2 мин. четене

Разследвани са твърденията на Shein за устойчивост

Твърденията на Shein за устойчивост са под контрол, тъй като италианският търговски орган започва разследване на Infinite Styles Services CO. Limited, базираната в Дъблин компания, управляваща италианския уебсайт на Shein. Разследването се фокусира основно върху потенциално подвеждащи екологични твърдения, направени в платформата.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Разследвани са твърденията на Shein за устойчивост
Източник: Depositphotos

Антитръстовият орган казва, че компанията изглежда създава впечатлението, че произвежда и продава дрехи по начин, който е добър за околната среда, като прави твърдения, които не са ясни или вероятно неверни.

Органът, разследващ твърденията за устойчивост на Shein, изрази загриженост относно линията дрехи „evoluSHEIN“, продавана като екологична. Предоставената информация може да заблуди потребителите относно количеството на използваните зелени влакна. Освен това липсва прозрачност по отношение на невъзможността на дрехите да бъдат рециклирани допълнително.

Антитръстовата агенция също така посочи проблеми с начина, по който Shein заяви, че са ангажирани с намаляването на въглеродните емисии и начина, по който техните документи за устойчивост за 2022 и 2023 г. показват, че всъщност увеличават емисиите на парникови газове.

Shein е марка за бърза мода, известна с евтините си дрехи, но нейните трудови практики и ефект върху околната среда са подложени на все по-голямо внимание. Има слухове, че компанията може да стане публична в Лондон, което влоши тези притеснения.

Говорителят на Шейн не е отговорил на исканията за коментар на разследването по време на историята.

Споделяне на статия
Подобни статии
Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си
4 мин. четене

Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си

Meta разширява Opportunity Score – показател, който незабавно разкрива в Ads Manager как можете да подобрите кампаниите и да намалите разходите. Този нов показател, базиран на изкуствен интелект, достига до повече рекламодатели след тестване. Той предоставя ясен резултат от кампанията и конкретни предложения за подобрение.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността
4 мин. четене

Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността

Наскоро три големи британски марки за търговия на дребно – Marks & Spencer, Co-op и Harrods – станаха жертва на мащабни кибератаки, които значително нарушиха дейността им и разкриха сериозни пропуски в сигурността на техните ИТ системи. Тези инциденти подчертават нарастващите заплахи за киберсигурността, пред които е изправен секторът на търговията на дребно в Обединеното […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ
4 мин. четене

GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ

GPeC SUMMIT, най-значимото събитие за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и Източна Европа, ще отпразнува своята 20-та годишнина през май 2025 г. с изключителна двудневна програма. Събитието ще привлече елита на дигиталния пазар, включително повече от 800 участници на ниво C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+