3 мин. четене

TikTok Shop достигна рекорд от 100 милиона долара: 165% ръст на продажбите за Черен петък 2024 г

Според последните данни магазинът TikTok е нараснал в популярност като дестинация за празничните купувачи този сезон. Черният петък и Кибер понеделникът през 2024 г. отбелязаха безпрецедентни нива на ангажираност както от големи марки, така и от независими търговци на дребно, според гиганта в социалните медии.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
TikTok Shop достигна рекорд от 100 милиона долара: 165% ръст на продажбите за Черен петък 2024 г
Източник: Depositphotos

Рекорден растеж: представянето на TikTok Shop за Черния петък

Данните от платформата показват, че в сравнение с предходната година е имало значително увеличение от 165% на участието на купувачите по време на уикенда на Черния петък/Кибер понеделник.

Тъй като #tiktokshopcybermonday получи 3,5 милиарда гледания и #tiktokshopblackfriday получи над 4 милиарда гледания, показателите на платформата показаха колко страстни са потребителите към пазаруването.

Продажбите за Черен петък в TikTok Shop достигнаха над 100 милиона долара за един ден, три пъти повече от общата сума от предходната година. Този крайъгълен камък беше особено важен.

Разнообразна гама търговци на дребно участва в разширената кампания за празнично пазаруване, която продължи от 13 ноември до 2 декември. TikTok съобщава, че малките и средните предприятия са направили една трета от всички покупки през този период.

Забележителните истории за успех включват известни марки като Crocs, Rhino USA и Fenty Beauty, както и нови бизнеси като EZ Bombs и Little ELF Products, Inc.

tiktok shop

Source: Depositphotos

Изграждане на успех на създателя чрез TikTok Shop

Предпочитанията на потребителите показаха жив интерес към редица категории по време на кампанията, с особен акцент върху стоките за дома, козметиката и уредите за упражнения.

Анализите на платформата показаха, че продуктите за грижа за кожата, гримът, парфюмите и кухненските уреди са най-популярните продукти.

Функцията за пазаруване на живо на TikTok беше особено успешна, тъй като платформата отчете почти 500 000 сесии за пазаруване на живо с общо над 660 000 часа. Поставени са много забележителни рекорди, включително:

  • По време на сесията на Ники Минаж Pink Friday Nails LIVE 172 милиона души го гледаха и 115 милиона го харесаха
  • $102 000 бяха направени по време на първата сесия на LIVE на създателя @kaansanity , която продължи десет часа
  • Едно събитие на живо в Черен петък донесе 2 милиона долара за главния изпълнителен директор на марката Canvas Beauty Сторми Стийл (@iamstormisteele)

Нико Льо Буржоа, ръководител на операциите в САЩ, подчерта ролята на TikTok в празничното пазаруване, като посочи широкото покритие на платформата на всичко – от сезонни рецепти до уроци за красота.

Създателите на съдържание все още имат възможност да изграждат дългосрочен бизнес и да печелят от влиянието си чрез партньорската програма на платформата.

Споделяне на статия
Подобни статии
Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?
3 мин. четене

Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?

През 2025 г. онлайн търговците на дребно са изправени пред безпрецедентно предизвикателство: вниманието на потребителите е фрагментирано в безброй приложения, платформи и устройства. Последните проучвания показват драматична промяна в поведението на потребителите – линейната телевизионна гледаемост е спаднала под 50% от общото екранно време.

Прочетете статия
Тръмп заплашва ЕС с нови мита
3 мин. четене

Тръмп заплашва ЕС с нови мита

Според Ройтерс президентът на САЩ Доналд Тръмп описа търговските практики на ЕС като „много, много лоши“ за САЩ и обяви планове за налагане на нови мита на ЕС на 21 януари. Потенциално голяма промяна в търговията между САЩ и ЕС може да бъде резултат от декларацията на Тръмп в Белия дом, че митата са „единственият […]

Прочетете статия
Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят
6 мин. четене

Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят

Само 26% от клиентите оценяват дигиталните изживявания като отлични. Какво може да се направи? Миналата година се наблюдава скок в новините за унифицирани данни и генеративен AI, като и двете имат потенциала да трансформират клиентското изживяване. Защо персонализацията често се проваля? И какво отличава пазарните лидери от другите компании? Докладът на Adobe Digital Trends 2024 […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+