2 мин. четене

Разследвани са твърденията на Shein за устойчивост

Твърденията на Shein за устойчивост са под контрол, тъй като италианският търговски орган започва разследване на Infinite Styles Services CO. Limited, базираната в Дъблин компания, управляваща италианския уебсайт на Shein. Разследването се фокусира основно върху потенциално подвеждащи екологични твърдения, направени в платформата.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Разследвани са твърденията на Shein за устойчивост
Източник: Depositphotos

Антитръстовият орган казва, че компанията изглежда създава впечатлението, че произвежда и продава дрехи по начин, който е добър за околната среда, като прави твърдения, които не са ясни или вероятно неверни.

Органът, разследващ твърденията за устойчивост на Shein, изрази загриженост относно линията дрехи „evoluSHEIN“, продавана като екологична. Предоставената информация може да заблуди потребителите относно количеството на използваните зелени влакна. Освен това липсва прозрачност по отношение на невъзможността на дрехите да бъдат рециклирани допълнително.

Антитръстовата агенция също така посочи проблеми с начина, по който Shein заяви, че са ангажирани с намаляването на въглеродните емисии и начина, по който техните документи за устойчивост за 2022 и 2023 г. показват, че всъщност увеличават емисиите на парникови газове.

Shein е марка за бърза мода, известна с евтините си дрехи, но нейните трудови практики и ефект върху околната среда са подложени на все по-голямо внимание. Има слухове, че компанията може да стане публична в Лондон, което влоши тези притеснения.

Говорителят на Шейн не е отговорил на исканията за коментар на разследването по време на историята.

Споделяне на статия
Подобни статии
Пазаруването на живо в Германия се възприема бавно
3 мин. четене

Пазаруването на живо в Германия се възприема бавно

Скорошно проучване на ECC Köln разкрива, че пазаруването на живо в Германия, известно още като „пазаруване в потока“, набира признание. Шест от всеки десет германски потребители вече разбират концепцията, удвоявайки нивото на осведоменост от преди три години. Въпреки това степента на приемане на пазаруването на живо в Германия остава ниска.

Прочетете статия
Приходите на OpenAI нарастват със 1700% на фона на набирането на средства от 7 милиарда долара
4 мин. четене

Приходите на OpenAI нарастват със 1700% на фона на набирането на средства от 7 милиарда долара

Със 1700% увеличение на месечните си приходи от началото на 2023 г., OpenAI може да се похвали, че е истинска история на успеха. Умело яхвайки вълната на генеративния AI, калифорнийският стартъп уверява, че финансите му са в отлично състояние и подготвя почвата за осигуряване на значителен кръг за набиране на средства. OpenAI се готви да […]

Прочетете статия
Холандската електронна търговия е изправена пред сериозен недостиг на дигитални умения
3 мин. четене

Холандската електронна търговия е изправена пред сериозен недостиг на дигитални умения

Ново проучване на пазара на труда показва, че бизнесът с електронна търговия в Холандия е засегнат от голяма липса на дигитални умения. Лудост е, че девет от десет компании в тази област казват, че служителите им не знаят достатъчно за дигиталните инструменти. Paneia, изследователска компания, направи проучването за Thuiswinkel.org, което показва, че липсата на дигитални […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+