4 мин. четене

Модна електронна търговия в Обединеното кралство 2024: Тенденции в растежа и абонамента на BNPL

Начинът, по който клиентите купуват и плащат за дрехите си, се променя значително на пазара на модна електронна търговия в Обединеното кралство. Според данни на InternetRetailing, индустрията преживява забележителни промени, водени от интригуващи тенденции в абонаментните услуги, предпочитанията за доставка и методите на плащане.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Модна електронна търговия в Обединеното кралство 2024: Тенденции в растежа и абонамента на BNPL
Източник: Depositphotos

Абонаментни услуги за мода

Въпреки че са иновативни, модните абонаментни кутии са само умерено приети; 5% от модните електронни купувачи в Обединеното кралство избират да се абонират за кутии за аксесоари, докато 8% избират кутии за дрехи и обувки. Когато Stitch Fix, значим играч от 2019 г., обяви напускането си от пазара в Обединеното кралство през 2023 г., позовавайки се на макроикономически натиск, това привлече вниманието към трудностите на пазара.

Абонаментите, които се фокусират върху доставката, обаче са по-успешни; 26,7% от купувачите на мода имат годишни абонаменти за подобрени услуги за доставка. Тъй като очакванията на потребителите за удобно пазаруване нарастват, тези абонати се възползват предимно от безплатна доставка (83,6%) и опции за ускорена доставка (68,4%).

Еволюцията на методите на плащане в модната електронна търговия

Предпочитанията за плащания показват както последователност, така и промяна. Тъй като 92% от потребителите използват дебитни или кредитни карти, традиционните методи на плащане все още са популярни, но дигиталните алтернативи стават все по-популярни. 61% от купувачите на мода използват услуги за плащане на трети страни като PayPal, а 36% от потребителите вече използват мобилни плащания, чиято популярност е удвоена.

fashion uk - payment methods

Source: Internetretailing

Възходът на услугите „Купи сега, плати по-късно“

Една особено интригуваща тенденция се наблюдава в индустрията „купи сега, плати по-късно“ (BNPL). Въпреки че използването леко е намаляло от 25% на 23%, пазарът е нараснал значително, като се е увеличил четири пъти от 2020 г. насам.

Според прогнозите той ще надхвърли 16,7 милиарда паунда, изразходвани през 2023 г. чрез BNPL услуги, достигайки 30 милиарда паунда тази година.

Въпреки че се придържат към етичните стандарти за кредитиране, големите модни търговци на дребно възприеха опциите за BNPL. Например, клиентите могат да разделят плащанията на няколко вноски с гъвкавите планове за плащане на Shein чрез Klarna и Clearpay.

Подобно на това, ASOS предлага редица планове за разсрочено плащане, но техните страници за плащане показват на видно място предупреждения относно отговорното харчене.

Променящият се пейзаж на плащанията е отражение на по-широки промени в поведението на потребителите и финансовите предпочитания, въпреки че търговците на дребно подчертават стойността на внимателното харчене, когато използват опции за забавени плащания.

Споделяне на статия
Подобни статии
Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?
3 мин. четене

Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?

През 2025 г. онлайн търговците на дребно са изправени пред безпрецедентно предизвикателство: вниманието на потребителите е фрагментирано в безброй приложения, платформи и устройства. Последните проучвания показват драматична промяна в поведението на потребителите – линейната телевизионна гледаемост е спаднала под 50% от общото екранно време.

Прочетете статия
Тръмп заплашва ЕС с нови мита
3 мин. четене

Тръмп заплашва ЕС с нови мита

Според Ройтерс президентът на САЩ Доналд Тръмп описа търговските практики на ЕС като „много, много лоши“ за САЩ и обяви планове за налагане на нови мита на ЕС на 21 януари. Потенциално голяма промяна в търговията между САЩ и ЕС може да бъде резултат от декларацията на Тръмп в Белия дом, че митата са „единственият […]

Прочетете статия
Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят
6 мин. четене

Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят

Само 26% от клиентите оценяват дигиталните изживявания като отлични. Какво може да се направи? Миналата година се наблюдава скок в новините за унифицирани данни и генеративен AI, като и двете имат потенциала да трансформират клиентското изживяване. Защо персонализацията често се проваля? И какво отличава пазарните лидери от другите компании? Докладът на Adobe Digital Trends 2024 […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+