2 мин. четене

Ото възлага част от логистиката на Полша

Германският гигант в електронната търговия Otto обяви, че аутсорсва част от собствената си логистика.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Ото възлага част от логистиката на Полша
Източник: Depositphotos

Групата изгражда дистрибуторски център в Полша. От новото място поръчките ще се събират и изпращат до клиенти в Германия.

Германската Otto Group наскоро обяви, че приходите са намалели с 9% през 2023 г., достигайки общо 10,8 милиарда евро. В същото време онлайн универсален магазин Otto увеличи броя на партньорите си за търговия на дребно с 33% до над 6 500. Компанията също така обяви, че отваря своя пазар за европейски продавачи.

Инвестиция от 150 милиона евро

За да подкрепи по-нататъшния растеж на електронната търговия, компанията инвестира в своите логистични операции. Компанията наскоро инвестира повече от 150 милиона евро в изграждането на автоматизиран склад за совалки с площ от 16 300 квадратни метра в Германия. Очаква се да заработи това лято. С този склад компанията има за цел да обработва поръчки в рамките на няколко часа и да предлага доставка в същия ден.

Source: Depositphotos

Нов дистрибуторски център в Полша

Hermes Fulfilment Group открива нов корабен център в Полша. Това е първият път, когато групата изгражда изцяло нов обект извън Германия. Центърът за изпълнение ще бъде с обща площ от 118 000 квадратни метра и ще започне да функционира през втората половина на тази година. Оттам до 1900 служители ще съхраняват, вземат и изпращат стоки на Otto до германски клиенти.

„Полша е много важна за европейска компания като нашата. Преди всичко можем да доставим от Илова до големи части на Германия в деня след поръчката. Политиците и администрацията бяха много подкрепящи. В същото време разширяваме нашата складова логистика в германските локации“, каза Михаел Ото, председател на Надзорния съвет и бивш главен изпълнителен директор на Otto Group.

Споделяне на статия
Подобни статии
Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?
3 мин. четене

Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?

През 2025 г. онлайн търговците на дребно са изправени пред безпрецедентно предизвикателство: вниманието на потребителите е фрагментирано в безброй приложения, платформи и устройства. Последните проучвания показват драматична промяна в поведението на потребителите – линейната телевизионна гледаемост е спаднала под 50% от общото екранно време.

Прочетете статия
Тръмп заплашва ЕС с нови мита
3 мин. четене

Тръмп заплашва ЕС с нови мита

Според Ройтерс президентът на САЩ Доналд Тръмп описа търговските практики на ЕС като „много, много лоши“ за САЩ и обяви планове за налагане на нови мита на ЕС на 21 януари. Потенциално голяма промяна в търговията между САЩ и ЕС може да бъде резултат от декларацията на Тръмп в Белия дом, че митата са „единственият […]

Прочетете статия
Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят
6 мин. четене

Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят

Само 26% от клиентите оценяват дигиталните изживявания като отлични. Какво може да се направи? Миналата година се наблюдава скок в новините за унифицирани данни и генеративен AI, като и двете имат потенциала да трансформират клиентското изживяване. Защо персонализацията често се проваля? И какво отличава пазарните лидери от другите компании? Докладът на Adobe Digital Trends 2024 […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+