Статии и новини по темата за Инфлуенсър маркетинг

Инфлуенсърите искат справедливо заплащане и творчески контрол, а не слава на марката
7 мин. четене

Инфлуенсърите искат справедливо заплащане и творчески контрол, а не слава на марката

Марките, които преследват партньорства с инфлуенсъри, напълно пропускат смисъла. Ново проучване показва, че инфлуенсърите се интересуват много повече от споделените ценности и ясното заплащане, отколкото от работата с популярни марки. И те искат творчески принос, който повечето компании няма да им дадат.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Поколението Z е по-отворено към инфлуенсъри с изкуствен интелект, но се интересува по-малко от автентичността
6 мин. четене

Поколението Z е по-отворено към инфлуенсъри с изкуствен интелект, но се интересува по-малко от автентичността

Нещо голямо се случва в инфлуенсър маркетинга. Докато марките експериментират с личности, генерирани от AI, повечето хора все още не им се доверяват. Обратът? Автентичността може да не е толкова важна, колкото всички си мислят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Генерирано от потребителите съдържание в кампании за влиятелни личности: Защо променя играта за марките за електронна търговия
6 мин. четене

Генерирано от потребителите съдържание в кампании за влиятелни личности: Защо променя играта за марките за електронна търговия

Генерираното от потребителите съдържание (UGC) и инфлуенсър маркетингът са два от най-мощните инструменти в дигиталния маркетинг днес – но дали са едно и също нещо? Не точно. Като основател на агенция, която работи с над 1600 създатели на съдържание и е провеждала кампании за марки като Oriflame, EasyFishOil, Ozone.bg, Pepco, Doctor Switz, TEDi, Stylewish и […]

Radostina Hristova  Radostina Hristova 
Influencer & Digital Marketing Professional, Radostna.com, Influencermedia.bg
Защо инфлуенсър маркетингът е важен?
5 мин. четене

Защо инфлуенсър маркетингът е важен?

За да се свържат с целевата аудитория и да се откроят от тълпата, марките непрекъснато търсят нови трикове. Инфлуенсър маркетингът е динамична стратегия, която трансформира начина, по който компаниите комуникират със своите клиенти.

Виртуалните инфлуенсъри с изкуствен интелект се увеличават: Трябва ли бизнесът да обърне внимание?
5 мин. четене

Виртуалните инфлуенсъри с изкуствен интелект се увеличават: Трябва ли бизнесът да обърне внимание?

През последните няколко години настъпи голяма промяна в маркетинговата сцена на инфлуенсърите, тъй като виртуалните инфлуенсъри с изкуствен интелект стават все по-известни. Марките са свидетели на този бърз възход и се чудят дали трябва да си сътрудничат с тези дигитални субекти или да останат с по-конвенционални човешки влиятелни лица. Тъй като популярността на виртуалните инфлуенсъри […]