Статии и новини по темата за CRM

6 доказани CRM метода, които трансформират клиентското изживяване
9 мин. четене

6 доказани CRM метода, които трансформират клиентското изживяване

Какво ще стане, ако една проста промяна може да превърне ядосаните клиенти в лоялни фенове, преди дори да се оплачат? В Метрика ООД открихме, че тайната не е в по-бързата доставка или по-ниските цени – тя е да познавате клиентите си толкова добре, че проблемите да изчезнат, преди да започнат. Ето 6 доказани CRM метода, […]

Milena Ramcheva Milena Ramcheva
CEO, METRICA Ltd.
Персони на клиенти през 2025 г.: Защо вашите се провалят (и как да ги поправите)
32 мин. четене

Персони на клиенти през 2025 г.: Защо вашите се провалят (и как да ги поправите)

Личностите на клиентите, които някога са водели успешни маркетингови кампании, бързо остаряват. Тъй като бисквитките на трети страни изчезват и поведението на потребителите се фрагментира в десетки допирни точки, фирмите, придържащи се към остарели методи за изграждане на личности, пропускат целта – понякога с километри. Димитър Димитров от Wincompany разказва защо традиционните личности не достигат […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Как CRM подобрява клиентското изживяване?
5 мин. четене

Как CRM подобрява клиентското изживяване?

CRM системите станаха незаменими за фирми, които искат да подобрят взаимоотношенията си с клиентите. Тези платформи трансформират клиентското изживяване чрез централизиране на данни, персонализиране на взаимодействията и рационализиране на комуникацията във всички канали, което в крайна сметка води до подобрена удовлетвореност и процент на задържане на клиентите.

Каква е целта на CRM?
4 мин. четене

Каква е целта на CRM?

Системите за управление на взаимоотношенията с потребителите (CRM) са предназначени да помогнат на компаниите да управляват взаимодействията си както с настоящи, така и с бъдещи клиенти по ефективен начин. Основната цел на CRM системата е да подобри взаимоотношенията с клиентите, което впоследствие води до увеличаване на приходите, задържане на клиенти и корпоративен растеж.

Защо CRM има значение в днешния забързан бизнес свят
4 мин. четене

Защо CRM има значение в днешния забързан бизнес свят

В днешната динамична бизнес среда предоставянето на отлично обслужване на клиентите е от първостепенно значение за успеха. Системите за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) играят ключова роля за постигането на тази цел. Внедряването на CRM решения позволява на компаниите да рационализират операциите, да повишат ефективността и да стимулират растежа – всичко това, като същевременно […]