3 мин. четене

Лесната доставка на eBay се разширява до всички C2C продавачи в Обединеното кралство

eBay представи нова услуга за доставка за частни продавачи, която значително рационализира процеса на продажба на популярната онлайн платформа. Услугата, наречена "Проста доставка", ще стане единственият наличен метод за доставка за повечето артикули, продавани от частни лица в Обединеното кралство от 15 април.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Лесната доставка на eBay се разширява до всички C2C продавачи в Обединеното кралство
Източник: Depositphotos

Според eBay новата услуга предлага няколко предимства за продавачите, включително 20% спестяване на пощенски разходи и по-бърз достъп до средства – продавачите ще получат парите си в рамките на два дни след потвърждение на доставката. Услугата също така осигурява пълна защита за изгубени или повредени пратки и гъвкавост при избор между QR код и етикет за печат.

Simple Delivery ще използва услугите за доставка на Royal Mail и Evri , като продавачите ще могат да се възползват от обширното покритие на мястото за оставяне – 97% от населението има клон на Royal Mail в рамките на една миля от местоживеенето си, а 93% имат достъп до магазин за колети Evri в рамките на две мили.

За съществуващи частни обяви за продавачи, eBay планира автоматично да премине към проста доставка от 7 април. Тази промяна е част от по-широката стратегия на eBay за разграничаване на C2C частния продавач от бизнес акаунтите, като бизнес продавачите продължават да използват предпочитаните от тях услуги за доставка.

Как лесната доставка ще промени електронната търговия

Инициативата eBay ще има голямо въздействие върху цялата структура на индустрията за електронна търговия. Опростеният процес на доставка за C2C продавачите може да стимулира активността на вторичния пазар, което би повлияло на продажбите на нови продукти в традиционните онлайн магазини. Стандартът за лесна доставка, установен с тази инициатива, ще засегне малките търговци, които управляват както собствени електронни магазини, така и платформи за пазари.

Автоматизираната система за доставка създава по-лесни входни точки за случайни продавачи, като по този начин създава допълнителна конкуренция в конкретни продуктови сегменти. Способността на системата да опрости продажбите на употребявани артикули ще доведе до устойчив избор на потребителите към принципите на кръговата икономика, които съответстват на настоящата тенденция в индустрията за електронна търговия.

От края на април услугата ще включва и автоматична положителна обратна връзка за навременно доставени пратки, което трябва да помогне за изграждането на доверие на продавача в платформата.

Често задавани въпроси

Има ли допълнителни такси за използване на Проста доставка?

Без директни такси за продавачи, използващи Проста доставка. Косвени съображения:

  • Пощенски разходи, платени от купувача: Разходите за доставка (напр. £2.70 за голямо писмо) се добавят към продажната цена и се заплащат от купувачите.
  • Възстановяване на суми: Може да се наложи продавачите да възстановят както цената на артикула , така и разходите за доставка , ако купувачите върнат артикули.
  • Приходите на eBay: eBay запазва печалбата от разликата между платените от купувача разходи за доставка и договорените тарифи на превозвача.

Продавачите избягват такси за транзакции за пощенски разходи, но възстановяванията и ценовата структура на eBay създават косвени финансови въздействия.

Какви са основните предимства от използването на Проста доставка за частни продавачи?

Основните предимства от използването на Simple Delivery на eBay за частни продавачи включват:

  • Рационализиран процес на доставка: eBay автоматично избира подходящите опции за пощенски разходи и предоставя предплатени етикети или QR кодове, елиминирайки необходимостта от ръчни изчисления.
  • Защита срещу загуба или повреда: Артикулите са напълно покрити по време на транспортиране от точката на сканиране на превозвача до потвърждение на доставката.
  • По-бързи изплащания: Продавачите обикновено получават средства в рамките на два дни след потвърждаване на доставката.
  • Без такси за транзакции при пощенски разходи: Продавачите избягват допълнителни такси, свързани с пощенските разходи.
  • Автоматични актуализации за проследяване: Информацията за проследяване се качва автоматично в поръчките, което подобрява прозрачността.
  • Опция без принтер: QR кодовете позволяват на продавачите да оставят артикули, без да се нуждаят от принтер.
  • Предпазни мерки за работа на продавача: Неустойките за закъсняла доставка се отменят, ако артикулите са изпратени в рамките на посоченото време за обработка, а отрицателната обратна връзка, свързана с доставката, може да бъде премахната при поискване.

Тези функции имат за цел да опростят логистиката, да подобрят защитата на продавача и да подобрят цялостното удобство.

Какво е типичното време за доставка за Simple Delivery?

Типично време за доставка:

  • Стандартно: 1–3 работни дни (за цялото Обединеното кралство).
  • Експрес: Налични са по-бързи опции (точните срокове не са уточнени).

Превозвачът (Royal Mail/Evri) и нивото на обслужване определят скоростта. Предоставят се актуализации за проследяване.

 

Споделяне на статия
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката
5 мин. четене

Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката

Как хората гледат видео съдържание днес? Какво смятат за „телевизия“ и къде рекламата работи най-добре? CTV (Connected TV) все още не е в центъра на вниманието на нашата електронна търговия, но развитието в чужбина предполага, че това скоро може да се промени. Ново проучване на RTL AdAlliance предлага ясни данни и тенденции, които си струва […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+