4 мин. четене

Дигиталните Zillennials променят пейзажа на търговията на дребно с уникални предпочитания за пазаруване

Родени между 1991 и 1999 г., по-младите потребители от поколение Z са по-склонни от всяка друга възрастова група да изберат покупка на продукти на дребно само онлайн. Според скорошни проучвания на PYMNTS Intelligence, тази възрастова група е най-малко вероятно да пазарува само в магазина и най-вероятно да купува стоки на дребно само онлайн. Проучването също така предлага разбиране на вариациите в четири различни групи цилениални личности: даващи, свободно харчещи, строители на богатство и загрижени за бюджета.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Дигиталните Zillennials променят пейзажа на търговията на дребно с уникални предпочитания за пазаруване
Източник: Depositphotos

С 37%, повече от незилениалното поколение Z с 34% и незилениалното поколение Z също 34%, милионите се открояват с най-високия процент на потребители на дребно само в цифрови технологии. По същия начин, в сравнение с незилениалното поколение Z и незилениалните милениали, зилениалите са най-малко склонни да искат да предпочетат да извършват всичките си покупки на дребно лично, с 29% срещу 32%.

Въз основа на това как всеки отговарящ би използвал неочаквана печалба, равна на половината от редовната му месечна заплата, PYMNTS Intelligence очертава четири отделни личности за това поколение: бюджетни, строители на богатство, безплатни харчители и дарители. Тези групи имат малко по-различни вкусове към покупките на дребно, което има значителни последици за дигиталните и онлайн маркетинговите стратегии. Например, 39% от групата с ограничен бюджет биха предпочели да купуват както онлайн, така и лично, вероятно защото са нетърпеливи да търсят най-добрите оферти. Само 15% от донорите следват този модел; 53% от тази група пазаруват само онлайн.

Продуктите на дребно са силно засегнати от милионите, група клиенти, по-склонна да пазарува онлайн. Личните препоръки изглеждат по-важни за избора им на покупка, отколкото за милениалите, но по-малко, отколкото за поколението Z. Сред поколението Z рекламите в социалните медии също имат най-висок обхват; zillennials с 35% За милионите други важни елементи са знаменитости и влиятелни лица, персонализирани дигитални препоръки и маркетинг на уебсайтове.

Активните потребители, зилениалите могат да бъдат повлияни чрез няколко търговски обекта. За всички личности личните препоръки имат голямо въздействие; Но за загрижените за бюджета цилениали с 42% те стават още по-важни. Групата с бюджетно съзнание също показва повече от средното влияние от персонализирани дигитални препоръки и онлайн публикации. При строителите на богатство рекламите в социалните медии са надхвърлили 38%.

Когато избират магазини, зилениалите обикновено дават по-добри разходи на първо място пред избора на марка. От милионите 41% смятат, че наличието на марки, които харесват, е по-малко важно от ценообразуването. Само 21% отговарят в обратната посока. За поколението Z тази тенденция остава вярна; Но процентът на милениалите, които дават приоритет на цената първо, пада до 36%.

Най-големите сегменти както на ориентирани към марката, така и на потребителите на първо място в ценообразуването се намират сред zillennials и поколение Z. За zillennials с ограничен бюджет ценообразуването е много важно; 45% от тях казват, че това е първата им мисъл. Въпреки че значителните дялове на първо място в марката, създателите на богатство и безплатните харчители все още дават на ценообразуването първи приоритет.

В крайна сметка търговците на дребно, които се стремят към този разширяващ се пазар, трябва да разберат разликите между милионите и техните колеги от поколението Z и хилядолетието чрез ефективни дигитални и онлайн маркетингови стратегии.

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU