26 мин. четене

Партньорският маркетинг като стратегия за ефективност

Партньорският маркетинг служи като отлична стратегия, при която както търговците, така и партньорите могат да се възползват. Като си партнират с издатели, фирмите могат да популяризират своите продукти или услуги и накрая да разширят обхвата и приходите си от продажби, без да правят никакви разходи в началото. Ключово предимство на партньорския маркетинг като стратегия за ефективност е неговата мащабируемост. Повече трафик и реализации означава повече продажби както за търговци, така и за партньори. Измерването на показатели като честота на кликване, процент на реализация и възвръщаемост на инвестициите улеснява както търговците, така и партньорите да продължат да подобряват стратегиите си. В крайна сметка партньорският маркетинг е една от най-продуктивните стратегии, тъй като позволява на търговците да подобрят видимостта и присъствието на своята марка. От друга страна, афилиатите също могат да печелят доходи чрез популяризиране на подходящи продукти и съдържание сред тези аудитории.

Kristýna Gröbnerová
Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Партньорският маркетинг като стратегия за ефективност
Източник: Depositphotos

Разбиране на партньорския маркетинг

Партньорският маркетинг е изграден върху комисионна структура. Както е обяснено в статията за Lead Generation World, партньорите – известни също като трети страни – получават заплащане от фирмите за трафик или продажби, произведени чрез техните маркетингови усилия. Това споразумение работи и за двете страни: партньорите печелят приходи, като рекламират бизнеса пред аудиторията си, а в замяна получават компенсация за усилията си. В резултат на това партньорите печелят приходи за маркетинг на продукти, които смятат, че си заслужават, а фирмите увеличават продажбите и популярността си.

Affiliate Marketing as a Performance Strategy

Source: Backlinko, 2025

Ролята на търговците

Тези, които предоставят стоки или услуги, са търговци на дребно или предприятия. Както посочва Нийл Пател, те си партнират с филиали, чиято отговорност е да продават продуктите. Чрез това сътрудничество търговците могат да навлязат на нови географски пазари, без да правят първоначални разходи за реклама. Тази стратегия им помага да разширят аудиторията си и да увеличат продажбите с минимални разходи.

Източник: Backlinko, 2025 г., https://backlinko.com/affiliate-marketing г.

Пътуването на партньора

Много търговци демонстрираха, че партньорският маркетинг има много потенциални възможности за печалба. Докато се подготвяте за пътуването към рентабилност в партньорския маркетинг, първо трябва да положите основите, като имате солидна стратегия за партньорски маркетинг.

Какво е партньорска маркетингова стратегия?

Според маркетинговата стратегия на Konker, маркетолозите трябва да са си поставили цели, да изберат правилните партньори, да установят атрактивни комисионни и да разработят необходимите маркетингови ресурси. Когато тези партньори популяризират вашите продукти, има по-големи шансове за аудитория, която се интересува от вашите предложения. Тази стратегия повишава ефективността на вашия маркетинг и реализации.

Xperiencify обяснява как да стартирате успешна партньорска маркетингова кампания:

Определете вашата целева аудитория и ниша

Започнете с идентифициране на конкретната ниша от продукти, които искате да продавате и впоследствие да популяризирате. Работете за добре познати вечнозелени ниши, например дрехи, електроника или хранителни добавки. Тесните дефинирани ниши имат голяма вероятност за стабилна аудитория и добри реализации.

Изберете правилната платформа

Помислете за вашите стремежи, защото този сайт е мястото, където ще поставите началото на вашия бизнес. Изберете такъв, който отговаря на вашия тип бизнес, било то Shopify за онлайн магазини, WordPress за блогове или персонализирани уебсайтове за разширени функции.

Настроихте ли вече всичко?

В този случай можете да продължите и да потърсите най-добрата партньорска мрежа за вашата аудитория и продуктите или услугите, които продавате.

Избор на най-добра партньорска мрежа

Можете да работите с различни мрежи, като започнете с глобални като Awin, Tradedoubler и други, които имат много издатели и програми. Ако това, което търсите, е насочено към по-малки мрежи с обширни познания за пазара в определена област, тогава можете да разгледате Dognet за Словакия и други близки страни или 2Performant за Румъния.

