаруване на живо с общо над 660 000 часа. Поставени са много забележителни рекорди, включително:

  • По време на сесията на Ники Минаж Pink Friday Nails LIVE 172 милиона души го гледаха и 115 милиона го харесаха
  • $102 000 бяха направени по време на първата сесия на LIVE на създателя @kaansanity , която продължи десет часа
  • Едно събитие на живо в Черен петък донесе 2 милиона долара за главния изпълнителен директор на марката Canvas Beauty Сторми Стийл (@iamstormisteele)

Нико Льо Буржоа, ръководител на операциите в САЩ, подчерта ролята на TikTok в празничното пазаруване, като посочи широкото покритие на платформата на всичко – от сезонни рецепти до уроци за красота.

Създателите на съдържание все още имат възможност да изграждат дългосрочен бизнес и да печелят от влиянието си чрез партньорската програма на платформата.

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
4 мин. четене

WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители

Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop
6 мин. четене

83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop

8 милиона часа потоци за пазаруване на живо, 70 милиона продукта и един зашеметяващ факт: повечето клиенти намират марки, за които никога не са знаели, че съществуват. Това не е просто растеж – това е пълно прекъсване на пазара, според последните данни за ефективността на TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа
5 мин. четене

AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа

Китайският пазарен гигант AliExpress току-що придоби 10 склада в цяла Европа, обещавайки 7-дневна доставка, за да се конкурира с Amazon, Temu и Shein. Ето какво означава това за милиони европейски купувачи. Това развитие може да промени начина, по който европейците пазаруват онлайн, според доклади на EcommerceNews.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+