2 мин. четене

Стратегията на Google за 2025 г. поставя изкуствения интелект на Близнаци в центъра

TechCrunch съобщава , че на празнична стратегическа среща на 18 декември ръководството на Google разкри амбициозни планове за своите инициативи за изкуствен интелект, като главният изпълнителен директор Сундар Пичай подчерта модела на Google Gemini AI като основен фокус на компанията за 2025 г.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Стратегията на Google за 2025 г. поставя изкуствения интелект на Близнаци в центъра
Източник: Depositphotos

По време на срещата Пичай каза, че „2025 г. ще бъде критична“, подчертавайки спешната нужда от по-бързо развитие. Усещането за неотложност беше подчертано от коментарите на главния изпълнителен директор, в които се посочва, че „залогът е висок“, тъй като бизнесът преговаря за жестокия пазар на изкуствен интелект.

Пичай даде справедлива оценка на текущото състояние на приложението Gemini, докато говори за новоиздаденото приложение. Въпреки че призна „силната инерция“ на заявлението, той беше открит за трудностите, които предстоят.

Той призна: „Имаме да свършим малко работа през 2025 г., за да преодолеем празнината и да установим лидерска позиция и там“, имайки предвид позицията на компанията в индустрията за изкуствен интелект.

С различна степен на успех големите технологични компании в момента инвестират сериозно в изкуствен интелект, което съвпада със стратегическия фокус върху Gemini.

Откритостта на Google за своите постижения и недостатъци показва, че има реалистично съзнание за конкурентната среда.

Google се позиционира за това, което смята за трансформиращ период в технологичното развитие, а времето и представянето на срещата – заедно с празнично облекло – осигуриха спокоен фон за това, което изглежда е една от най-значимите стратегически опорни точки на компанията през последните години.

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram
5 мин. четене

WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram

WhatsApp обяви големи бизнес актуализации на своята конференция в Маями, които интегрират маркетинговия мениджмънт в WhatsApp, Facebook и Instagram. Компаниите вече могат да обработват кампании и за трите платформи чрез едно табло за управление на Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Поколението Z е по-отворено към инфлуенсъри с изкуствен интелект, но се интересува по-малко от автентичността
6 мин. четене

Поколението Z е по-отворено към инфлуенсъри с изкуствен интелект, но се интересува по-малко от автентичността

Нещо голямо се случва в инфлуенсър маркетинга. Докато марките експериментират с личности, генерирани от AI, повечето хора все още не им се доверяват. Обратът? Автентичността може да не е толкова важна, колкото всички си мислят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit стартира качествен рейтинг за рекламни кампании
3 мин. четене

Reddit стартира качествен рейтинг за рекламни кампании

Reddit току-що пусна нещо, което всеки рекламодател ще разпознае – система за оценка на качеството на рекламите, точно като тази на Google. Новият резултат за оптимизация оценява настройката на вашия акаунт и ви казва точно къде да подобрите, което прави рекламата в Reddit по-малко игра на отгатване.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge