3 мин. четене

Zalando разграбва ЗА ТЕБ в €6.50 на акция Fashion Power Play

Един от най-големите онлайн търговци на мода в Европа, Zalando, немска компания, официално започна офертата си за поглъщане на конкурента ABOUT YOU вчера.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Zalando разграбва ЗА ТЕБ в €6.50 на акция Fashion Power Play
Източник: Depositphotos

Условията на сделката включват първокласна оферта и силна подкрепа от заинтересованите страни

Офертата представлява важна стъпка в консолидирането на европейския моден пазар за електронна търговия и вече е одобрена от BaFin, германския финансов регулатор.

Zalando плаща на акционерите на ABOUT YOU 6,50 евро на акция като част от сделката, което е значителна премия спрямо текущата ставка. По-специално, това е забележителна премия от 107% спрямо тримесечната средна цена на акциите от 10 декември 2024 г. и 12% премия над средната целева цена на анализаторите от 5,80 евро.

По-специално, Zalando вече е установил солидна позиция в тази сделка, с подкрепата на важни инвеститори като Otto Group, Otto Family, HEARTLAND и тримата основатели на ABOUT YOU. Zalando вече придоби контрол над почти 80% от акциите на компанията благодарение на тези споразумения.

Акционерите на ABOUT YOU имат срок до 17 февруари 2025 г. да приемат офертата.

График за придобиване на Zalando и поддръжка на борда

Офертата получи положителни отзиви от управителния и надзорния съвет на ABOUT YOU , които съветват акционерите да я приемат.

При спазване на рутинни регулаторни одобрения, сделката се очаква да приключи през лятото на 2025 г. От решаващо значение е миноритарните акционери да разберат, че поглъщането може да продължи без минимален праг на приемане.

За точни инструкции и срокове акционерите, които се интересуват от предлагане на своите акции, трябва да се свържат със своите банки-попечители.

Очаквано пазарно въздействие и синергия

Като се има предвид, че обединява двама значими играчи на пазара на модна електронна търговия , това придобиване има потенциала да промени драстично динамиката на европейския пазар. Бизнесът очаква синергични ползи от потенциалното сътрудничество в различни области.

 

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката
5 мин. четене

Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката

Как хората гледат видео съдържание днес? Какво смятат за „телевизия“ и къде рекламата работи най-добре? CTV (Connected TV) все още не е в центъра на вниманието на нашата електронна търговия, но развитието в чужбина предполага, че това скоро може да се промени. Ново проучване на RTL AdAlliance предлага ясни данни и тенденции, които си струва […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+