3 мин. четене

Нови прозрения за B2B кампаниите в LinkedIn

Тези, които искат да успеят в B2B маркетинга, трябва да разберат нуждите и мотивацията на другите компании. За разлика от B2C маркетинга, който често работи с емоционални импулси, B2B маркетингът се основава на дългосрочни взаимоотношения, доверие и професионален опит. Това означава, че стратегията трябва да бъде съобразена с всеки клиент. С една дума, тя е наистина разнообразна.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Нови прозрения за B2B кампаниите в LinkedIn
Източник: Depositphotos

Разнообразна е и презентацията, представена от LinkedIn в сътрудничество с MAGNA Media Trials. Последните изследвания на тези компании говорят за ключови фактори, които влияят върху успеха в B2B рекламата. В свободно достъпен документ от 22 страници той предоставя информация за ефективността на кампаниите в LinkedIn. Как да го направите?

Видеорекламите превъзхождат другите формати

Оказва се, че видео рекламите в LinkedIn са особено ефективни. В сравнение с други видове реклами, те генерират по-висока ангажираност по ключови показатели за ефективност. Банерните реклами също постигат добри резултати, но видеото остава предпочитаният формат за по-добри резултати.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Яснотата на посланието и креативността вървят ръка за ръка

В B2B хората на позиции за вземане на решения наблягат на ясни и ясни послания в рекламите. Въпреки че креативността е важна, основната цел трябва да бъде яснота, така че посланието да резонира с професионалната аудитория.

Въпреки че ясно формулираните послания са важни, проучването твърди, че B2B аудиторията все още оценява креативното и ангажиращо съдържание. Повечето настоящи кампании обаче не успяват в това отношение, което сочи значителна възможност за марките, които могат да комбинират креативност с ясно послание.

Хумористичното съдържание често не отговаря на очакванията в B2B кампаниите. Ако обмисляте да използвате хумор, важно е внимателно да тествате съобщенията си с целевата аудитория, за да избегнете потенциални клопки.

Хуморът е като солта – внимавайте за дозировката.

За професионалистите в електронната търговия проучването показва, че комбинирането на креативност с ясно, кратко послание във видео формат може да бъде успешна стратегия в B2B рекламата. Съсредоточете се върху предаването на послание, което ще резонира с целевата аудитория. За да се откроите на настоящия пазар, опитайте се да намерите баланс между креативност и професионализъм.

Споделяне на статия
Подобни статии
Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си
4 мин. четене

Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си

Meta разширява Opportunity Score – показател, който незабавно разкрива в Ads Manager как можете да подобрите кампаниите и да намалите разходите. Този нов показател, базиран на изкуствен интелект, достига до повече рекламодатели след тестване. Той предоставя ясен резултат от кампанията и конкретни предложения за подобрение.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността
4 мин. четене

Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността

Наскоро три големи британски марки за търговия на дребно – Marks & Spencer, Co-op и Harrods – станаха жертва на мащабни кибератаки, които значително нарушиха дейността им и разкриха сериозни пропуски в сигурността на техните ИТ системи. Тези инциденти подчертават нарастващите заплахи за киберсигурността, пред които е изправен секторът на търговията на дребно в Обединеното […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ
4 мин. четене

GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ

GPeC SUMMIT, най-значимото събитие за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и Източна Европа, ще отпразнува своята 20-та годишнина през май 2025 г. с изключителна двудневна програма. Събитието ще привлече елита на дигиталния пазар, включително повече от 800 участници на ниво C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+