Годишното проучване, в което са анкетирани повече от 13 000 тийнейджъри в САЩ, показва, че навиците на тийнейджърите в социалните медии и гледането на видео се променят. TikTok е най-популярното приложение за забавление, но Instagram все още е най-популярната социална мрежа навсякъде.
Когато става въпрос за гледане на видеоклипове, Netflix едва побеждава YouTube като фаворит на деня. Разделението на използването на социалните медии показва, че:
- Instagram е най-популярният
- следван от TikTok (+5%)
- Snapchat (-3%) – загуби част от позициите си в тази последна анкета
Има и промени в това, от което се интересуват тийнейджърите в други сайтове.
- Pinterest придоби голяма популярност (+6%)
- Facebook направи малко завръщане (+2%)
- от друга страна, тийнейджърите използват приложението X, което преди се наричаше Twitter по-малко (-2%)
От съображения за стратегическо планиране тези прозрения най-вече подкрепят начините, по които вече се насочваме към по-младите потребители. Но все повече хора се интересуват от Pinterest, а рекламите на Facebook, задвижвани от изкуствен интелект, стават все по-добри, което може да означава нови начини за свързване с по-младите хора.
Дори и с тези промени, Instagram и TikTok все още са най-популярните приложения в тази възрастова група.