4 мин. четене

Трябва ли да проследяваме степента на ангажираност за онлайн кампании?

Какво ни дава проследяването на този показател и какви данни се крият зад името? Традиционната реклама (печат, телевизия, радио, билбордове и т.н.) не позволява на клиента да се ангажира с рекламите веднага, тъй като клиентът няма възможност да отговори на самата реклама. Дигиталният маркетинг, от друга страна, въведе възможността за директно взаимодействие с маркетинговото и информационното съдържание, което вашият бранд публикува.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Трябва ли да проследяваме степента на ангажираност за онлайн кампании?
Източник: Depositphotos

Степен на ангажираност

Това е набор от показатели, използвани за измерване на действията на клиентите в дигиталния маркетинг. Има много методи и формули, които могат да се използват за измерване на ангажираността, но общата им цел е да определят количествено ангажираността на клиентите с вашата марка и да измерят ефективността на вашата маркетингова или рекламна кампания.

Какво означава думата взаимодействие?

Интернет потребителите могат да публикуват свои собствени реакции, коментари и чувства в тази интерактивна форма на реклама. Тази форма на реклама им позволява да изразят своите емоции или предпочитания в маркетинговото съдържание, независимо дали става въпрос за цвета на продукта, дизайна или това, с което се сблъскват в живота си в момента – нова къща, покупка на кола, смяна на работа. Всички тези взаимодействия – творческото срещу интернет потребителя – се наричат взаимодействия.

Ефективните дигитални маркетингови кампании са предназначени да създадат ангажираност на клиентите, което може да има редица положителни ползи за вашата марка.

Source: Depositphotos

Какво е интерактивна реклама и защо трябва да я използваме редовно?

Интерактивните реклами приканват потребителите да се ангажират физически с рекламата по завладяващ начин, превръщайки традиционната реклама в дейност. Те са чудесен начин маркетолозите да се свържат директно с потребителите и да ги насърчат да предприемат действия, вместо пасивно да гледат или игнорират реклама.

Интерактивната реклама помага на марките да разказват истории, да подобряват персонализацията и да създават трайни впечатления сред аудиторията, наред с други предимства. Може да се използва от търговци във всяка индустрия, която търси:

  • Създаване и изграждане на осведоменост за марката
  • Генериране на потенциални клиенти
  • Увеличете продажбите
  • Получете информация за клиентите

Предимствата на интерактивната реклама включват

  • Повишена осведоменост за марката и припомняне
  • Подобрени показатели за ефективност

Най-важното предимство , което често се забравя или пренебрегва, е:

  • Имате повече данни!

Интерактивните реклами предлагат повече (и по-подробни) данни от другите типове реклами. Те предоставят подробна информация за:

  • Колко време хората са гледали рекламата Ви
  • Върху какво са кликнали
  • Как отговориха на въпрос
  • Дали са възпроизвели видеоклипа
  • Дали са го споделили с други

Всички тези данни могат да помогнат на маркетолозите да формулират по-сложен рекламен подход , за да подобрят ефективността на бъдещите кампании.

Мащабното мислене от първоначалните планове за рекламна кампания помага на собствениците на фирми да изразят марката си със забавно творчество и много подкрепа за продажбите.

Споделяне на статия
Подобни статии
Разширени функции на Google Анализ 4
17 мин. четене

Разширени функции на Google Анализ 4

Google Analytics 4 не е просто поредната версия на Google Analytics, а изцяло нов подход за анализ на потребителските данни. Той предлага няколко разширени функции, които ви позволяват да работите по-ефективно с данни и да получавате по-задълбочена представа за поведението на посетителите. Ако искате да получите по-точна представа за клиентите си и да оптимизирате маркетинговите […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Прочетете статия
Големите данни увеличават успеха на електронната търговия
7 мин. четене

Големите данни увеличават успеха на електронната търговия

Големите данни вече са от решаващо значение за компаниите, които търсят предимство. Също така е жизненоважно за марките и магазините. Тази огромна част от информацията идва от различни източници. Те включват проучвания, онлайн транзакции и социални медии. Големите данни могат да приемат различни форми. Тя може да бъде структурирана, полуструктурирана или неструктурирана. Известен е със […]

Прочетете статия
Приписването с последно кликване не е достатъчно: Защо е време да се развиваме
6 мин. четене

Приписването с последно кликване не е достатъчно: Защо е време да се развиваме

Широко разпространеното разчитане на модели за приписване с последно кликване се оказва все по-неадекватно, особено когато е насочено към по-млади, технологично грамотни поколения. Последните открития от Snapchat подчертават спешната нужда от промяна на парадигмата в методологиите за измерване. Традиционният подход на последния клик често рисува непълна картина, представяйки погрешно истинската ефективност на сложни, многоканални маркетингови […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+