2 мин. четене

Разследвани са твърденията на Shein за устойчивост

Твърденията на Shein за устойчивост са под контрол, тъй като италианският търговски орган започва разследване на Infinite Styles Services CO. Limited, базираната в Дъблин компания, управляваща италианския уебсайт на Shein. Разследването се фокусира основно върху потенциално подвеждащи екологични твърдения, направени в платформата.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Разследвани са твърденията на Shein за устойчивост
Източник: Depositphotos

Антитръстовият орган казва, че компанията изглежда създава впечатлението, че произвежда и продава дрехи по начин, който е добър за околната среда, като прави твърдения, които не са ясни или вероятно неверни.

Органът, разследващ твърденията за устойчивост на Shein, изрази загриженост относно линията дрехи „evoluSHEIN“, продавана като екологична. Предоставената информация може да заблуди потребителите относно количеството на използваните зелени влакна. Освен това липсва прозрачност по отношение на невъзможността на дрехите да бъдат рециклирани допълнително.

Антитръстовата агенция също така посочи проблеми с начина, по който Shein заяви, че са ангажирани с намаляването на въглеродните емисии и начина, по който техните документи за устойчивост за 2022 и 2023 г. показват, че всъщност увеличават емисиите на парникови газове.

Shein е марка за бърза мода, известна с евтините си дрехи, но нейните трудови практики и ефект върху околната среда са подложени на все по-голямо внимание. Има слухове, че компанията може да стане публична в Лондон, което влоши тези притеснения.

Говорителят на Шейн не е отговорил на исканията за коментар на разследването по време на историята.

Споделяне на статия
Подобни статии
Продажбите на хранителни стоки в TikTok скочиха със 120% тази година
4 мин. четене

Продажбите на хранителни стоки в TikTok скочиха със 120% тази година

Напоследък в TikTok се случва нещо диво. Lidl, германският супермаркет с намаления, пуска ограничени продукти в TikTok Shop и те се разпродават по-бързо от всякога. Техните шоколадови блокчета в Дубай – онези, пълни от шам фъстък, по които всички са обсебени – продаваха 72 блокчета всяка секунда и свършваха наличностите за 90 минути. На редовни […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Публикациите в Instagram вече се показват в резултатите от търсенето в Google
4 мин. четене

Публикациите в Instagram вече се показват в резултатите от търсенето в Google

От днес, 10 юли 2025 г., нещо значително се случи за фирмите за електронна търговия, които използват Instagram. Вашите публикации за продукти, съдържание зад кулисите и препоръки на клиенти вече могат да се появяват, когато хората търсят в Google – дори ако изобщо не ви следват или не използват Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Румънските онлайн магазини продадоха по-малко, но спечелиха повече през 2025 г
4 мин. четене

Румънските онлайн магазини продадоха по-малко, но спечелиха повече през 2025 г

Тази година нещо интересно се случи в румънското онлайн пазаруване. Броят на поръчките наистина е намалял с 0,3%, въпреки че продажбите са нараснали с 2%. Какво се случи? Тъй като търговците преместиха фокуса си от обема към ефективността, средната стойност на поръчката нарасна до 55 евро.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU