4 мин. четене

Модна електронна търговия в Обединеното кралство 2024: Тенденции в растежа и абонамента на BNPL

Начинът, по който клиентите купуват и плащат за дрехите си, се променя значително на пазара на модна електронна търговия в Обединеното кралство. Според данни на InternetRetailing, индустрията преживява забележителни промени, водени от интригуващи тенденции в абонаментните услуги, предпочитанията за доставка и методите на плащане.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Модна електронна търговия в Обединеното кралство 2024: Тенденции в растежа и абонамента на BNPL
Източник: Depositphotos

Абонаментни услуги за мода

Въпреки че са иновативни, модните абонаментни кутии са само умерено приети; 5% от модните електронни купувачи в Обединеното кралство избират да се абонират за кутии за аксесоари, докато 8% избират кутии за дрехи и обувки. Когато Stitch Fix, значим играч от 2019 г., обяви напускането си от пазара в Обединеното кралство през 2023 г., позовавайки се на макроикономически натиск, това привлече вниманието към трудностите на пазара.

Абонаментите, които се фокусират върху доставката, обаче са по-успешни; 26,7% от купувачите на мода имат годишни абонаменти за подобрени услуги за доставка. Тъй като очакванията на потребителите за удобно пазаруване нарастват, тези абонати се възползват предимно от безплатна доставка (83,6%) и опции за ускорена доставка (68,4%).

Еволюцията на методите на плащане в модната електронна търговия

Предпочитанията за плащания показват както последователност, така и промяна. Тъй като 92% от потребителите използват дебитни или кредитни карти, традиционните методи на плащане все още са популярни, но дигиталните алтернативи стават все по-популярни. 61% от купувачите на мода използват услуги за плащане на трети страни като PayPal, а 36% от потребителите вече използват мобилни плащания, чиято популярност е удвоена.

fashion uk - payment methods

Source: Internetretailing

Възходът на услугите „Купи сега, плати по-късно“

Една особено интригуваща тенденция се наблюдава в индустрията „купи сега, плати по-късно“ (BNPL). Въпреки че използването леко е намаляло от 25% на 23%, пазарът е нараснал значително, като се е увеличил четири пъти от 2020 г. насам.

Според прогнозите той ще надхвърли 16,7 милиарда паунда, изразходвани през 2023 г. чрез BNPL услуги, достигайки 30 милиарда паунда тази година.

Въпреки че се придържат към етичните стандарти за кредитиране, големите модни търговци на дребно възприеха опциите за BNPL. Например, клиентите могат да разделят плащанията на няколко вноски с гъвкавите планове за плащане на Shein чрез Klarna и Clearpay.

Подобно на това, ASOS предлага редица планове за разсрочено плащане, но техните страници за плащане показват на видно място предупреждения относно отговорното харчене.

Променящият се пейзаж на плащанията е отражение на по-широки промени в поведението на потребителите и финансовите предпочитания, въпреки че търговците на дребно подчертават стойността на внимателното харчене, когато използват опции за забавени плащания.

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката
5 мин. четене

Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката

Как хората гледат видео съдържание днес? Какво смятат за „телевизия“ и къде рекламата работи най-добре? CTV (Connected TV) все още не е в центъра на вниманието на нашата електронна търговия, но развитието в чужбина предполага, че това скоро може да се промени. Ново проучване на RTL AdAlliance предлага ясни данни и тенденции, които си струва […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+