Статии и новини по темата за Маркетинг за електронна търговия

H&M пуска първите изображения на AI модели
5 мин. четене

H&M пуска първите изображения на AI модели

H&M току-що публикува първите си снимки на модели, генерирани от изкуствен интелект в Instagram. Това се случва месеци след обявяването на плановете за създаване на дигитални близнаци на реални модели. Шведският търговец на дребно продължава напред въпреки продължаващите опасения за изместване на работни места в модата.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Тайните на най-успешните електронни търговци на дребно в ЦИЕ
11 мин. четене

Тайните на най-успешните електронни търговци на дребно в ЦИЕ

Електронните търговци на дребно в ЦИЕ тихомълком превъзхождат пазара, докато световни гиганти като Temu и Shein наводняват европейските пазари с евтини продукти. Първите 50 компании в региона намериха начини да растат последователно, дори когато бумът след пандемията избледнява и инфлацията удари потребителските разходи. Ето какво правят по различен начин.

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Малките електронни магазини са изправени пред спад на приходите, докато пазарът расте
5 мин. четене

Малките електронни магазини са изправени пред спад на приходите, докато пазарът расте

По-широкият пазар на електронна търговия празнува растежа, но малките онлайн магазини тихо се борят. Нови данни от Uptain показват, че по-малките магазини имат най-лошото си представяне на продажбите през последните тримесечия, въпреки че заглавията в индустрията са пълни с истории за успех.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оптимизация на изображения на Amazon: Защо визуалните ефекти имат значение в Amazon
10 мин. четене

Оптимизация на изображения на Amazon: Защо визуалните ефекти имат значение в Amazon

Нека си признаем, когато пазарувате онлайн, не четете всяка дума. Превъртате, поглеждате и щраквате върху това, което грабва окото ви. Точно така се държат купувачите в Amazon, поради което оптимизацията на изображението на Amazon не е просто важна – тя е всичко. Но не става въпрос само за това нещата да изглеждат добре. Става въпрос […]

Stanislav Malinovski Stanislav Malinovski
Senior Project Manager, New Wave Digital
Персонализиране на клиентите в електронната търговия: Как да стимулирате ангажираността на клиентите
36 мин. четене

Персонализиране на клиентите в електронната търговия: Как да стимулирате ангажираността на клиентите

Представете си, че влизате в любимия си местен магазин и собственикът ви поздравява по име, вече знаейки какво може да ви хареса. Те припомнят последната ви покупка и ви насочват към нов артикул, който перфектно я допълва. Този вид лично отношение ви кара да се чувствате ценени и ви кара да се връщате. В света […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Тенденции в абонамента за електронна търговия 2025 г
9 мин. четене

Тенденции в абонамента за електронна търговия 2025 г

Въз основа на доклада за тенденциите в абонамента за Q1 2025 от Subscrybe, тази статия изследва пет тенденции, променящи икономиката на абонамента. Вместо просто да обобщават констатациите, прозренията са внимателно адаптирани за бизнеса за електронна търговия, като същевременно се запазват оригиналните данни и примерите от реалния свят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Как офертите, свързани с карти, трансформират лоялността
19 мин. четене

Как офертите, свързани с карти, трансформират лоялността

В продължение на много години осребряването на купон в магазина, за да спечелите отстъпка или награда, беше тромаво пътуване на клиента. Купоните може да съществуват толкова дълго, колкото и самите магазини, но появата на мобилни устройства донесе със себе си мобилни купони и възможността за провеждане на „многоканални“ кампании за лоялност, при които търговецът можеше […]

Rob Downes Rob Downes
Commercial Director UK/IE/ES, Snipp
Защо платформите на пазара са най-умният начин за навлизане на нов пазар
11 мин. четене

Защо платформите на пазара са най-умният начин за навлизане на нов пазар

Разширяването на нов пазар може да се почувства като стъпване в неизвестното. Независимо дали сте разрастваща се марка или амбициозен стартъп, предизвикателствата са безкрайни: високи първоначални разходи, непознати разпоредби, липса на местни контакти и фрагментирана логистика. Това е мястото, където пазарните платформи са полезни. Днешните пазарни платформи за електронна търговия предлагат мощен, мащабируем и нискорисков […]

Nikola Ilchev, PhD Nikola Ilchev, PhD
Leading expert in e-commerce across Bulgaria and the Balkans., Balkanecommerce.com
58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни
4 мин. четене

58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни

Търговците на дребно откриват, че докато клиентите обичат отстъпките, те също са загрижени за поверителността си, когато споделят лична информация. Според скорошно проучване на консултантската компания за дигитална трансформация Daemon, промоционалните оферти и имейлите за отстъпки остават силна привлекателност през поколенията; Милениалите водят с 67%, следвани от бейби бумърите с 65% и поколението Z с […]