3 мин. четене

Тенденции в социалните медии за тийнейджъри: Instagram води в използването, TikTok е на върха на популярността

Тенденциите в социалните медии за тийнейджъри показват промяна в предпочитанията, според най-новото проучване на Пайпър Сандлър. Въпреки че TikTok вече е по-популярен сред тийнейджърите от Instagram по отношение на забавлението, Instagram все още води в общото използване, като печели 7% пункта повече потребители, отколкото в последната анкета.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Тенденции в социалните медии за тийнейджъри: Instagram води в използването, TikTok е на върха на популярността
Източник: Depositphotos

Годишното проучване, в което са анкетирани повече от 13 000 тийнейджъри в САЩ, показва, че навиците на тийнейджърите в социалните медии и гледането на видео се променят. TikTok е най-популярното приложение за забавление, но Instagram все още е най-популярната социална мрежа навсякъде.

Когато става въпрос за гледане на видеоклипове, Netflix едва побеждава YouTube като фаворит на деня. Разделението на използването на социалните медии показва, че:

  • Instagram е най-популярният
  • следван от TikTok (+5%)
  • Snapchat (-3%) – загуби част от позициите си в тази последна анкета

Има и промени в това, от което се интересуват тийнейджърите в други сайтове.

  • Pinterest придоби голяма популярност (+6%)
  • Facebook направи малко завръщане (+2%)
  • от друга страна, тийнейджърите използват приложението X, което преди се наричаше Twitter по-малко (-2%)

Продължаващата популярност на Instagram може да произтича от установените социални мрежи и графики на потребителите в приложението. Преминаването на Meta към съдържание, предложено от AI, увеличи времето на потребителите в платформата, въпреки смесените реакции на тази промяна. Това е в съответствие с последния доклад на Meta, че 40 милиона млади хора в САЩ и Канада използват приложението Facebook всеки ден, най-големият брой от повече от три години.

От съображения за стратегическо планиране тези прозрения най-вече подкрепят начините, по които вече се насочваме към по-младите потребители. Но все повече хора се интересуват от Pinterest, а рекламите на Facebook, задвижвани от изкуствен интелект, стават все по-добри, което може да означава нови начини за свързване с по-младите хора.

Дори и с тези промени, Instagram и TikTok все още са най-популярните приложения в тази възрастова група.

Споделяне на статия
Подобни статии
Публикациите в Instagram вече се показват в резултатите от търсенето в Google
4 мин. четене

Публикациите в Instagram вече се показват в резултатите от търсенето в Google

От днес, 10 юли 2025 г., нещо значително се случи за фирмите за електронна търговия, които използват Instagram. Вашите публикации за продукти, съдържание зад кулисите и препоръки на клиенти вече могат да се появяват, когато хората търсят в Google – дори ако изобщо не ви следват или не използват Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Facebook пуска маркетингови съобщения в Messenger за задържане на клиенти
5 мин. четене

Facebook пуска маркетингови съобщения в Messenger за задържане на клиенти

Повечето фирми за електронна търговия губят 90% от клиентите си след първата покупка. Въпреки че марките инвестират сериозно в привличането на нови клиенти чрез реклами, те често пропускат очевидната възможност, която стои точно в съществуващите им разговори в чата.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram
5 мин. четене

WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram

WhatsApp обяви големи бизнес актуализации на своята конференция в Маями, които интегрират маркетинговия мениджмънт в WhatsApp, Facebook и Instagram. Компаниите вече могат да обработват кампании и за трите платформи чрез едно табло за управление на Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU