Теми

UX и UI дизайн: Каква е разликата?
20 мин. четене

UX и UI дизайн: Каква е разликата?

UX и UI са акроними, които често се използват заедно. В резултат на това някои хора смятат, че се отнасят до същите или подобни области на дизайна. Това не е вярно. Въпреки че UX и UI се допълват, те се различават по много начини. И така, какво означават те и къде се вписва използваемостта?

Прочетете статия
Какви са ползите от използването на видео маркетинг?
19 мин. четене

Какви са ползите от използването на видео маркетинг?

Видео съдържанието е много популярно в наши дни. И по-младите, и по-възрастните поколения го обичат, защото може да предостави необходимата им информация по игрив и интересен начин за секунди. Въпреки това, за да бъде един видеоклип наистина успешен и да свърши работата, трябва да вложите много мисъл в неговото създаване, поставяне и популяризиране. Добрата новина […]

Прочетете статия
Какво е партньорски маркетинг?
14 мин. четене

Какво е партньорски маркетинг?

Имате ли ефективна SEO стратегия, имейл маркетинг, PPC кампании и социалните ви мрежи са в ход? След това е време да добавите партньорски маркетинг към вашия маркетингов микс.

Прочетете статия
Шлюзове за плащане: Как работят?
23 мин. четене

Шлюзове за плащане: Как работят?

Шлюзовете за плащане са съществена част от всеки онлайн магазин. Тяхната роля е да направят транзакцията бърза и сигурна, така че клиентът да не се притеснява от злоупотреба с данни или други рискове. Днес на пазара има няколко шлюза за плащане и техните доставчици. Ако искате да научите повече за тях, четете нататък.

Прочетете статия
Какво е SEO?
24 мин. четене

Какво е SEO?

SEO е често използван акроним, особено в маркетинга. Може да сте се сблъсквали с него, когато създавате съдържание или дори самия уебсайт. Но какво означава това и защо е толкова важно за толкова много професионалисти?

Прочетете статия
Разширяване на електронната търговия: Как да го направите?
25 мин. четене

Разширяване на електронната търговия: Как да го направите?

Продавате ли продукти или услуги и искате да ги предлагате на чуждестранни клиенти? Разширяването на електронния магазин е труден и продължителен процес, но може да донесе много нови и интересни възможности. Важното е да го обмислите и да избегнете прибързани решения, които могат да доведат до провал. Как можете да се разширите в чужбина и […]

Прочетете статия
Как да постигнем ефективна логистика и складиране?
27 мин. четене

Как да постигнем ефективна логистика и складиране?

Логистиката и складирането са важни области, които никоя компания не може да си позволи да пренебрегне. Те оказват значително влияние върху нейната работа и цялостния успех. Ако не е обмислена или избрана неправилно, логистиката може да доведе до различни ненужни проблеми, които водят до финансови или времеви загуби. Но какво точно означава този термин и […]

Прочетете статия
Генериране на потенциални клиенти – Как да изградим база данни с контакти
23 мин. четене

Генериране на потенциални клиенти – Как да изградим база данни с контакти

Какво е LEAD и какво е LEAD Generation? В маркетинга потенциалният клиент е потенциален клиент, който е проявил интерес към вашия продукт или услуга. Ако сме по-конкретни, обикновено те доброволно ви дават техните специфични (често лични) данни, като име, фамилия, имейл или телефонен номер, в съответствие с GDPR.

Прочетете статия
Дигитален и онлайн маркетинг
25 мин. четене

Дигитален и онлайн маркетинг

Онлайн или интернет маркетингът е широк термин, който се отнася до набор от дейности за популяризиране на марка и комуникация с клиенти. Много хора често го бъркат с дигитален маркетинг или го използват като синоним, което е неправилно. Какво е онлайн маркетинг и как се различава от дигиталния маркетинг?

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+