2 мин. четене

Разследвани са твърденията на Shein за устойчивост

Твърденията на Shein за устойчивост са под контрол, тъй като италианският търговски орган започва разследване на Infinite Styles Services CO. Limited, базираната в Дъблин компания, управляваща италианския уебсайт на Shein. Разследването се фокусира основно върху потенциално подвеждащи екологични твърдения, направени в платформата.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Разследвани са твърденията на Shein за устойчивост
Източник: Depositphotos

Антитръстовият орган казва, че компанията изглежда създава впечатлението, че произвежда и продава дрехи по начин, който е добър за околната среда, като прави твърдения, които не са ясни или вероятно неверни.

Органът, разследващ твърденията за устойчивост на Shein, изрази загриженост относно линията дрехи „evoluSHEIN“, продавана като екологична. Предоставената информация може да заблуди потребителите относно количеството на използваните зелени влакна. Освен това липсва прозрачност по отношение на невъзможността на дрехите да бъдат рециклирани допълнително.

Антитръстовата агенция също така посочи проблеми с начина, по който Shein заяви, че са ангажирани с намаляването на въглеродните емисии и начина, по който техните документи за устойчивост за 2022 и 2023 г. показват, че всъщност увеличават емисиите на парникови газове.

Shein е марка за бърза мода, известна с евтините си дрехи, но нейните трудови практики и ефект върху околната среда са подложени на все по-голямо внимание. Има слухове, че компанията може да стане публична в Лондон, което влоши тези притеснения.

Говорителят на Шейн не е отговорил на исканията за коментар на разследването по време на историята.

Споделяне на статия
Подобни статии
Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?
3 мин. четене

Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?

През 2025 г. онлайн търговците на дребно са изправени пред безпрецедентно предизвикателство: вниманието на потребителите е фрагментирано в безброй приложения, платформи и устройства. Последните проучвания показват драматична промяна в поведението на потребителите – линейната телевизионна гледаемост е спаднала под 50% от общото екранно време.

Прочетете статия
Тръмп заплашва ЕС с нови мита
3 мин. четене

Тръмп заплашва ЕС с нови мита

Според Ройтерс президентът на САЩ Доналд Тръмп описа търговските практики на ЕС като „много, много лоши“ за САЩ и обяви планове за налагане на нови мита на ЕС на 21 януари. Потенциално голяма промяна в търговията между САЩ и ЕС може да бъде резултат от декларацията на Тръмп в Белия дом, че митата са „единственият […]

Прочетете статия
Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят
6 мин. четене

Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят

Само 26% от клиентите оценяват дигиталните изживявания като отлични. Какво може да се направи? Миналата година се наблюдава скок в новините за унифицирани данни и генеративен AI, като и двете имат потенциала да трансформират клиентското изживяване. Защо персонализацията често се проваля? И какво отличава пазарните лидери от другите компании? Докладът на Adobe Digital Trends 2024 […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+