Разнообразна е и презентацията, представена от LinkedIn в сътрудничество с MAGNA Media Trials. Последните изследвания на тези компании говорят за ключови фактори, които влияят върху успеха в B2B рекламата. В свободно достъпен документ от 22 страници той предоставя информация за ефективността на кампаниите в LinkedIn. Как да го направите?
Видеорекламите превъзхождат другите формати
Оказва се, че видео рекламите в LinkedIn са особено ефективни. В сравнение с други видове реклами, те генерират по-висока ангажираност по ключови показатели за ефективност. Банерните реклами също постигат добри резултати, но видеото остава предпочитаният формат за по-добри резултати.
Яснотата на посланието и креативността вървят ръка за ръка
В B2B хората на позиции за вземане на решения наблягат на ясни и ясни послания в рекламите. Въпреки че креативността е важна, основната цел трябва да бъде яснота, така че посланието да резонира с професионалната аудитория.
Въпреки че ясно формулираните послания са важни, проучването твърди, че B2B аудиторията все още оценява креативното и ангажиращо съдържание. Повечето настоящи кампании обаче не успяват в това отношение, което сочи значителна възможност за марките, които могат да комбинират креативност с ясно послание.
Хумористичното съдържание често не отговаря на очакванията в B2B кампаниите. Ако обмисляте да използвате хумор, важно е внимателно да тествате съобщенията си с целевата аудитория, за да избегнете потенциални клопки.
Хуморът е като солта – внимавайте за дозировката.
За професионалистите в електронната търговия проучването показва, че комбинирането на креативност с ясно, кратко послание във видео формат може да бъде успешна стратегия в B2B рекламата. Съсредоточете се върху предаването на послание, което ще резонира с целевата аудитория. За да се откроите на настоящия пазар, опитайте се да намерите баланс между креативност и професионализъм.