2 мин. четене

Ото възлага част от логистиката на Полша

Германският гигант в електронната търговия Otto обяви, че аутсорсва част от собствената си логистика.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Ото възлага част от логистиката на Полша
Източник: Depositphotos

Групата изгражда дистрибуторски център в Полша. От новото място поръчките ще се събират и изпращат до клиенти в Германия.

Германската Otto Group наскоро обяви, че приходите са намалели с 9% през 2023 г., достигайки общо 10,8 милиарда евро. В същото време онлайн универсален магазин Otto увеличи броя на партньорите си за търговия на дребно с 33% до над 6 500. Компанията също така обяви, че отваря своя пазар за европейски продавачи.

Инвестиция от 150 милиона евро

За да подкрепи по-нататъшния растеж на електронната търговия, компанията инвестира в своите логистични операции. Компанията наскоро инвестира повече от 150 милиона евро в изграждането на автоматизиран склад за совалки с площ от 16 300 квадратни метра в Германия. Очаква се да заработи това лято. С този склад компанията има за цел да обработва поръчки в рамките на няколко часа и да предлага доставка в същия ден.

Source: Depositphotos

Нов дистрибуторски център в Полша

Hermes Fulfilment Group открива нов корабен център в Полша. Това е първият път, когато групата изгражда изцяло нов обект извън Германия. Центърът за изпълнение ще бъде с обща площ от 118 000 квадратни метра и ще започне да функционира през втората половина на тази година. Оттам до 1900 служители ще съхраняват, вземат и изпращат стоки на Otto до германски клиенти.

„Полша е много важна за европейска компания като нашата. Преди всичко можем да доставим от Илова до големи части на Германия в деня след поръчката. Политиците и администрацията бяха много подкрепящи. В същото време разширяваме нашата складова логистика в германските локации“, каза Михаел Ото, председател на Надзорния съвет и бивш главен изпълнителен директор на Otto Group.

Споделяне на статия
Подобни статии
Пазаруването на живо в Германия се възприема бавно
3 мин. четене

Пазаруването на живо в Германия се възприема бавно

Скорошно проучване на ECC Köln разкрива, че пазаруването на живо в Германия, известно още като „пазаруване в потока“, набира признание. Шест от всеки десет германски потребители вече разбират концепцията, удвоявайки нивото на осведоменост от преди три години. Въпреки това степента на приемане на пазаруването на живо в Германия остава ниска.

Прочетете статия
Приходите на OpenAI нарастват със 1700% на фона на набирането на средства от 7 милиарда долара
4 мин. четене

Приходите на OpenAI нарастват със 1700% на фона на набирането на средства от 7 милиарда долара

Със 1700% увеличение на месечните си приходи от началото на 2023 г., OpenAI може да се похвали, че е истинска история на успеха. Умело яхвайки вълната на генеративния AI, калифорнийският стартъп уверява, че финансите му са в отлично състояние и подготвя почвата за осигуряване на значителен кръг за набиране на средства. OpenAI се готви да […]

Прочетете статия
Холандската електронна търговия е изправена пред сериозен недостиг на дигитални умения
3 мин. четене

Холандската електронна търговия е изправена пред сериозен недостиг на дигитални умения

Ново проучване на пазара на труда показва, че бизнесът с електронна търговия в Холандия е засегнат от голяма липса на дигитални умения. Лудост е, че девет от десет компании в тази област казват, че служителите им не знаят достатъчно за дигиталните инструменти. Paneia, изследователска компания, направи проучването за Thuiswinkel.org, което показва, че липсата на дигитални […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+