3 мин. четене

Тенденции в социалните медии за тийнейджъри: Instagram води в използването, TikTok е на върха на популярността

Тенденциите в социалните медии за тийнейджъри показват промяна в предпочитанията, според най-новото проучване на Пайпър Сандлър. Въпреки че TikTok вече е по-популярен сред тийнейджърите от Instagram по отношение на забавлението, Instagram все още води в общото използване, като печели 7% пункта повече потребители, отколкото в последната анкета.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Тенденции в социалните медии за тийнейджъри: Instagram води в използването, TikTok е на върха на популярността
Източник: Depositphotos

Годишното проучване, в което са анкетирани повече от 13 000 тийнейджъри в САЩ, показва, че навиците на тийнейджърите в социалните медии и гледането на видео се променят. TikTok е най-популярното приложение за забавление, но Instagram все още е най-популярната социална мрежа навсякъде.

Когато става въпрос за гледане на видеоклипове, Netflix едва побеждава YouTube като фаворит на деня. Разделението на използването на социалните медии показва, че:

  • Instagram е най-популярният
  • следван от TikTok (+5%)
  • Snapchat (-3%) – загуби част от позициите си в тази последна анкета

Има и промени в това, от което се интересуват тийнейджърите в други сайтове.

  • Pinterest придоби голяма популярност (+6%)
  • Facebook направи малко завръщане (+2%)
  • от друга страна, тийнейджърите използват приложението X, което преди се наричаше Twitter по-малко (-2%)

Продължаващата популярност на Instagram може да произтича от установените социални мрежи и графики на потребителите в приложението. Преминаването на Meta към съдържание, предложено от AI, увеличи времето на потребителите в платформата, въпреки смесените реакции на тази промяна. Това е в съответствие с последния доклад на Meta, че 40 милиона млади хора в САЩ и Канада използват приложението Facebook всеки ден, най-големият брой от повече от три години.

От съображения за стратегическо планиране тези прозрения най-вече подкрепят начините, по които вече се насочваме към по-младите потребители. Но все повече хора се интересуват от Pinterest, а рекламите на Facebook, задвижвани от изкуствен интелект, стават все по-добри, което може да означава нови начини за свързване с по-младите хора.

Дори и с тези промени, Instagram и TikTok все още са най-популярните приложения в тази възрастова група.

Споделяне на статия
Подобни статии
TikTok разширява потребителската база и модерирането на съдържание в Европа
5 мин. четене

TikTok разширява потребителската база и модерирането на съдържание в Европа

TikTok наскоро публикува данни за представянето си в Европа. Докладът споделя не само растежа на потребителите, но и как платформата поддържа съответствие със Закона за цифровите услуги (DSA). Докладът обхваща периода от януари до юни 2024 г. и предоставя подробен поглед върху това как TikTok реагира на растежа на потребителите и подобрява безопасността на платформата […]

Прочетете статия
YouTube пуска нови рекламни контроли и подобрени анализи
5 мин. четене

YouTube пуска нови рекламни контроли и подобрени анализи

Новата актуализация на YouTube е насочена към подобряване на взаимодействието с потребителите, прозрачността и осигуряването на приходи от създателите. Каналите дори ще могат да блокират конкретни рекламни категории директно в YouTube Studio. Някои актуализации могат да бъдат от полза и за компаниите за електронна търговия, които използват видео маркетинг.

Прочетете статия
Meta Reels стимулира 87% по-висока ангажираност на марката от поколение Z
3 мин. четене

Meta Reels стимулира 87% по-висока ангажираност на марката от поколение Z

Meta има за цел да демонстрира силата си в подкрепа на растежа на бизнеса. Те твърдят, че форматът Reels може да впрегне креативността, което го прави мощен инструмент за свързване с потребителите. Всъщност, с повече от 3,5 милиарда макари, споделяни ежедневно във Facebook и Instagram, кратките видеоклипове се превърнаха в ключов елемент за ангажираност. До […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+