Помислете за географските райони, към които възнамерявате да се насочите, продавайки продуктите си, преди да започнете да рекламирате. Локалната мрежа може да работи по-добре, ако искате да се насочите към по-малки пазари, докато ако искате да достигнете до други пазари, тогава глобалната мрежа може да е най-подходяща за вашите нужди.

Source: Backlinko, 2025, https://backlinko.com/affiliate-marketing 

Source: Backlinko, 2025

Как да настроите партньорска програма

Установете подробностите, необходими за партньорския маркетинг. Това включва продължителността на бисквитките, комисионните и какво представлява изплащането. Някои може да попитат как правилно да започнете партньорска маркетингова кампания . Сега не забравяйте, че ще трябва да настроите летвата и за издателите. Това означава да им дадете продуктови емисии, банери, промоционални кодове и други маркетингови материали, които им позволяват да рекламират вашия бизнес – дайте им инструментите и материалите, които им позволяват да си вършат работата правилно.

Избор на издатели 

Издателите в избраната партньорска мрежа трябва да са свързани с Вашите бизнес и маркетингови цели. Разбирането как да разработите ефективна стратегия за партньорски маркетинг е от ключово значение за извършването на тези избори. Фокусираните планове за партньорски маркетинг винаги започват с фокусиране върху типа издател, който най-добре ще обслужва вашите цели. Можете например да си партнирате с:

CSS партньори: Отлично създавате кампании за Пазаруване с Google и предоставяте продуктите си на потребителите, които ги търсят.

👉🏽 Съвет: Ето един партньор, който си струва да се обмисли – Selltoro, автоматизиран маркетолог с голям обхват в цяла Европа.  Selltoro помага за увеличаване на видимостта на електронните магазини и техните продукти с помощта на Google Shopping, така че те да получат правилния трафик. Освен това Selltoro си сътрудничи с много партньорски мрежи, което го прави чудесен партньор за фирми, които имат за цел да оптимизират своя обхват и производителност.

Сайтове за ваучери и промоционални кодове: Предназначени да се насочат към купувачи на едро, които са ловци на изгодни сделки, докато рекламират продуктите по време на специални оферти и промоции.

👉🏽 Съвет: Помислете за партньорство с добре познати сайтове за ваучери и промоционални кодове като Groupon или iGraal.

Сайтове за прегледи и сравнения: Привлича потенциални купувачи, които възнамеряват да купят и използват продукта, като го излагат заедно с конкурентите в подробен анализ.

Създатели и инфлуенсъри: Използвайте социални медийни платформи като Instagram, Tiktok, Youtube или блогове, за да достигнете до по-конкретна аудитория с реално и свързано съдържание.

👉🏽 Предложение: Въпреки че микроинфлуенсърите може да нямат много последователи, те все пак са в състояние да създадат по-дълбоки връзки и взаимоотношения с аудиторията си, като по този начин ги правят добра цел за маркетингови цели. Такива инфлуенсъри могат значително да повлияят на своите последователи, защото мнението им има значение за тях.

Имейл маркетолози: Партнирайте си с издатели, които се насочват към конкретни имейл списъци и изпращат кампании с персонализирани предложения, отговарящи на нуждите на клиента. Ако се чудите как да стартирате партньорска имейл маркетингова кампания за начинаещи, първо потърсете издатели, които имат сегментирани списъци. Те ще ви помогнат да получите правилните сделки, от които се нуждаете, и лесно да увеличите вашите партньорски оферти с правилните техники, които ще помогнат за увеличаване на реализациите.

Сайтове за лоялност и връщане на пари: Предложете кешбек или точки на купувачите си, ако закупят чрез вашата партньорска връзка.

Нишови уебсайтове и общности: Сътрудничете с форуми, блогове или уебсайтове, които обсъждат определена тема като родителство, игри или екологични материали.

Affiliates are individuals or businesses who promote products or services for other companies in exchange for commissions. They can be bloggers, social media influencers, website owners, or content creators. These affiliates use their platforms to recommend products to their audience. They earn money when their followers make purchases or take specific actions through unique referral links. Successful affiliates typically have strong marketing skills and understand their audience well. They can create engaging content that drives sales.

