Групата изгражда дистрибуторски център в Полша. От новото място поръчките ще се събират и изпращат до клиенти в Германия.
Германската Otto Group наскоро обяви, че приходите са намалели с 9% през 2023 г., достигайки общо 10,8 милиарда евро. В същото време онлайн универсален магазин Otto увеличи броя на партньорите си за търговия на дребно с 33% до над 6 500. Компанията също така обяви, че отваря своя пазар за европейски продавачи.
Инвестиция от 150 милиона евро
За да подкрепи по-нататъшния растеж на електронната търговия, компанията инвестира в своите логистични операции. Компанията наскоро инвестира повече от 150 милиона евро в изграждането на автоматизиран склад за совалки с площ от 16 300 квадратни метра в Германия. Очаква се да заработи това лято. С този склад компанията има за цел да обработва поръчки в рамките на няколко часа и да предлага доставка в същия ден.
Нов дистрибуторски център в Полша
Hermes Fulfilment Group открива нов корабен център в Полша. Това е първият път, когато групата изгражда изцяло нов обект извън Германия. Центърът за изпълнение ще бъде с обща площ от 118 000 квадратни метра и ще започне да функционира през втората половина на тази година. Оттам до 1900 служители ще съхраняват, вземат и изпращат стоки на Otto до германски клиенти.
„Полша е много важна за европейска компания като нашата. Преди всичко можем да доставим от Илова до големи части на Германия в деня след поръчката. Политиците и администрацията бяха много подкрепящи. В същото време разширяваме нашата складова логистика в германските локации“, каза Михаел Ото, председател на Надзорния съвет и бивш главен изпълнителен директор на Otto Group.