Статии и новини по темата за Анализ

Измерване на маркетинговата ефективност: инструменти и техники
12 мин. четене

Измерване на маркетинговата ефективност: инструменти и техники

Измерването на маркетинговите усилия е не само необходимост, но и задължително. Знанието как да измервате, оценявате и оптимизирате маркетинговите дейности е от съществено значение. Можете също така да изхвърлите маркетинговия си бюджет през прозореца без подходящо измерване. Тази статия разглежда причините, поради които маркетинговите показатели са важни, как да се оцени ефективността на кампанията и […]

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder, ptagroup | Akademio
Разширени функции на Google Анализ 4
17 мин. четене

Разширени функции на Google Анализ 4

Google Analytics 4 не е просто поредната версия на Google Analytics, а изцяло нов подход за анализ на потребителските данни. Той предлага няколко разширени функции, които ви позволяват да работите по-ефективно с данни и да получавате по-задълбочена представа за поведението на посетителите. Ако искате да получите по-точна представа за клиентите си и да оптимизирате маркетинговите […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master, ptagroup
Големите данни увеличават успеха на електронната търговия
7 мин. четене

Големите данни увеличават успеха на електронната търговия

Големите данни вече са от решаващо значение за компаниите, които търсят предимство. Също така е жизненоважно за марките и магазините. Тази огромна част от информацията идва от различни източници. Те включват проучвания, онлайн транзакции и социални медии. Големите данни могат да приемат различни форми. Тя може да бъде структурирана, полуструктурирана или неструктурирана. Известен е със […]

Приписването с последно кликване не е достатъчно: Защо е време да се развиваме
6 мин. четене

Приписването с последно кликване не е достатъчно: Защо е време да се развиваме

Широко разпространеното разчитане на модели за приписване с последно кликване се оказва все по-неадекватно, особено когато е насочено към по-млади, технологично грамотни поколения. Последните открития от Snapchat подчертават спешната нужда от промяна на парадигмата в методологиите за измерване. Традиционният подход на последния клик често рисува непълна картина, представяйки погрешно истинската ефективност на сложни, многоканални маркетингови […]

Трябва ли да проследяваме степента на ангажираност за онлайн кампании?
4 мин. четене

Трябва ли да проследяваме степента на ангажираност за онлайн кампании?

Какво ни дава проследяването на този показател и какви данни се крият зад името? Традиционната реклама (печат, телевизия, радио, билбордове и т.н.) не позволява на клиента да се ангажира с рекламите веднага, тъй като клиентът няма възможност да отговори на самата реклама. Дигиталният маркетинг, от друга страна, въведе възможността за директно взаимодействие с маркетинговото и […]