Source: Depositphotos

Наблюдавайте и анализирайте резултатите

Използвайте отчети от партньорската мрежа, за да анализирате и проследявате представянето. Можете да използвате процентите на реализация, възвръщаемостта на инвестициите и кликванията за целите на проследяването. Разберете издателите, които имат най-голяма възвръщаемост, и съответно променете стратегиите си.

📎 Защо е важно да се измерва ефективността на партньорската маркетингова кампания?

Показателите за ефективност са важни, тъй като ви позволяват да разберете по-добре какво работи и какво не, което определя решенията за разпределението на ресурсите и стратегията.
Как да измерите ефективността на партньорска маркетингова кампания: Проследявайте основни показатели като CTR, CVR и AOV. Това помага да разберете как можете да коригирате разходите за ресурси за конкретни партньорски взаимоотношения, да се насочите към печеливши издатели и да подобрите възвръщаемостта на инвестициите в кампанията.

👉🏽 Съвет: Уверете се, че са поставени ясно определени цели от самото начало и бъдете готови да коригирате кампанията веднага щом тя е в ход, за да се насочите към издателите с висока конверсия заедно със стратегиите.

Фокус върху оптимизацията на растежа

Използвайте различни издатели, променяйте комисионните и интегрирайте креативни сезонни сделки за вашата партньорска маркетингова програма. Във вашия партньорски маркетингов план винаги има потенциал за развитие. Как да разработите ефективна стратегия за партньорски маркетинг включва творческо въображение и много тестване, като се започне от избора на правилните издатели, правенето на нови оферти и промяната на кампанията ви. Съсредоточете се върху изграждането на по-дълбоки взаимоотношения, които водят до по-голяма стойност и взаимен растеж. Това често дава най-високи резултати

Ако се прилага правилно, вашата партньорска програма има потенциала да се превърне в полезен източник на доходи, стига да са избрани правилната ниша, инструменти и издатели. Постигането на това ниво на успех обаче не е постижимо, без да се посветят значителни усилия за наблюдение, подобряване и подхранване на полезни контакти с издатели, всички от които са от решаващо значение за гарантиране на успех в дългосрочен план.

Обяснение на моделите на плащане

Избор на правилното прилягане

При определянето на модел на плащане към вашия партньорски издател, първата и наистина най-важната стъпка е да имате необходимата информация. BigCommerce казва това за моделите на плащане, които са най-често използвани в повечето програми в наши дни:

Цена на кликване (CPC): При този модел плащането се извършва на издателя всеки път, когато посетител кликне върху рекламата. Плащането се извършва независимо от това дали дадено действие е предприето от посетител. Този модел работи много добре, когато целта е просто да увеличите трафика към даден сайт.

Цена на придобиване (CPA): За разлика от цената на кликване, този модел на плащане работи по начин, по който издателят получава компенсация само след извършване на рекламно действие – това може да бъде покупка, регистрация или друго конкретно действие. Тази форма на плащане за реклама се основава на ефективността и често е сред най-предпочитаните, когато са гарантирани определени и директни продажби и има желание да се сведат до минимум потенциалните рискове.

Цена на потенциален клиент (CPL): Това означава, че плащате на издателя за всеки потенциален клиент, който успешно генерира, като регистранти на уебсайтове или хора, попълващи формуляри. Този подход работи много добре за компании, които се стремят да разширят списъците си с клиенти.

Изборът на модел зависи от рекламните цели, продукта и толерантността към риска. Например, ако всичко, което искате, е сделки да бъдат сключени, тогава CPA определено работи във ваша полза. Ако целта е да привлечете повече посетители на вашия сайт, тогава CPC ще се справи добре. В случай, че искате да се съсредоточите върху генерирането на потенциални клиенти, CPL може да ви подхожда по-добре. В зависимост от избрания от вас модел, изберете този, който популяризира вашия бизнес и го прави полезен за вашите партньорски издатели.

