3 мин. четене

Нови прозрения за B2B кампаниите в LinkedIn

Тези, които искат да успеят в B2B маркетинга, трябва да разберат нуждите и мотивацията на другите компании. За разлика от B2C маркетинга, който често работи с емоционални импулси, B2B маркетингът се основава на дългосрочни взаимоотношения, доверие и професионален опит. Това означава, че стратегията трябва да бъде съобразена с всеки клиент. С една дума, тя е наистина разнообразна.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Нови прозрения за B2B кампаниите в LinkedIn
Източник: Depositphotos

Разнообразна е и презентацията, представена от LinkedIn в сътрудничество с MAGNA Media Trials. Последните изследвания на тези компании говорят за ключови фактори, които влияят върху успеха в B2B рекламата. В свободно достъпен документ от 22 страници той предоставя информация за ефективността на кампаниите в LinkedIn. Как да го направите?

Видеорекламите превъзхождат другите формати

Оказва се, че видео рекламите в LinkedIn са особено ефективни. В сравнение с други видове реклами, те генерират по-висока ангажираност по ключови показатели за ефективност. Банерните реклами също постигат добри резултати, но видеото остава предпочитаният формат за по-добри резултати.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Яснотата на посланието и креативността вървят ръка за ръка

В B2B хората на позиции за вземане на решения наблягат на ясни и ясни послания в рекламите. Въпреки че креативността е важна, основната цел трябва да бъде яснота, така че посланието да резонира с професионалната аудитория.

Въпреки че ясно формулираните послания са важни, проучването твърди, че B2B аудиторията все още оценява креативното и ангажиращо съдържание. Повечето настоящи кампании обаче не успяват в това отношение, което сочи значителна възможност за марките, които могат да комбинират креативност с ясно послание.

Хумористичното съдържание често не отговаря на очакванията в B2B кампаниите. Ако обмисляте да използвате хумор, важно е внимателно да тествате съобщенията си с целевата аудитория, за да избегнете потенциални клопки.

Хуморът е като солта – внимавайте за дозировката.

За професионалистите в електронната търговия проучването показва, че комбинирането на креативност с ясно, кратко послание във видео формат може да бъде успешна стратегия в B2B рекламата. Съсредоточете се върху предаването на послание, което ще резонира с целевата аудитория. За да се откроите на настоящия пазар, опитайте се да намерите баланс между креативност и професионализъм.

Споделяне на статия
Подобни статии
Овладяване на B2B продуктовия мениджмънт: предизвикателства и стратегии
5 мин. четене

Овладяване на B2B продуктовия мениджмънт: предизвикателства и стратегии

Проучване от 2024 г. на Akeneo разкри, че почти всички B2B компании са изправени пред значителни предизвикателства в управлението на продуктите, особено при управлението на информацията за продуктите. Това обхваща трудностите, с които се сблъскват фирмите, за да гарантират, че подробностите за техния продукт са точни, изчерпателни, актуални и последователни в различни канали и платформи. […]

Прочетете статия
Стратегия за привличане на B2B клиенти: Балансиране на дигиталните и традиционните подходи
4 мин. четене

Стратегия за привличане на B2B клиенти: Балансиране на дигиталните и традиционните подходи

B2B маркетинговите организации са разработили холистични подходи за привличане на клиенти, които вече не разчитат много на личен контакт. Тези модерни b2b стратегии за привличане на клиенти обхващат разнообразна комбинация от дигитални и традиционни канали, отразяващи развиващия се пейзаж на бизнес взаимодействията. От използването на социалните медии и дигиталната реклама до съживяването на ролята на […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+