
TikTok Shop, който вече работи в няколко азиатски страни, Обединеното кралство и САЩ, планира по-нататъшно разширяване в Европа и Мексико. Въпреки че новината за разширяването не е официална, първоначалната информация беше разпространена от South China Morning Post , а онлайн медията Ecommerce News цитира други анонимни източници. Освен това TikTok започна да кани търговци в Германия, Франция, Италия и Испания за бета тестване.
Стартирането се очаква това лято.
В опит да увеличат печалбите си, логична стъпка за компаниите за социални медии е да създадат платформа за електронна търговия. По този начин те укрепват позицията си в цифровата екосистема и допринасят за растежа на онлайн търговията. Популярността и големият трафик играят в ръцете на TikTok, както вече съобщихме в няколко статии.
Въпреки първоначалните закъснения, причинени от разочароващи резултати в Обединеното кралство, TikTok Shop опитва късмета си другаде. С новите попълнения платформата вече ще работи в 13 държави. Тя има за цел да достигне 50 милиарда долара брутна стойност на стоките (GMV) тази година.