4 мин. четене

Трябва ли да проследяваме степента на ангажираност за онлайн кампании?

Какво ни дава проследяването на този показател и какви данни се крият зад името? Традиционната реклама (печат, телевизия, радио, билбордове и т.н.) не позволява на клиента да се ангажира с рекламите веднага, тъй като клиентът няма възможност да отговори на самата реклама. Дигиталният маркетинг, от друга страна, въведе възможността за директно взаимодействие с маркетинговото и информационното съдържание, което вашият бранд публикува.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Трябва ли да проследяваме степента на ангажираност за онлайн кампании?
Източник: Depositphotos

Степен на ангажираност

Това е набор от показатели, използвани за измерване на действията на клиентите в дигиталния маркетинг. Има много методи и формули, които могат да се използват за измерване на ангажираността, но общата им цел е да определят количествено ангажираността на клиентите с вашата марка и да измерят ефективността на вашата маркетингова или рекламна кампания.

Какво означава думата взаимодействие?

Интернет потребителите могат да публикуват свои собствени реакции, коментари и чувства в тази интерактивна форма на реклама. Тази форма на реклама им позволява да изразят своите емоции или предпочитания в маркетинговото съдържание, независимо дали става въпрос за цвета на продукта, дизайна или това, с което се сблъскват в живота си в момента – нова къща, покупка на кола, смяна на работа. Всички тези взаимодействия – творческото срещу интернет потребителя – се наричат взаимодействия.

Ефективните дигитални маркетингови кампании са предназначени да създадат ангажираност на клиентите, което може да има редица положителни ползи за вашата марка.

Source: Depositphotos

Какво е интерактивна реклама и защо трябва да я използваме редовно?

Интерактивните реклами приканват потребителите да се ангажират физически с рекламата по завладяващ начин, превръщайки традиционната реклама в дейност. Те са чудесен начин маркетолозите да се свържат директно с потребителите и да ги насърчат да предприемат действия, вместо пасивно да гледат или игнорират реклама.

Интерактивната реклама помага на марките да разказват истории, да подобряват персонализацията и да създават трайни впечатления сред аудиторията, наред с други предимства. Може да се използва от търговци във всяка индустрия, която търси:

  • Създаване и изграждане на осведоменост за марката
  • Генериране на потенциални клиенти
  • Увеличете продажбите
  • Получете информация за клиентите

Предимствата на интерактивната реклама включват

  • Повишена осведоменост за марката и припомняне
  • Подобрени показатели за ефективност

Най-важното предимство , което често се забравя или пренебрегва, е:

  • Имате повече данни!

Интерактивните реклами предлагат повече (и по-подробни) данни от другите типове реклами. Те предоставят подробна информация за:

  • Колко време хората са гледали рекламата Ви
  • Върху какво са кликнали
  • Как отговориха на въпрос
  • Дали са възпроизвели видеоклипа
  • Дали са го споделили с други

Всички тези данни могат да помогнат на маркетолозите да формулират по-сложен рекламен подход , за да подобрят ефективността на бъдещите кампании.

Мащабното мислене от първоначалните планове за рекламна кампания помага на собствениците на фирми да изразят марката си със забавно творчество и много подкрепа за продажбите.

Споделяне на статия
Подобни статии
Как отстранихме проблема с 50% конверсия, като разгледахме правилните данни
6 мин. четене

Как отстранихме проблема с 50% конверсия, като разгледахме правилните данни

Повечето малки продавачи в електронната търговия се фокусират само върху броя на продажбите: продадени единици, приходи, средна стойност на поръчката (AOV) или възвръщаемост на разходите за реклама (ROAS). Тези цифри са важни за разбирането на бизнес ефективността, но не винаги показват пълната картина. Скритите данни – като показвания на продукти, проценти на реализация или източници […]

Jānis Kārklītis Jānis Kārklītis
Head of eCommerce platforms, IGLU Soft Play
Проблемите с GA4 принуждават компаниите за електронна търговия да изградят собствени инструменти за проследяване
9 мин. четене

Проблемите с GA4 принуждават компаниите за електронна търговия да изградят собствени инструменти за проследяване

Google Analytics 4 трябваше да подобри проследяването на реализациите за фирми за електронна търговия. Вместо това неговата сложност и неточности в данните разочароваха компаниите толкова много, че някои от тях изграждат свои собствени решения. FAVI, основна платформа за сравнително пазаруване, разработи свой собствен проследяващ пиксел, след като се бори с ненадеждните данни на GA4. Ето […]

Pavlína Honcová Pavlína Honcová
Head of Business Development, FAVI
Измерване на маркетинговата ефективност: инструменти и техники
12 мин. четене

Измерване на маркетинговата ефективност: инструменти и техники

Измерването на маркетинговите усилия е не само необходимост, но и задължително. Знанието как да измервате, оценявате и оптимизирате маркетинговите дейности е от съществено значение. Можете също така да изхвърлите маркетинговия си бюджет през прозореца без подходящо измерване. Тази статия разглежда причините, поради които маркетинговите показатели са важни, как да се оцени ефективността на кампанията и […]

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder, ptagroup | Akademio