3 мин. четене

Въздействие върху устойчивостта на търговията на дребно: Поколението Z стимулира промяната в бързооборотните стоки

Устойчивостта на търговията на дребно се превърна в критичен проблем за сектора на бързооборотните стоки, тъй като поколението Z се очертава като ключова потребителска група. Навлизането на поколението Z в работната сила, с техните силни екологични убеждения, оказва натиск върху търговците на дребно и компаниите за бързооборотни стоки да разберат по-добре последиците от изменението на климата върху потребителите, купувачите и продуктовите категории. Тази промяна към устойчивост на търговията на дребно принуждава бизнеса да преоцени своите практики и стратегии, за да отговори на очакванията на това екологично съзнателно поколение.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Въздействие върху устойчивостта на търговията на дребно: Поколението Z стимулира промяната в бързооборотните стоки
Източник: Depositphotos

Управляващият директор на The Category Management Company, Патрик Финли, посочва две проучвания, подчертаващи фокуса върху устойчивостта на поколението Z. Проучване на Barclaycard показва, че 82% от поколението Z са загрижени за устойчивостта, докато First Insight установи , че 75% дават приоритет на устойчивостта пред марките (49%), когато вземат решения за покупка.

„Последните примери за зелени инициативи включват иновацията на хартиените бутилки на Frugalpac, селекцията от вино на Aldi и джинът на Greenall“, отбеляза Финли. „Дори прекратеното изпитване за зареждане и повторна употреба на Asda демонстрира желание за експериментиране и учене.“

Финли твърди, че прилагането на смислени стратегии за устойчивост ще отнеме време, като големите търговци на дребно се стремят към вътрешни операции с нулеви нетни емисии до 2035 г. Въпросът е дали традиционното разширяване на продуктовата гама ще бъде достатъчно, като се имат предвид екологичните очаквания на поколението Z. Той вярва, че създаването на трайна стойност изисква смели, дългосрочни инвестиции, особено в несигурни времена. Той предупреждава, че екологичните млади поколения ще вземат решения за покупка въз основа на своите ценности, без да очакват да платят премия.

„Нашата индустрия се нуждае от търговци на дребно и доставчици, които да водят и да правят иновации“, заявява Финли. „Все още експериментираме, като пробния период за зареждане на Asda – планиране, изпълнение, учене и усъвършенстване. Да останеш актуален означава да се адаптираш към тенденциите и да действаш според тях, да се учиш както от успехите, така и от провалите.“

Тази трансформация изисква дисциплина при разработването на дългосрочни стратегии и визии за категории. Следователно доставчиците и търговците на дребно трябва да повишат посоката и стойността на категориите, като дадат на потребителите повече причини да пазаруват, включително стабилни екологични инициативи.

Споделяне на статия
Подобни статии
Shein прекроява модната търговия на дребно
3 мин. четене

Shein прекроява модната търговия на дребно

Китайският гигант Shein става все по-важен играч на онлайн модния пазар. Известна със своето агресивно ценообразуване и ултрабърза мода, компанията се разраства по начини, които бяха немислими само преди няколко години. Следващият анализ на данните се основава на данни на ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия
4 мин. четене

Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия

Получили ли сте имейл за промени в начина, по който Мениджър на маркери на Google (GTM) ще зарежда маркерите на Google Ads и Floodlight от 10 април 2025 г.? Тази актуализация може да засегне проследяването на реализациите, ремаркетинга и начина, по който управлявате маркерите в GTM. Какво точно се променя, защо се случва и какво […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Увеличете резултата си за ефективност на TikTok Shop с нови бенчмаркове за категории
3 мин. четене

Увеличете резултата си за ефективност на TikTok Shop с нови бенчмаркове за категории

В сила от вчера, 13 март 2025 г., TikTok завърши голяма актуализация на своята система за оценка на ефективността на магазина . Новият подход вече сравнява представянето на вашия продавач с други продавачи в същата категория продуктови обяви, а не с пазара като цяло.

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+