2 мин. четене

Ото възлага част от логистиката на Полша

Германският гигант в електронната търговия Otto обяви, че аутсорсва част от собствената си логистика.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Ото възлага част от логистиката на Полша
Източник: Depositphotos

Групата изгражда дистрибуторски център в Полша. От новото място поръчките ще се събират и изпращат до клиенти в Германия.

Германската Otto Group наскоро обяви, че приходите са намалели с 9% през 2023 г., достигайки общо 10,8 милиарда евро. В същото време онлайн универсален магазин Otto увеличи броя на партньорите си за търговия на дребно с 33% до над 6 500. Компанията също така обяви, че отваря своя пазар за европейски продавачи.

Инвестиция от 150 милиона евро

За да подкрепи по-нататъшния растеж на електронната търговия, компанията инвестира в своите логистични операции. Компанията наскоро инвестира повече от 150 милиона евро в изграждането на автоматизиран склад за совалки с площ от 16 300 квадратни метра в Германия. Очаква се да заработи това лято. С този склад компанията има за цел да обработва поръчки в рамките на няколко часа и да предлага доставка в същия ден.

Source: Depositphotos

Нов дистрибуторски център в Полша

Hermes Fulfilment Group открива нов корабен център в Полша. Това е първият път, когато групата изгражда изцяло нов обект извън Германия. Центърът за изпълнение ще бъде с обща площ от 118 000 квадратни метра и ще започне да функционира през втората половина на тази година. Оттам до 1900 служители ще съхраняват, вземат и изпращат стоки на Otto до германски клиенти.

„Полша е много важна за европейска компания като нашата. Преди всичко можем да доставим от Илова до големи части на Германия в деня след поръчката. Политиците и администрацията бяха много подкрепящи. В същото време разширяваме нашата складова логистика в германските локации“, каза Михаел Ото, председател на Надзорния съвет и бивш главен изпълнителен директор на Otto Group.

Споделяне на статия
Подобни статии
Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си
4 мин. четене

Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си

Meta разширява Opportunity Score – показател, който незабавно разкрива в Ads Manager как можете да подобрите кампаниите и да намалите разходите. Този нов показател, базиран на изкуствен интелект, достига до повече рекламодатели след тестване. Той предоставя ясен резултат от кампанията и конкретни предложения за подобрение.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността
4 мин. четене

Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността

Наскоро три големи британски марки за търговия на дребно – Marks & Spencer, Co-op и Harrods – станаха жертва на мащабни кибератаки, които значително нарушиха дейността им и разкриха сериозни пропуски в сигурността на техните ИТ системи. Тези инциденти подчертават нарастващите заплахи за киберсигурността, пред които е изправен секторът на търговията на дребно в Обединеното […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ
4 мин. четене

GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ

GPeC SUMMIT, най-значимото събитие за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и Източна Европа, ще отпразнува своята 20-та годишнина през май 2025 г. с изключителна двудневна програма. Събитието ще привлече елита на дигиталния пазар, включително повече от 800 участници на ниво C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+