5 мин. четене

Стратегия за въртележка в Instagram – вашето тайно оръжие

Вниманието на клиентите се губи в потока от визуално съдържание. Публикациите във въртележката в Instagram предлагат инструмент за създаване на по-дълбоки връзки с вашата аудитория. Те могат визуално да ангажират, но най-важното е да поддържат директна конверсия, тъй като позволяват динамично представяне на продукти или услуги. И шефът на Instagram, Адам Мосери, също имаше какво да каже по този въпрос.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Стратегия за въртележка в Instagram – вашето тайно оръжие
Източник: Depositphotos

Въртележките могат ефективно да привлекат клиентите в историята на марката, да поддържат вниманието им и постепенно да изграждат интереса им към продуктите. Точно затова те могат да бъдат по-изгодни за марките за електронна търговия от традиционните публикации, които често се губят сред конкуренцията.

Както обяснява Адам Мосери във видеото си, този формат просто предлага повече:

„Защо въртележките често имат по-голям обхват от снимките? Има две основни причини: Първо, множеството медии означават повече взаимодействия с вашите публикации във въртележката, а повече взаимодействия ще означават по-голям обхват средно. И второ, ако някой види публикацията ви с въртележка, но не плъзне, ние сме склонни да дадем втори шанс на въртележката и автоматично да предложим втория слайд на последователя.“

Освен това въртележките с каша са брилянтна възможност да разширите съдържанието си.

Използването на въртележки в Instagram може да бъде по-изгодно, вече може дори да се появи в раздела Reels , което от бизнес гледна точка от традиционните публикации.

  • По-висок процент на ангажираност: Въртележките са склонни да генерират по-висока ангажираност, защото предлагат повече съдържание в една публикация. Това привлича вниманието на потребителите и води до повече харесвания, коментари и споделяния.
  • По-добра видимост: Instagram показва различни изображения от публикации във въртележка на различни потребители. И дори по време на многократни прегледи. Това увеличава вероятността някой да кликне върху публикацията или да взаимодейства с нея.
  • Истории и послания: Въртележките позволяват по-добро разказване на истории или предоставят по-подробна информация от едно изображение. По този начин една компания може да разбие отделни продукти, услуги или части от историята, създавайки по-голяма стойност за последователя. С въртележките печелите място за развитие на историята на вашата марка или за разбивка на подробности за вашите услуги или продукти. Това създава по-емоционална връзка с последователите, което води до по-висока лоялност.
  • Обхват на вниманието на потребителя: Публикациите с въртележка увеличават времето, което потребителите прекарват в публикация, което сигнализира на алгоритъма на Instagram, че публикацията е подходяща. Това може да доведе до по-добро разположение в новинарския поток.
  • Гъвкавост на формата: Въртележките позволяват редуване на различни формати на изображения и видео, което може да бъде по-интересно за потребителите. Например, можете да комбинирате изображения на продукти, препоръки или демонстрации на употреба, показвайки продукта от различни ъгли. Това ви дава по-големи шансове за реализация.
  • Анализ на ефективността на съдържанието: Чрез публикациите с въртележка можете да определите кои изображения или продукти интересуват потребителите най-много, въз основа на това колко далеч са стигнали в публикацията. Тези данни могат да бъдат полезни за бъдещи маркетингови решения.

По този начин използването на въртележки позволява на компаниите да разширят обхвата на съдържанието си, да увеличат степента на взаимодействие, да подкрепят разказването на истории и да подобрят визуалното представяне на продукти или услуги. Този формат е идеален и за представяне на по-сложна информация, тъй като можете да я разделите на множество изображения или графични елементи. Чрез него можете по-добре да обясните инструкции, уроци или подробности за продукта, като по този начин увеличите доверието в марката.

Тези предимства водят до по-добър обхват и повишен интерес към марката, като пряко подкрепят бизнес целите в Instagram.

Споделяне на статия
Подобни статии
Snapchat 2024: 850 милиона потребители стимулират 5X AR ангажираност
5 мин. четене

Snapchat 2024: 850 милиона потребители стимулират 5X AR ангажираност

Според Newsroom на Snapchat, с повече от 850 милиона активни потребители месечно, процъфтяващата общност на Snapchat е оформила още една невероятна година на социална връзка и дигитални иновации, тъй като 2024 г. е към края си. Сега нека разгледаме основните теми и събития, които оформиха Snapchat през 2024 г.

Прочетете статия
Прогнозата за тенденциите на Pinterest за 2025 г.: 20 прогнози, които трябва да знаете
3 мин. четене

Прогнозата за тенденциите на Pinterest за 2025 г.: 20 прогнози, които трябва да знаете

Току-що публикуваната прогноза за тенденцията на Pinterest за 2025 г. показва бъдеще на смело изразяване и максимализъм, подкрепено от прозрения от над половин милиард потребители месечно и 80% точност. От планински дестинации, заместващи градските почивки, до всичко на черешова тематика и нетрадиционни празнични торти, изчерпателният доклад очертава 20 нововъзникващи тенденции, които ще оформят следващата година. […]

Прочетете статия
Възходът на TikTok: Трансформиране на развлеченията, търговията и културата през 2024 г
4 мин. четене

Възходът на TikTok: Трансформиране на развлеченията, търговията и културата през 2024 г

Докато гледаме към 2024 г., TikTok се превърна в мощен център на дигиталната трансформация, достигайки впечатляващ крайъгълен камък от 170 милиона американски потребители в своята глобална общност от над един милиард. Уникалният подход на платформата към съдържанието революционизира начина, по който бизнесът се ангажира с аудиторията си, особено чрез TikTok Shop, където месечните сесии на […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+