Стратегии за успех

През годините видяхме как партньорският маркетинг се превърна в един от най-ефективните видове съвременен маркетинг, тъй като позволява на маркетолозите да навлязат на нови пазари, за да увеличат продажбите си с минимални разходи за реклама.

Какви са предимствата на стратегията за партньорски маркетинг?

Една от най-добрите характеристики на партньорския маркетинг е неговата достъпност. Според Impactmybiz.com рекламодателите поемат минимален риск, тъй като партньорският маркетинг е ориентиран към резултатите. Те плащат комисионна на партньор само след извършване на продажба или след генериране на потенциален клиент. Тази стратегия им позволява да се насочват към нови клиенти много по-ефективно. Освен това партньорите се възползват от подобрена разпознаваемост на марката, като рекламират своите последователи. Той постига това чрез реклама на потребители, които са по-трудни за насочване. Рекламодателите няма да трябва да харчат много за конвенционални маркетингови канали, за да се установят в нов регион, защото с използването на тези съществуващи общности те ще могат бързо да увеличат обхвата си.

Affiliate Marketing as a Performance Strategy

Source: Depositphotos

Генериране на съдържание и трафик

SEO оптимизация

Както отбелязва Backlinko, много е важно да оптимизирате съдържанието за търсачките. Ето няколко стратегии:

Проучване на ключови думи: Определете от какво се интересува аудиторията ви и използвайте тези ключови думи в цялото си съдържание. Инструментът за планиране на ключови думи на Google и KWFinder са някои от инструментите, които помагат при проучването на ключови думи.

SEO оптимизация на страницата: Използвайте подходящи заглавия, тагове и вътрешни връзки, за да организирате по-добре съдържанието си.

Качествени обратни връзки: Получаването на връзки от реномирани уебсайтове ще подобри авторитета и класирането на вашия домейн. BuzzSumo и Majestic предоставят възможности за намиране на обратни връзки. Изграждането на SEO връзки е важно, защото е ефективно за получаване на безплатен трафик, който е добър за конверсия и партньорски продажби.

Content marketing evolution: Affiliate Marketing as a Performance Strategy

Source: Depositphotos

Маркетинг на съдържанието

В партньорския маркетинг съдържанието е жизненоважно.  За по-добра стратегия като рекламодател можете да работите с партньори, за да създадете много специфични форми на съдържание, подходящи за вашата целева аудитория:

Отзиви за продукти:  Потърсете помощта на партньори, за да предоставите техните истински откровени мнения за вашите продукти. Отзивите могат да се събират чрез Trustpilot или Yotpo, за да се насърчи повишено доверие и надеждност на марката.

📊 Статията на Джаспър допълнително посочва,че през 2021 г. почти 70% от онлайн купувачите са прочели между един и 6 отзива на клиенти, преди да направят онлайн покупка.

Ръководства с инструкции: Сътрудничете си с партньори, за да определите предизвикателствата, пред които е изправен целевият ви пазар, и след това създайте ръководства, които използват вашия продукт или услуги, за да се справят директно с тези проблеми.

Видеосъдържание: Рекламодателите могат също да използват YouTube, за да обяснят как работят продуктите ви или да предоставят важна информация по други теми.

Показатели за ефективност

Фабриката за комисионни подчертава как да измерите успеха на вашите методи за партньорски маркетинг и най-важните ключови показатели за ефективност:

Честота на кликване (CTR): Това е съотношението на хората, които виждат и кликват върху партньорската връзка, спрямо хората, които виждат връзката.

Процент на реализация: Брой хора, които са кликнали върху връзката и са извършили последващото действие като покупка, регистрация и т.н.

Възвръщаемост на разходите за реклама (ROAS): Показва спечелените приходи от реклама за всеки инвестиран долар.

Разбирането на тези показатели дава представа за рентабилността на маркетинговата кампания, като в същото време тя преминава към по-специфични маркетингови подходи. Ако се чудите как да измерите ефективността на вашата партньорска маркетингова кампания, тези ключови показатели за ефективност предоставят ясен и приложим преглед на ефективността на вашата кампания. Могат да се правят корекции в кампанията въз основа на оценката на резултатите за подобряване на ефективността. Тези показатели трябва да се контролират, защото са от първостепенно значение за подобряване на възвръщаемостта на инвестициите (ROI).

