2 мин. четене

Новата сделка на TikTok с Amazon ще промени начина, по който пазарувате в приложенията

Социалната мрежа TikTok направи голям ход за подобряване на онлайн пазаруването си, като обяви новаторски отношения с Amazon. Целта на това партньорство е да улесни пазаруването за потребителите на TikTok, като им позволи да купуват неща от Amazon направо в приложението.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Новата сделка на TikTok с Amazon ще промени начина, по който пазарувате в приложенията
Източник: Depositphotos

Важни части от интеграцията

1. Лесно пазаруване от Amazon в приложението

2. Еднократна, безопасна връзка между акаунтите в TikTok и Amazon

3. Обявите в TikTok показват цени в реално време, допустимост за членство в Prime и прогнози за пристигане

Последният опит на TikTok да стимулира търговията в приложението е връзката. Тази тенденция се разраства бързо на места като Китай, но все още не е наложила много в западните страни.

Обстановка: Индустрия

Amazon работи с други социални мрежи по същия начин, като Meta и Snapchat. Твърди се, че Pinterest следва тази тенденция, но не е направено публично съобщение.

Възможни проблеми

Хората в САЩ винаги гледат внимателно TikTok, защото смятат, че има връзки с китайското правителство. Някои потребители може да се колебаят да свържат акаунтите си в Amazon , защото се страхуват, че информацията им ще бъде споделена.

Как работи TikTok

Приложението се надява, че лекотата на използване ще накара хората да не се притесняват да го използват. Като улеснява пазаруването, социалната мрежа TikTok иска да промени начина, по който действат потребителите , и да накара повече хора да купуват неща в приложението.

Какво означава това за онлайн пазаруване

Тази връзка показва, че социалните медии и онлайн пазаруването стават все по-свързани, което може да промени начина, по който хората намират и купуват неща онлайн.

Тъй като социалната търговия се променя през цялото време, тази комбинация от TikTok и Amazon може да се превърне в стандарт за това как приложенията за социални медии трябва да работят с пазаруването.

 

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU