
Степен на ангажираност
Това е набор от показатели, използвани за измерване на действията на клиентите в дигиталния маркетинг. Има много методи и формули, които могат да се използват за измерване на ангажираността, но общата им цел е да определят количествено ангажираността на клиентите с вашата марка и да измерят ефективността на вашата маркетингова или рекламна кампания.
Какво означава думата взаимодействие?
Интернет потребителите могат да публикуват свои собствени реакции, коментари и чувства в тази интерактивна форма на реклама. Тази форма на реклама им позволява да изразят своите емоции или предпочитания в маркетинговото съдържание, независимо дали става въпрос за цвета на продукта, дизайна или това, с което се сблъскват в живота си в момента – нова къща, покупка на кола, смяна на работа. Всички тези взаимодействия – творческото срещу интернет потребителя – се наричат взаимодействия.
Ефективните дигитални маркетингови кампании са предназначени да създадат ангажираност на клиентите, което може да има редица положителни ползи за вашата марка.

Source: Depositphotos
Какво е интерактивна реклама и защо трябва да я използваме редовно?
Интерактивните реклами приканват потребителите да се ангажират физически с рекламата по завладяващ начин, превръщайки традиционната реклама в дейност. Те са чудесен начин маркетолозите да се свържат директно с потребителите и да ги насърчат да предприемат действия, вместо пасивно да гледат или игнорират реклама.
Интерактивната реклама помага на марките да разказват истории, да подобряват персонализацията и да създават трайни впечатления сред аудиторията, наред с други предимства. Може да се използва от търговци във всяка индустрия, която търси:
- Създаване и изграждане на осведоменост за марката
- Генериране на потенциални клиенти
- Увеличете продажбите
- Получете информация за клиентите
Предимствата на интерактивната реклама включват
- Повишена осведоменост за марката и припомняне
- Подобрени показатели за ефективност
Най-важното предимство , което често се забравя или пренебрегва, е:
- Имате повече данни!
Интерактивните реклами предлагат повече (и по-подробни) данни от другите типове реклами. Те предоставят подробна информация за:
- Колко време хората са гледали рекламата Ви
- Върху какво са кликнали
- Как отговориха на въпрос
- Дали са възпроизвели видеоклипа
- Дали са го споделили с други
Всички тези данни могат да помогнат на маркетолозите да формулират по-сложен рекламен подход , за да подобрят ефективността на бъдещите кампании.
Мащабното мислене от първоначалните планове за рекламна кампания помага на собствениците на фирми да изразят марката си със забавно творчество и много подкрепа за продажбите.