Оптимизиране на процента на реализация

Разбирам колко е важно за вас като рекламодател да повишите ефективността на вашата партньорска маркетингова програма. За да постигнете това, Ауин съветва да вземете предвид следните стратегии:

Насърчавайте A/B тестването: Работете с вашите партньори, за да изпробвате различни версии на техните маркетингови материали, като текстове, изображения и CTA. Констатациите от това ще покажат какво работи и какво не.

Подобрете потребителското изживяване: Координирайте се с вашите партньори относно използването на платформи, които популяризират вашите продукти и се уверете, че те са лесни за използване и работят гладко. Например, сайт, който се зарежда бързо и лесен за навигация на всички устройства, е много вероятно да подобри процента на реализация.

Оптимизиране на призивите за действие: Работете заедно с вашите партньори, за да измислите CTA, които не само привличат вниманието, но и предизвикват избраното действие, например абонамент за бюлетин или закупуване на вашите продукти.

Следването на тези препоръки и по-тясната работа с други сътрудници ще подобри ефективността на партньорската програма спрямо процента на реализация и следователно продажбите.

Изграждане на взаимоотношения в партньорския маркетинг

Значението на доверието и комуникацията

В статия за Forbes Дейвид Гаспарян обяснява как да установите доверие и надеждност в бизнеса с партньорски маркетинг. Имайте предвид, че партньорският маркетинг не е просто продажба на услуги или продукти; Изграждането и поддържането на взаимоотношения е това, което има значение. Доверието е ключов компонент в уравнението. Тя се изгражда чрез искреност, показване на желание за общуване и спазване на ангажиментите ви. Това важи и за вашата аудитория, както и за вашата аудитория. Доверието е всичко, ако има някакви сериозни планове за шансове за устойчив успех и възможности за доходи.

По отношение на партньорския маркетинг, Clarkson Consulting подчертава , че начинът за разработване на ефективна стратегия за дигитален партньорски маркетинг е от ключово значение. Планираната стратегия взема предвид правилните хора, с които да си партнирате, как да комуникирате ефективно и кои цели са реалистични за постигане, така че всички заинтересовани страни, както марки, така и филиали, да могат да се възползват от партньорството в дългосрочен план. Разработвайки ефективна стратегия, вие не само подобрявате доверието, но и създавате партньорска програма, която устойчиво расте заедно с бизнеса.

За да изградите партньорска маркетингова стратегия за утвърдени марки, от решаващо значение е да приведете партньорската програма в съответствие с общите цели на марката и да поддържате последователност в съобщенията. Доверието на клиентите вече прави маркетинга с партньори за утвърдени марки много по-лесен. Те трябва своевременно да усъвършенстват стратегията и да управляват всички останали партньори в програмата, така че целите на програмата да продължат да се изпълняват с увеличаване на лоялността към марката.

Използване на социалните медии

Разширяване на вашето влияние

За разположение в социалните медии Gelato очаква рекламодателите активно да управляват своите партньори, за да гарантират, че сътрудниците популяризират продуктите по добър начин. Техните препоръки включват следното:

  • Изграждане на доверие: Публикуването на лични препоръки и истински отзиви за продукта повишава доверието сред техните последователи.
  • Специфични за платформата стратегии: Създайте техните маркетингови методи, за да отговарят на маркетинговите канали и аудитории.
  • Последователна ангажираност: Активно отговаряйте на коментари и съобщения, за да насърчите чувството за общност и да увеличите ангажираността на аудиторията.

За партньорите, които искат да разширят усилията си, Redtrack казва , че разбирането как да започнете партньорска маркетингова кампания с реклами във Facebook е от решаващо значение.

Благодарение на огромната потребителска база на Facebook, както и неговите подробни опции за насочване, това е изключителна платформа за партньорски маркетинг. Партньорите могат да пускат насочени реклами по възраст, пол, интереси и друго поведение, което гарантира, че техните продукти достигат до правилната аудитория. Тяхната стратегия за съдържание, съчетана с реклами във Facebook, може да помогне за получаване на очни ябълки и продажби по значителен начин.

