2 мин. четене

Стратегията на Google за 2025 г. поставя изкуствения интелект на Близнаци в центъра

TechCrunch съобщава , че на празнична стратегическа среща на 18 декември ръководството на Google разкри амбициозни планове за своите инициативи за изкуствен интелект, като главният изпълнителен директор Сундар Пичай подчерта модела на Google Gemini AI като основен фокус на компанията за 2025 г.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Стратегията на Google за 2025 г. поставя изкуствения интелект на Близнаци в центъра
Източник: Depositphotos

По време на срещата Пичай каза, че „2025 г. ще бъде критична“, подчертавайки спешната нужда от по-бързо развитие. Усещането за неотложност беше подчертано от коментарите на главния изпълнителен директор, в които се посочва, че „залогът е висок“, тъй като бизнесът преговаря за жестокия пазар на изкуствен интелект.

Пичай даде справедлива оценка на текущото състояние на приложението Gemini, докато говори за новоиздаденото приложение. Въпреки че призна „силната инерция“ на заявлението, той беше открит за трудностите, които предстоят.

Той призна: „Имаме да свършим малко работа през 2025 г., за да преодолеем празнината и да установим лидерска позиция и там“, имайки предвид позицията на компанията в индустрията за изкуствен интелект.

С различна степен на успех големите технологични компании в момента инвестират сериозно в изкуствен интелект, което съвпада със стратегическия фокус върху Gemini.

Откритостта на Google за своите постижения и недостатъци показва, че има реалистично съзнание за конкурентната среда.

Google се позиционира за това, което смята за трансформиращ период в технологичното развитие, а времето и представянето на срещата – заедно с празнично облекло – осигуриха спокоен фон за това, което изглежда е една от най-значимите стратегически опорни точки на компанията през последните години.

Споделяне на статия
Подобни статии
Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?
3 мин. четене

Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?

През 2025 г. онлайн търговците на дребно са изправени пред безпрецедентно предизвикателство: вниманието на потребителите е фрагментирано в безброй приложения, платформи и устройства. Последните проучвания показват драматична промяна в поведението на потребителите – линейната телевизионна гледаемост е спаднала под 50% от общото екранно време.

Прочетете статия
Тръмп заплашва ЕС с нови мита
3 мин. четене

Тръмп заплашва ЕС с нови мита

Според Ройтерс президентът на САЩ Доналд Тръмп описа търговските практики на ЕС като „много, много лоши“ за САЩ и обяви планове за налагане на нови мита на ЕС на 21 януари. Потенциално голяма промяна в търговията между САЩ и ЕС може да бъде резултат от декларацията на Тръмп в Белия дом, че митата са „единственият […]

Прочетете статия
Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят
6 мин. четене

Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят

Само 26% от клиентите оценяват дигиталните изживявания като отлични. Какво може да се направи? Миналата година се наблюдава скок в новините за унифицирани данни и генеративен AI, като и двете имат потенциала да трансформират клиентското изживяване. Защо персонализацията често се проваля? И какво отличава пазарните лидери от другите компании? Докладът на Adobe Digital Trends 2024 […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+