2 мин. четене

Ото възлага част от логистиката на Полша

Германският гигант в електронната търговия Otto обяви, че аутсорсва част от собствената си логистика.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Ото възлага част от логистиката на Полша
Източник: Depositphotos

Групата изгражда дистрибуторски център в Полша. От новото място поръчките ще се събират и изпращат до клиенти в Германия.

Германската Otto Group наскоро обяви, че приходите са намалели с 9% през 2023 г., достигайки общо 10,8 милиарда евро. В същото време онлайн универсален магазин Otto увеличи броя на партньорите си за търговия на дребно с 33% до над 6 500. Компанията също така обяви, че отваря своя пазар за европейски продавачи.

Инвестиция от 150 милиона евро

За да подкрепи по-нататъшния растеж на електронната търговия, компанията инвестира в своите логистични операции. Компанията наскоро инвестира повече от 150 милиона евро в изграждането на автоматизиран склад за совалки с площ от 16 300 квадратни метра в Германия. Очаква се да заработи това лято. С този склад компанията има за цел да обработва поръчки в рамките на няколко часа и да предлага доставка в същия ден.

Source: Depositphotos

Нов дистрибуторски център в Полша

Hermes Fulfilment Group открива нов корабен център в Полша. Това е първият път, когато групата изгражда изцяло нов обект извън Германия. Центърът за изпълнение ще бъде с обща площ от 118 000 квадратни метра и ще започне да функционира през втората половина на тази година. Оттам до 1900 служители ще съхраняват, вземат и изпращат стоки на Otto до германски клиенти.

„Полша е много важна за европейска компания като нашата. Преди всичко можем да доставим от Илова до големи части на Германия в деня след поръчката. Политиците и администрацията бяха много подкрепящи. В същото време разширяваме нашата складова логистика в германските локации“, каза Михаел Ото, председател на Надзорния съвет и бивш главен изпълнителен директор на Otto Group.

Споделяне на статия
Подобни статии
Защо Shein подава своето IPO тайно?
5 мин. четене

Защо Shein подава своето IPO тайно?

След неуспешни опити в Ню Йорк и Лондон, гигантът на бързата мода предприема безпрецедентен подход, за да стане публичен. Ето защо това е важно за цялата индустрия на търговията на дребно.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Amazon създаде собствено звено за борба с престъпността – ето резултатите
4 мин. четене

Amazon създаде собствено звено за борба с престъпността – ето резултатите

Бивши агенти на ФБР, федерални прокурори и служители на разузнаването сега работят в Amazon. Тяхната мисия? Преследвайте престъпници, продаващи фалшиви продукти. И те печелят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Как литовският стартъп достигна 12,5 милиарда долара, без да стане публичен
3 мин. четене

Как литовският стартъп достигна 12,5 милиарда долара, без да стане публичен

Всички познават Vinted за покупка и продажба на дрехи, но малцина осъзнават как този литовски стартъп се е превърнал в гигант за 12,5 милиарда долара. Въпреки че остават частни, те са изградили една от най-големите успешни истории за електронна търговия в Европа и техният растеж може да ви изненада.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU