4 мин. четене

Дигиталните Zillennials променят пейзажа на търговията на дребно с уникални предпочитания за пазаруване

Родени между 1991 и 1999 г., по-младите потребители от поколение Z са по-склонни от всяка друга възрастова група да изберат покупка на продукти на дребно само онлайн. Според скорошни проучвания на PYMNTS Intelligence, тази възрастова група е най-малко вероятно да пазарува само в магазина и най-вероятно да купува стоки на дребно само онлайн. Проучването също така предлага разбиране на вариациите в четири различни групи цилениални личности: даващи, свободно харчещи, строители на богатство и загрижени за бюджета.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Дигиталните Zillennials променят пейзажа на търговията на дребно с уникални предпочитания за пазаруване
Източник: Depositphotos

С 37%, повече от незилениалното поколение Z с 34% и незилениалното поколение Z също 34%, милионите се открояват с най-високия процент на потребители на дребно само в цифрови технологии. По същия начин, в сравнение с незилениалното поколение Z и незилениалните милениали, зилениалите са най-малко склонни да искат да предпочетат да извършват всичките си покупки на дребно лично, с 29% срещу 32%.

Въз основа на това как всеки отговарящ би използвал неочаквана печалба, равна на половината от редовната му месечна заплата, PYMNTS Intelligence очертава четири отделни личности за това поколение: бюджетни, строители на богатство, безплатни харчители и дарители. Тези групи имат малко по-различни вкусове към покупките на дребно, което има значителни последици за дигиталните и онлайн маркетинговите стратегии. Например, 39% от групата с ограничен бюджет биха предпочели да купуват както онлайн, така и лично, вероятно защото са нетърпеливи да търсят най-добрите оферти. Само 15% от донорите следват този модел; 53% от тази група пазаруват само онлайн.

Продуктите на дребно са силно засегнати от милионите, група клиенти, по-склонна да пазарува онлайн. Личните препоръки изглеждат по-важни за избора им на покупка, отколкото за милениалите, но по-малко, отколкото за поколението Z. Сред поколението Z рекламите в социалните медии също имат най-висок обхват; zillennials с 35% За милионите други важни елементи са знаменитости и влиятелни лица, персонализирани дигитални препоръки и маркетинг на уебсайтове.

Активните потребители, зилениалите могат да бъдат повлияни чрез няколко търговски обекта. За всички личности личните препоръки имат голямо въздействие; Но за загрижените за бюджета цилениали с 42% те стават още по-важни. Групата с бюджетно съзнание също показва повече от средното влияние от персонализирани дигитални препоръки и онлайн публикации. При строителите на богатство рекламите в социалните медии са надхвърлили 38%.

Когато избират магазини, зилениалите обикновено дават по-добри разходи на първо място пред избора на марка. От милионите 41% смятат, че наличието на марки, които харесват, е по-малко важно от ценообразуването. Само 21% отговарят в обратната посока. За поколението Z тази тенденция остава вярна; Но процентът на милениалите, които дават приоритет на цената първо, пада до 36%.

Най-големите сегменти както на ориентирани към марката, така и на потребителите на първо място в ценообразуването се намират сред zillennials и поколение Z. За zillennials с ограничен бюджет ценообразуването е много важно; 45% от тях казват, че това е първата им мисъл. Въпреки че значителните дялове на първо място в марката, създателите на богатство и безплатните харчители все още дават на ценообразуването първи приоритет.

В крайна сметка търговците на дребно, които се стремят към този разширяващ се пазар, трябва да разберат разликите между милионите и техните колеги от поколението Z и хилядолетието чрез ефективни дигитални и онлайн маркетингови стратегии.

Споделяне на статия
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+