2 мин. четене

TikTok Shop стартира в континентална Европа това лято

TikTok преминава през нашето внимание, нашето време и сега се търкаля през портфейлите ни. Изпитаната концепция за директни продажби от социалната мрежа е на път да дойде в континентална Европа.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
TikTok Shop стартира в континентална Европа това лято
Източник: Depositphotos

TikTok Shop, който вече работи в няколко азиатски страни, Обединеното кралство и САЩ, планира по-нататъшно разширяване в Европа и Мексико. Въпреки че новината за разширяването не е официална, първоначалната информация беше разпространена от South China Morning Post , а онлайн медията Ecommerce News цитира други анонимни източници. Освен това TikTok започна да кани търговци в Германия, Франция, Италия и Испания за бета тестване.

Стартирането се очаква това лято.

В опит да увеличат печалбите си, логична стъпка за компаниите за социални медии е да създадат платформа за електронна търговия. По този начин те укрепват позицията си в цифровата екосистема и допринасят за растежа на онлайн търговията. Популярността и големият трафик играят в ръцете на TikTok, както вече съобщихме в няколко статии.

Въпреки първоначалните закъснения, причинени от разочароващи резултати в Обединеното кралство, TikTok Shop опитва късмета си другаде. С новите попълнения платформата вече ще работи в 13 държави. Тя има за цел да достигне 50 милиарда долара брутна стойност на стоките (GMV) тази година.

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката
5 мин. четене

Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката

Как хората гледат видео съдържание днес? Какво смятат за „телевизия“ и къде рекламата работи най-добре? CTV (Connected TV) все още не е в центъра на вниманието на нашата електронна търговия, но развитието в чужбина предполага, че това скоро може да се промени. Ново проучване на RTL AdAlliance предлага ясни данни и тенденции, които си струва […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+