2 мин. четене

Новата сделка на TikTok с Amazon ще промени начина, по който пазарувате в приложенията

Социалната мрежа TikTok направи голям ход за подобряване на онлайн пазаруването си, като обяви новаторски отношения с Amazon. Целта на това партньорство е да улесни пазаруването за потребителите на TikTok, като им позволи да купуват неща от Amazon направо в приложението.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Новата сделка на TikTok с Amazon ще промени начина, по който пазарувате в приложенията
Източник: Depositphotos

Важни части от интеграцията

1. Лесно пазаруване от Amazon в приложението

2. Еднократна, безопасна връзка между акаунтите в TikTok и Amazon

3. Обявите в TikTok показват цени в реално време, допустимост за членство в Prime и прогнози за пристигане

Последният опит на TikTok да стимулира търговията в приложението е връзката. Тази тенденция се разраства бързо на места като Китай, но все още не е наложила много в западните страни.

Обстановка: Индустрия

Amazon работи с други социални мрежи по същия начин, като Meta и Snapchat. Твърди се, че Pinterest следва тази тенденция, но не е направено публично съобщение.

Възможни проблеми

Хората в САЩ винаги гледат внимателно TikTok, защото смятат, че има връзки с китайското правителство. Някои потребители може да се колебаят да свържат акаунтите си в Amazon , защото се страхуват, че информацията им ще бъде споделена.

Как работи TikTok

Приложението се надява, че лекотата на използване ще накара хората да не се притесняват да го използват. Като улеснява пазаруването, социалната мрежа TikTok иска да промени начина, по който действат потребителите , и да накара повече хора да купуват неща в приложението.

Какво означава това за онлайн пазаруване

Тази връзка показва, че социалните медии и онлайн пазаруването стават все по-свързани, което може да промени начина, по който хората намират и купуват неща онлайн.

Тъй като социалната търговия се променя през цялото време, тази комбинация от TikTok и Amazon може да се превърне в стандарт за това как приложенията за социални медии трябва да работят с пазаруването.

 

Споделяне на статия
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+