Стратегии за имейл маркетинг

Като рекламодател е изключително важно да си сътрудничите с вашите партньори, за да разработите ефективни стратегии за имейл маркетинг, които популяризират вашите продукти, като същевременно предоставят стойност на аудиторията. Чрез споделяне на ценна информация партньорите могат да насърчат доверието и да поддържат аудиторията си ангажирана, което в крайна сметка води до по-високи проценти на реализация.

📊 Според HubSpot имейл маркетингът остава мощен канал, който може да се похвали със средна възвръщаемост на инвестицията (ROI) от $36 за всеки похарчен долар.

Като подкрепяте вашите партньори в прилагането на стратегии като предлагане на подходящо съдържание, използване на инструменти за имейл маркетинг, персонализирани предложения за продукти или подчертаване на сделки за ограничено време, можете да подобрите ефективността на вашите партньорски маркетингови програми и да насърчите дългосрочни взаимоотношения както с партньори, така и с клиенти.

Партньорски мрежи

Намиране на най-добрия партньор

Според Типалти изборът на най-добрата партньорска мрежа за популяризиране на вашите продукти или услуги има глобални последици. Определящият принцип на това, което прави партньорската маркетингова мрежа, е да свързва търговци с партньори, които активно търсят и искат да популяризират предложенията пред определени аудитории.

Имайте предвид тези неща, когато избирате партньорска мрежа:

  • Проучете репутацията на мрежата: Работата в мрежа с компании с добра репутация и етика може да бъде полезна и възнаграждаваща. Важно е да работите с реномирана мрежа, за да сте сигурни, че вашата марка е в състояние да проектира точно себе си и целите си.
  • Помислете за мрежи, специфични за нишата: Ако вашите продукти са насочени към определена верига от купувачи, потърсете пазарни ниши.
  • Оценете поддръжката и инструментите: По-добре е да работите с мрежи, които имат необходимата поддръжка и инструменти за маркетингови кампании, които помагат на партньорите да популяризират продуктите. Например, Amazon Associates има инструменти, които помагат при генерирането на връзки, което улеснява собствениците на уебсайтове да поставят партньорски връзки.
  • Проверете методите на плащане и гъвкавостта: Методите на плащане и структурата на комисионните трябва да са в съответствие с целите на компанията, затова проверете мрежите. Гъвкавостта в моделите на плащане е полезна, особено в началото на изпълнението на партньорската програма.

Тези фактори могат да ви помогнат да идентифицирате партньорска мрежа, която най-добре допълва вашите бизнес цели и активно да рекламирате марката си на вашите потенциални клиенти.

Извод

В основата на партньорския маркетинг е популяризирането на марката, изграждането на доверие и използването на правилните инструменти за разработване на истинска стойност. Тази маркетингова стратегия е полезна, но човек трябва да работи усилено, за да постигне поставените цели и да гарантира, че разбира целевия си пазар. Пейзажът винаги се променя и тенденциите идват и си отиват много бързо, поради което човек трябва да бъде гъвкав и да следи промените в индустрията.

Елементи като съдържание, имейл, SEO и разработване на маркетингова стратегия за партньорски програми са от съществено значение за максимизиране на възможностите за партньори. Използването на правилните инструменти и партньорски мрежи може значително да повиши ефективността в системата. Новите подходи като сътрудничество с инфлуенсъри или видео продукция също са чудесни начини да останете конкурентоспособни.

Извършването на продажби с партньорски маркетинг не е бизнес с незабавен резултат: необходими са време и значителни усилия, за да се постигне успех, но резултатът си заслужава. Търпението е ключово. Фокусирането върху поддържането на целеви взаимоотношения улеснява маркетинга, а с правилната стратегия, инструменти и взаимоотношения резултатът е плодотворен. Партньорският маркетинг може да бъде голям скок за марка или бизнес.

FAQ

Source: Depositphotos

Често задавани въпроси

Какви стратегии трябва да използвам за успешен партньорски маркетинг?

Някои от успешните стратегии са фокусиране върху конкретен пазар, увеличаване на база от лоялни последователи, създаване на подходящо за SEO съдържание, обединяване на усилията с инфлуенсъри и използване на анализ на данни за подобряване на резултатите.

Кой е подходящ за партньорски маркетинг?

Хора като блогъри или личности в социалните медии, които имат аудитория, могат лесно да ги накарат да купуват продукти, които са най-подходящи за партньорски маркетинг.

Как работи партньорският маркетинг?

Партньорите получават уникална връзка за проследяване от търговеца, която използват, за да продават своите продукти или услуги. Ако заинтересован купувач кликне върху връзката и изпълни действието, като например да направи покупка, партньорът получава комисионна въз основа на предварително сключеното споразумение.

Колко печелят партньорските търговци?

Доходите са силно зависими от областта на фокус, обхвата и размера на аудиторията и използваните техники. Много партньори печелят само няколко долара пасивен доход, докато мощните съюзници онлайн печелят големи суми, особено ако имат страхотни маркетингови стратегии.

Какви стратегии за партньорски маркетинг използват маркетолозите, за да популяризират своите партньори?

За да осигурят ефективно популяризиране на партньорските продукти, маркетолозите използват редица стратегии като маркетинг на съдържанието, имейл маркетинг, ангажиране с аудитория в социалните медии, маркетинг в търсачките и работа с инфлуенсъри.

 

 

Коя стратегия за партньорски маркетинг смятате, че е най-ефективна? Защо?

Най-ефективната стратегия за партньорски маркетинг често зависи от бизнес целите и вида на предлаганите продукти или услуги, но една от най-универсалните стратегии е партньорството с висококачествени партньори, които имат силна, подходяща аудитория.

 

Споделяне на статия
Kristýna Gröbnerová
Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro

For about six years now, I have always been invested in marketing, starting as a marketing manager for different companies. For the last three years, I have had the chance to manage affiliate programs for Srovname and Selltoro. At Srovname, I contribute to a team that helps businesses and consumers navigate product comparisons. Meanwhile, at Selltoro, we empower e-shops across Europe with tools to automate and optimize their advertising efforts. I’m excited by the endless possibilities in digital marketing and always looking for new ways to drive growth and success.

Selltoro
Тази статия Ви е предоставена от

Selltoro

Selltoro.com is an automated marketing tool that makes promoting e-commerce businesses way easier. It assists online businesses in reaching their target audience, improves advertising efficiency, and achieves remarkable results without the laborious effort of posting and managing ads. It’s designed to take care of the heavy lifting in performance marketing, so businesses can focus on growing while Selltoro handles the rest. Simple, efficient, and super effective.

Подобни статии
Стратегия за партньорски маркетинг стъпка по стъпка: Избор на програми и привличане на трафик
14 мин. четене

Стратегия за партньорски маркетинг стъпка по стъпка: Избор на програми и привличане на трафик

Партньорският маркетинг се превърна в нещо обичайно в света на бизнеса. Изследванията показват, че близо 80% от компаниите използват партньорски мрежи, за да стимулират продажбите. Ако тази тенденция продължи, глобалните разходи за партньорски маркетинг могат да достигнат 39 милиарда долара до 2031 г. Никога не е имало по-добро време да се включите в действието. За […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Прочетете статия
Как да станете партньор на Tiktok
4 мин. четене

Как да станете партньор на Tiktok

TikTok се превърна в популярен маркетингов инструмент и превръщането в партньор на TikTok дава на собствениците на бизнес за електронна търговия уникален начин да печелят пари от своите видеоклипове и да достигат до повече хора. В тази статия ще открием стъпките, които трябва да предприемете, за да започнете.

Прочетете статия
Как да изградим фуния за преобразуване?
6 мин. четене

Как да изградим фуния за преобразуване?

Изграждането на успешна фуния за преобразуване е от съществено значение за фирмите за електронна търговия, които имат за цел да увеличат максимално продажбите и да подобрят изживяването на клиентите. Фунията за реализация насочва потенциалните клиенти през пътя им на покупка – от първоначалната осведоменост до окончателната покупка. Нека се потопим в това как точно да […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+